eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu anestezjologicznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Poznań: Dostawa sprzętu anestezjologicznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 93232 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, fax 061 858-56-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu anestezjologicznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu anestezjologicznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii i został podzielony na 16 pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.Nie złożenie dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 niniejszej specyfikacji lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą); nie spełnienie warunku określonego w pkt. 4.3 spowoduje odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.1, 4.2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 4.2.3 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 7. Dokumenty (certyfikaty) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego sprzętu, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U . Nr 93 poz. 896) , tj. certyfikaty zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Sekcja Zamówień Publicznych, wejście J, pok. nr 5, II ptr..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Kancelaria, wejście J, pok. nr 10, II ptr..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Systemy do podawania tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maski tlenowe dla dorosłych z drenem tlenowym - 100 szt. 2. Dreny do tlenu - 300 szt. 3. Cewniki tlenowe donosowe - 1400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do utrzymania drożności dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurki ustno-gardłowe nr 2 - 700 szt. 2. Rurki ustno-gardłowe nr 3 - 700 szt. 3. Rurki intubacyjne do krótkotrwałej intubacji z mankietem nr 7 - 260 szt. 4. Rurki intubacyjne do krótkotrwałej intubacji z mankietem nr 7,5 - 500 szt. 5. Rurki intubacyjne do krótkotrwałej intubacji z mankietem nr 8 - 500 szt. 6. Rurki intubacyjne do krótkotrwałej intubacji z mankietem nr 8,5 - 200 szt. 7. Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem nr 7 - 100 szt. 8. Prowadnica do trudnych intubacji z zakrzywioną końcówką (bougie) - 15 szt. 9. Rurki intubacyjne do długotrwałych intubacji nr 7,5 - 80 szt. 10. Rurki intubacyjne do długotrwałych intubacji nr 8 - 150 szt. 11. Rurki intubacyjne do długotrwałych intubacji nr 8,5 - 100 szt. 12. Rurki intubacyjne do długotrwałych intubacji nr 9 - 50 szt. 13. Rurki tracheostomijne nr 8 - 100 szt. 14. Rurki tracheostomijne nr 8,5 - 100 szt. 15. Rurki tracheostomijne nr 9 - 100 szt. 16. Rurki tracheostomijne zbrojone nr 8 - 40 szt. 17. Rurka tracheostomijna bez mankietu uszczelniającego nr 8 - 10 szt. 18. Filtry mechaniczne - 1000 szt. 19. Filtry mechaniczne z wymiennikiem ciepła i wilgoci - 200 szt. 20. Filtry elektrostatyczne - 1000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Toaleta dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewniki do odsysania wydzielin z dróg oddechowych CH 12 - 1000 szt. 2. Cewniki do odsysania wydzielin z dróg oddechowych CH 14 - 3000 szt. 3. Cewniki do odsysania wydzielin z dróg oddechowych CH 16 - 1500 szt. 4. Cewniki do odsysania wydzielin z dróg oddechowych CH 18 -1500 szt. 5. Zestaw do pobierania próbek wydzieliny z oskrzeli - 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedłużenia do rurek tracheotomijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik karbowany - 700 szt. 2. Kolanko kątowe - 700 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zgłębniki żołądkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda żołądkowa CH 12 - 100 szt. 2. Sonda żołądkowa CH 14 - 300 szt. 3. Sonda żołądkowa CH 16 - 300 szt. 4. Sonda żołądkowa CH 20 - 100 szt. 5. Sonda Sengstakena - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy do wlewów dożylnych i akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren przedłużający z trójnikiem - 300 szt. 2. Kraniki trójdrożne - 800 szt. 3. Przedłużacze do pomp infuzyjnych - 1600 szt. 4. Przedłużacze do pomp infuzyjnych czarne- 400 szt. 5. Strzykawki do pomp infuzyjnych czarne - 350 szt. 6. Wkłucia dwudrożne z zaworem bocznym - 500 szt. 7. Strzykawki do pomp infuzyjnych przeźroczyste - 800 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt urologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zatyczki -zaślepki- do cewników, uniwersalne do wszystkich rozmiarów -200 szt. 2. Łączniki do łączenia cewników z drenami lub strzykawkami Luer-Lock -300 szt. 3. Cewniki Foley a silikonowe CH 14 -100 szt. 4. Cewniki Foley a silikonowe CH 16 -100 szt. 5. Cewniki Foley a silikonowe CH 18 -100 szt. 6. Cewniki Foley a silikonowe CH 20 -200 szt. 7. Cewniki Foley a silikonowe CH 22 -200 szt. 8. Cewniki Tiemanna z balonem CH 14 - 30 szt. 9. Cewniki Tiemanna z balonem CH 18 - 30 szt. 10. Cewniki Tiemanna z balonem CH 20 - 10 szt. 11. Cewniki Tiemanna bez balonu CH 16 - 30 szt. 12. Cewniki Tiemanna bez balonu CH 18 - 30 szt. 13. Worki do moczu -1300 szt. 14. Zestawy do pomiaru diurezy godzinowej - 180 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw resuscytacyjny dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki samorozprzężalne - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy do nakłucia opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do nakłuwania j. opłucnej - 80 szt. 2. Cewnik do drenażu opłucnej - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pułapka wodna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pułapka wodna zielona do aparatu do pomiaru stężenia CO2 kompatybilna z modułem do kapnografii Datex_Ohmeda - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Urządzenie do ćwiczeń oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do ćwiczeń oddechowych - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Obwody oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw: obwody oddechowe jednorazowe dla dorosłych z PCV do respiratorów - 500 szt. 2. Obwody oddechowe jednorazowe dla dorosłych kompatybilne z aparatem do znieczulenia Julian firmy Drager. - 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Port naczyniowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw: port + cewnik + zestaw do implantacji metodą Selingera - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Igły do portów naczyniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła zagięta do krótkich wlewów - 50 szt. 2. Igła zagięta z możliwością mocowania do długotrwałych wlewów - 150 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do ssania opłucnowego, jałowy z komorą zbiorczą wymienną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skład zestawu: wymienny zbiornik na wydzielinę, komory do regulacji siły ssania, zestaw drenów do pacjenta, zestaw drenów do urządzenia ssącego- 20szt. 2. Komora zbiorcza do zamawianego zestawu do ssania opłucnowego - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do podawania preparatów żywieniowych drogą dojelitowego (do sondy dożołądkowej/dojelitowej), metodą grawitacyjną kompatybilne z workami Nutrison pack - 300 szt. 2. Zestaw do podawania preparatów żywieniowych drogą dojelitowego (do sondy dożołądkowej/dojelitowej), za pośrednictwem pompy Flocare 800 kompatybilne z workami miękkimi Nutrison pack - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.