eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. w Stalowej Woli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Stalowa Wola: Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 93232 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli , ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8423411(centrala) wew. 307, faks 015 8421950 (centrala).

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.stalowa-wola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona następujących obiektów-mienia należących do MZK Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o.: 1. Całodobowa ochrona obiektów MZK Sp. z o.o. w Stalowej Woli przy ul. Komunalnej nr 1 oraz 3. Ochrona ma polegać na całodobowym przebywaniu na terenie zakładu przy ul. Komunalnej nr 1 i 3 jednego pracownika ochrony, którego zadaniem będzie pilnowanie obiektów zakładu i śledzenie monitorów telewizji przemysłowej. Wykonawca na własny koszt zamontuje oraz podłączy do istniejącego systemu telewizji przemysłowej dwie kamery cyfrowe oraz jeden monitor LED (o przekątnej min. 19 cali, wyposażony w złącze HDMI), przeznaczone do obserwacji placu Zakładu Komunikacji Miejskiej (zwanego dalej ZKM) przy ul. Komunalnej 3. Obiekty wyposażone są w system sygnalizacji SSWiN. 2. Całodobowa ochrona obiektów MZK Sp. z o.o. w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej (Krzyżowe Drogi). Ochrona ma polegać na całodobowym przebywaniu na terenie zakładu przy ul. Przemysłowej jednego pracownika ochrony, którego zadaniem będzie pilnowanie obiektów zakładu. Obiekty wyposażone są w system sygnalizacji SSWiN. 3. Całodobowa ochrona obiektów MZK Sp. z o.o. - Zakładu Mechaniczno-Biologicznego przetwarzania Odpadów Komunalnych w Salowej Woli (zwanym dalej ZMBPOK) przy ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 25. Ochrona ma polegać na całodobowym przebywaniu na terenie zakładu przy ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego jednego pracownika ochrony, którego zadaniem będzie pilnowanie obiektów zakładu i śledzenie monitorów telewizji przemysłowej. Pracownik ochrony doprowadzony będzie miał sygnały: z instalacji SSWiN i CCTV budynku administracyjno-socjalnego ZMBPOK. SSWiN obejmuje swoim działaniem również pomieszczenia w halach zakładu. System CCTV obejmuje 70 % terenu zewnętrznego (place, drogi, ogrodzenie, chodniki). Kamery rejestrujące teren zewnętrzny wyposażone są w system detekcji ruchu automatycznie uruchamiający zapis zdarzeń. Obraz ze wszystkich kamer doprowadzony jest m.in. do budynku wag, w którym wydzielone jest miejsce dla pracownika ochrony. Miejsce to wyposażone jest w zestaw umożliwiający obserwację i sterowanie. Cały teren zakładu jest ogrodzony z nadstawką z drutem kolczastym (w kształcie litery V - 2metry + nadstawka). W ogrodzeniu zlokalizowane są dwie bramy oraz furtka. Bramy mogą być otwierane z budynku obsługi wag. Zainstalowane w zakładzie SSWiN ma możliwość przekazania informacji do jednostki zewnętrznej za pomocą linii telefonicznej, modułu TCP-IP lub nadajnika GSM. 4. Całodobowa ochrona obiektów Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 9. Ochrona ma polegać na całodobowym przebywaniu na terenie zakładu przy ul. Kwiatkowskiego 9 jednego pracownika ochrony, którego zadaniem będzie pilnowanie obiektów zakładu i śledzenie monitorów telewizji przemysłowej CCTV. Obiekty wyposażone są w system kontroli odstępu i system sygnalizacji SSWiN. 5. Monitorowanie układów sygnalizacji SSWiN (instalacji alarmowych) zamontowanych w obiektach MZK Sp. z o.o.: - ujęcie wody przy ul. Przemysłowej (Krzyżowe Drogi): studnie głębinowe szt. 16, stacja transformatorowa. - ujęcie wody Stare HSW studnie głębinowe szt. 6, stacja transformatorowa, - budynek ujęcia wody przy ul. Wrzosowej. - budynek administracyjny jednopiętrowy przy ul. Komunalnej 1, - budynek administracyjny dwupiętrowy przy ul. Komunalnej 1, - budynek administracyjny jednopiętrowy ZKM przy ul. Komunalnej 3 - Wykonawca na koszt własny wyposaży obiekt w urządzenia sygnalizacji alarmu i podłączy je do istniejącego systemu ochrony, - hala obsługowo naprawcza ZKM przy ul. Komunalnej 3 - Wykonawca na koszt własny wyposaży obiekt w urządzenia sygnalizacji alarmu i podłączy je do istniejącego systemu ochrony, - budynek portierni z dyspozytornią ZKM przy ul. Komunalnej 3 - Wykonawca na koszt własny wyposaży obiekt w urządzenia sygnalizacji alarmu i podłączy je do istniejącego systemu ochrony, - składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne Jamnica, - pompownia wód deszczowych przy ul. Składowej, - pompownia wód deszczowych przy ul. Ogrodowej, - trzy przepompownie ścieków przy ul. Grabskiego, - Gminny Punkt Zbiórki Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli Rupieciarnia (GPZON) przy ul. 1-go Sierpnia (czujniki ruchu zamontowane wzdłuż ogrodzenia GPZON), - ZMBPOK przy ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 25, - Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli (PSZOK) przy ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 38 (czujniki ruchu zamontowane wzdłuż ogrodzenia PSZOK). - punkt obsługi klienta i kasa przy ul. Wolności 9. Wykonawca na własny koszt wyposaży obiekt w urządzenie sygnalizacji alarmu i podłączy je do istniejącego systemu ochrony. 6. Monitorowanie układów sygnalizacji SSWiN (instalacji alarmowych) zamontowanych w obiektach Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o.: - budynek administracyjny Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. przy ul. Kwiatkowskiego 9 w Stalowej Woli, - hala Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. przy ul. Kwiatkowskiego 9 w Stalowej Woli. 7. Monitorowanie urządzeń sygnalizacji napadu (przyciski napadu) w obiektach MZK Sp. z o.o.: - stacja uzdatniania wody przy ul. Komunalnej 1, - miejska oczyszczalnia ścieków przy ul. Działkowców, - budynek ujęcia wody przy ul. Przemysłowej (Krzyżowe Drogi), - kasa ul. Komunalna 1, - portiernia ul. Komunalna 1, - GPZON Rupieciarnia przy ul. 1-go Sierpnia, - PSZOK przy ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego, - punkt obsługi klienta i kasa przy ul. Wolności 9. Wykonawca na własny koszt wyposaży obiekt w urządzenie sygnalizacji napadu (przycisk napadu) i podłączy go do istniejącego systemu ochrony. 8. Obsługa przycisków medycznych w obiektach MZK Sp. z o.o.: - budynek ujęcia wody przy ul. Przemysłowej (Krzyżowe Drogi), - stacja uzdatniania wody przy ul. Komunalnej 1. 9. Bieżąca naprawa, konserwacja oraz aktualizacja atestów zamontowanych urządzeń, o których mowa powyżej. Wykonawca będzie również prowadził przeglądy oraz konserwacje linii kablowych służących do monitoringu obiektów znajdujących się zarówno na terenie Zamawiającego jak i znajdujących się poza terenem MZK Sp. z o.o. oraz Inkubatora technologicznego Sp. z o.o. (trasy kablowe monitoringu obiektów znajdujących się na ujęciach Krzyżowe Drogi oraz Stare HSW). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia linii kablowych wykonawca na własny koszt przywróci działanie systemu monitoringu oraz dokona niezbędnych napraw. Fakt utraty łączności z obiektami monitorowanymi jak również fakt wykonywania napraw musi być każdorazowo pisemnie zgłaszany do Zamawiającego. 10. W Bazie Grupy Interwencyjnej Wykonawcy przez cały okres realizacji zamówienia musi również pełnić całodobowy dyżur grupa interwencyjna, umożliwiający jej w razie konieczności niezwłoczną interwencję (czas reakcji na podjęcie interwencji: max. do 10 minut) na ochranianych obiektach MZK Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. (np. na skutek uruchomienie systemu alarmowego, zgłoszenie napadu, pożaru itp.). Wykonawca musi zapewnić całodobową ochronę obiektów MZK Sp. z o.o. i Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wymienionych w pkt 1-4) oraz prowadzić całodobowy dyżur patrolowy wykonywany przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, przez cały okres wykonywania zamówienia na tych obiektach. Wykonawca wykorzysta i dostosuje na własny koszt istniejące urządzenia systemu ochrony będące własnością MZK Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o., a w przypadku konieczności użycia innych zainstaluje je na własny koszt. W przypadku gdy Wykonawca uzna, że przekazane urządzenia będące własnością MZK Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o., narażają go na dodatkowe koszty (np. nieuzasadnione wyjazdy interwencyjne), Zamawiający dopuszcza wymianę urządzeń przez Wykonawcę wyłącznie na koszt Wykonawcy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości: 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 65). W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie lub przez jednego z nich.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać minimum 2 usługi ochrony mienia trwające minimum 12 miesięcy i wartości minimum 200 000,00 zł brutto. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu/oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie lub przez jednego z nich.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują: - co najmniej trzema samochodami patrolowymi, w tym jeden terenowym; - dysponować systemem łączności bezprzewodowej(np. typu GSM). W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie lub przez jednego z nich.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują: - minimum 10 koncesjonowanymi pracownikami ochrony fizycznej. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie lub przez jednego z nich.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie lub przez jednego z nich.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać minimum 2 usługi ochrony mienia trwające minimum 12 miesięcy i wartości minimum 200 000,00 zł brutto. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu/oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie lub przez jednego z nich.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (wypełnić według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, określając równocześnie, który z Wykonawców jest upoważnionym przedstawicielem - Liderem konsorcjum, 2. Formularz cenowy - wypełnić według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 - Formularz cenowy do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć Podwykonawcom. 6. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 3) zmiana w osobach sprawujących dozór - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja). 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie 4. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 może ulec zmianie, tj. obniżeniu lub podwyższeniu wskutek zmiany przez władzę ustawodawczą stawki podatku od towarów i usług VAT - odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT - względem usług, do których mają zastosowanie zmienione przepisy. 5. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia pod warunkiem nie zwiększania ceny, w przypadku zaistnienia okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami. 6. Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu usługi (zmiana zakresu usługi) pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom. 7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, oraz muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. 8. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) osób reprezentujących Strony w związku w realizacją niniejszej umowy, e) osób uczestniczących w wykonywaniu umowy (pracowników ochrony), f) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy. 9. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.stalowa-wola.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Miejsce: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.