eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Wykonanie Studium Wykonalności w ramach inwestycji zintegrowanych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka dla Gmin i Powiatów występujących wspólnie, realizowane w ramach projektu pn. Zintegrowana współpraca JST szansą na dynamiczny rozwój społeczno-gospodarczy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Malbork: Wykonanie Studium Wykonalności w ramach inwestycji zintegrowanych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka dla Gmin i Powiatów występujących wspólnie, realizowane w ramach projektu pn. Zintegrowana współpraca JST szansą na dynamiczny rozwój społeczno-gospodarczy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 93204 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Studium Wykonalności w ramach inwestycji zintegrowanych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka dla Gmin i Powiatów występujących wspólnie, realizowane w ramach projektu pn. Zintegrowana współpraca JST szansą na dynamiczny rozwój społeczno-gospodarczy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium Wykonalności w ramach inwestycji zintegrowanych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka dla następujących Gmin i Powiatów występujących wspólnie: Miasto Malbork, Gmina Malbork, Powiat Malborski, Miasto i Gmina Nowy Staw, Gmina Stare Pole, Miasto i Gmina Sztum oraz Powiat Sztumski. 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studiów wykonalności w ramach projektu Zintegrowana współpraca JST szansą na dynamiczny rozwój społeczno-gospodarczy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 (Konkurs dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych, ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego) w zakresie: a) poprawy dostępności komunikacyjnej (część 1 -6) b) termomodernizacji (część 7) c) wymiany oświetlenia ulicznego (część 8) d) produktu turystycznego (część 9) e) ochrony i przywracania wartości ekologicznych środowiska miejskiego (część 10-11) f) kanalizacji deszczowej (część 12) 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiazuje

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1.1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę, polegającą na opracowaniu studium wykonalności wdrożonego przedsięwzięcia (pod pojęciem wdrożonego należy rozumieć przedsięwzięcie już zrealizowane lub w trakcie realizacji). Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 ust. 1.2 SIWZ (wzór wykaz usług, stanowi załącznik nr 6) oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1.1. SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 ust. 1.1. SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Jednym Kierownikiem Zespołu - posiadającym wykształcenie wyższe, wiedzę i doświadczenie z zakresu koordynacji prac związanych z przygotowaniem studiów wykonalności Dwoma członkami zespołu: 1). ekspertem ds. opracowywania studiów wykonalności - osoba , która posiada doświadczenie w przygotowywaniu studiów wykonalności w zakresie min. analiz finansowych, 2) ekspertem ds. opracowywania studiów wykonalności - osoba , która posiada doświadczenie w przygotowywaniu studiów wykonalności w zakresie min. opisów technicznych. Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika zespołu z ekspertem ds. studiów wykonalności Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 ust. 1.3 SIWZ (wzór wykaz osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 ust. 1.1. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 ust. 1.1. SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty 2. ewentualne pełnomocnictwa 3. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć oświadczenie zgodnie ze worem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ppkt 2.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I. zmiany terminu zakończenia: a) zmiany terminu realizacji umowy, w szczególności, gdy dochowanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w szczególności zmiany będącej następstwem działań administracji, w szczególności związanej z: b) przekroczeniem zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., c) koniecznością uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, której nie przewidywano przy zawarciu umowy, d) koniecznością zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, e) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ g) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia będzie następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia h) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, i) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, j) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne; odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. k) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, l) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; II. Zmiany sposobu spełnienia: wprowadzenia zmian w zakresie wykonywanych usług projektowych objętych przedmiotem umowy nie wymagających zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawiła się dopiero w trakcie realizacji umowy, a) Zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności Wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, b) Zmian osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SIWZ, c) zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) zmian, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, e) zmian w zakresie sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy. f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ g) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa. III. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, d) zmiana w zakresie rzeczowym zamówienia, dotycząca uwzględnienia w opracowywanym dokumencie ilości np. opraw, długości odcinków drogowych i tym podobnych e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, f) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego, g) w przypadku, gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. h) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. i) co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę j) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, pokój 233.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój nr 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zintegrowana współpraca JST szansą na dynamiczny rozwój społeczno-gospodarczy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania pod nazwą Poprawa dostępności do przystanków transportu zbiorowego poprzez rozbudowę bazy infrastrukturalnej transportu rowerowego stanowiącego dojazd do węzłów i przystanków integracyjnych, a także poprawę warunków mobilności. Partnerami w/w przedsięwzięcia są Miasto Malbork, Gmina Nowy Staw, Gmina Malbork..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania pod nazwą Poprawa dostępności do przystanków transportu zbiorowego poprzez rozbudowę bazy infrastrukturalnej transportu rowerowego stanowiącego dojazd do węzłów i przystanków integracyjnych, a także poprawę warunków mobilności. Partnerami w/w przedsięwzięcia są Miasto Malbork, Gmina Nowy Staw, Gmina Malbork. 2. Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 6 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania Powiatu Sztumskiego, polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 3114G Mikołajki Pomorskie - Balewo - Dzierzgoń od km 0+000 do km 13+870 długość 13,870 km (Powiat Sztumski), celem poprawy dostępności komunikacyjnej miasta powiatowego wraz z jego otoczeniem funkcjonalnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania Powiatu Sztumskiego, polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 3114G Mikołajki Pomorskie - Balewo - Dzierzgoń od km 0+000 do km 13+870 długość 13,870 km (Powiat Sztumski), celem poprawy dostępności komunikacyjnej miasta powiatowego wraz z jego otoczeniem funkcjonalnym. 2. Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 4 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania Powiatu Sztumskiego, polegającego na realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 2936G (Stare Pole) - Żuławka Sztumska - Dzierzgoń odcinek granica powiatu sztumskiego - droga wojewódzka nr 515 od km 4+689 do 17+597 długość 12,899 km w celu poprawy dostępności komunikacyjnej miasta powiatowego wraz z jego otoczeniem funkcjonalnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania Powiatu Sztumskiego, polegającego na realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 2936G (Stare Pole) - Żuławka Sztumska - Dzierzgoń odcinek granica powiatu sztumskiego - droga wojewódzka nr 515 od km 4+689 do 17+597 długość 12,899 km w celu poprawy dostępności komunikacyjnej miasta powiatowego wraz z jego otoczeniem funkcjonalnym 2. Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 4 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania Gminy Nowy Staw, polegającego na budowie obwodnicy centrum miasta Nowy Staw od ul. Słowackiego do ul. Gdańskiej wraz z wydzieleniem pasa drogowego i podziałem przyległego terenu byłej Cukrowni w Nowym Stawie, z wykorzystaniem istniejącej przeprawy mostowej na rzece Świętej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania Gminy Nowy Staw, polegającego na budowie obwodnicy centrum miasta Nowy Staw od ul. Słowackiego do ul. Gdańskiej wraz z wydzieleniem pasa drogowego i podziałem przyległego terenu byłej Cukrowni w Nowym Stawie, z wykorzystaniem istniejącej przeprawy mostowej na rzece Świętej na terenie byłej Cukrowni wg opracowania pt. Studium przebiegu drogi z wydzieleniem pasa drogowego dla planowanej obwodnicy centrum miasta Nowy Staw, od ul. Słowackiego do ul. Gdańskiej. Opracowanie zakresem obejmuje ok. 21 ha terenu. Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 4 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania Gminy Stare Pole, polegającego na realizacji przedsięwzięcia pn. Budowa ciągu pieszo - rowerowego Krzyżanowo - Złotowo w ramach rozbudowy tras rowerowych na terenie Gminy Stare Pole..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania Gminy Stare Pole, polegającego na realizacji przedsięwzięcia pn. Budowa ciągu pieszo - rowerowego Krzyżanowo - Złotowo w ramach rozbudowy tras rowerowych na terenie Gminy Stare Pole. Zakres przedsięwzięcia obejmuje budowę ciągu pieszo - rowerowego Krzyżanowo - Złotowo, wzdłuż drogi powiatowej nr 2936G o długości 3,15km i szer. 2,5m. Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 4 egzemplarzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania Powiatu Malborskiego, polegającego na realizacji przedsięwzięć z zakresu przebudowy i modernizacji wyznaczonych odcinków dróg na obszarze powiatu malborskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności miast na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE POPRAWY DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ dla zadania Powiatu Malborskiego, polegającego na realizacji przedsięwzięć z zakresu przebudowy i modernizacji wyznaczonych odcinków dróg na obszarze powiatu malborskiego. W ramach przedsięwzięcia zrealizowana zostanie przebudowa drogi powiatowej nr 2901G DK22-Miłoradz-Piekło na odcinku od 5+856 do 13+466 tj. 7610 m oraz budowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Cisy-DK22 (1,9km). Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 4 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych na części z nich dla Gmin i Powiatów występujących wspólnie: Miasto Malbork, Miasto i Gmina Sztum, Gmina Stare Pole, Gmina Nowy Staw, Powiat Malborski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych na części z nich dla Gmin i Powiatów występujących wspólnie: Miasto Malbork, Miasto i Gmina Sztum, Gmina Stare Pole, Gmina Nowy Staw, Powiat Malborski. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje realizację: I. kompleksowej termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej 1. termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Sztum - 7 budynków 2. termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sztumskiego - 7 budynków 3. termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Nowy Staw - 4 budynki 4. termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Malbork i Miasta Malborka, będących we władaniu Gminy Malbork - 3 budynki oraz Miasta Malborka - 6 budynków 5. termomodernizacji budynku przedszkolnego i szkolnego na terenie Gminy Stare Pole - 2 budynki 6. termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Malborskiego - 1 budynek Zakres prac termomodernizacyjnych poszczególnych obiektów wynika z już opracowanych audytów energetycznych lub audytów, które zostaną przygotowane. II. zakupie i montażu paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej, które zostaną lub już zostały poddane kompleksowej termomodernizacji: 1. których właścicielem lub zarządcą jest Miasto Malbork - 4 obiekty, 2. których właścicielem lub zarządcą jest samorząd powiatu malborskiego - 1 obiekt, 3. których właścicielem lub zarządcą jest samorząd powiatu sztumskiego - 4 obiekty, 4. których właścicielem lub zarządcą jest Miasto i Gmina Sztum - 9 obiektów, 5. których właścicielem lub zarządcą jest Gmina Nowy Staw - 4 obiekty. III. działania informacyjno-edukacyjne, podnoszące świadomość mieszkańców w zakresie oszczędności i poszanowania energii (w gestii wykonawcy będzie zaproponowanie scenariusza akcji informacyjno-edukacyjnej wraz z działaniami w ujęciu rzeczowym i finansowym w min. 3 wariantach do wyboru przez Zamawiającego). Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 9 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE WYMIANY OŚWIETLENIA ULICZNEGO dla Gmin i Powiatów występujących wspólnie: Miasto Malbork, Miasto i Gmina Sztum, Gmina Stare Pole, Gmina Nowy Staw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE WYMIANY OŚWIETLENIA ULICZNEGO dla Gmin i Powiatów występujących wspólnie: Miasto Malbork, Miasto i Gmina Sztum, Gmina Stare Pole, Gmina Nowy Staw. Na terenie: 1. Miasta Malborka poprzez wymianę tradycyjnych opraw oświetleniowych na lampy energooszczędne. W ramach projektu przewiduje się modernizację 370 punktów oświetleniowych. Ponadto projekt zakłada również wprowadzenie jednolitego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym, obejmującym teren całej gminy. 2. Gminy Stare Pole poprzez wymianę tradycyjnych opraw oświetleniowych na lampy energooszczędne. W ramach projektu przewiduje się modernizację 426 punktów oświetleniowych. Ponadto projekt zakłada również wprowadzenie jednolitego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym, obejmującym teren całej gminy. 3. Miasta i Gminy Sztum poprzez wymianę tradycyjnych opraw oświetleniowych na lampy energooszczędne. W ramach projektu przewiduje się modernizację 1500 punktów oświetleniowych. Ponadto projekt zakłada również wprowadzenie jednolitego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym, obejmującym teren całej gminy. 4. Gminy Nowy Staw poprzez wymianę tradycyjnych opraw oświetleniowych na lampy energooszczędne. W ramach projektu przewiduje się modernizację około 800 punktów oświetleniowych oraz wprowadzenie jednolitego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym, obejmującym teren całej gminy. Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 7 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE PRODUKTU TURYSTYCZNEGO dla następujących Gmin i Powiatów występujących wspólnie: Miasto Malbork oraz Miasto i Gmina Sztum, Muzeum Zamkowe w Malborku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE PRODUKTU TURYSTYCZNEGO dla następujących Gmin i Powiatów występujących wspólnie: Miasto Malbork oraz Miasto i Gmina Sztum, Muzeum Zamkowe w Malborku, dla zadania polegającego na realizacji przedsięwzięcia, składającego się z następujących zadań: a. zagospodarowanie i modernizacja otoczenia Szkoły Łacińskiej w Malborku wzdłuż bulwarów miejskich, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych, b. modernizacja otoczenia malborskiego zamku w celu przygotowania estetycznych przestrzeni publicznych, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych, c. aktywizacja turystyczna północnych i północno-zachodnich terenów Zespołu Zamkowego w Malborku poprzez zagospodarowanie terenu, prace konserwatorskie, nadanie funkcji edukacyjnych i przystosowanie na potrzeby osób niepełnosprawnych, d. nadanie nowych funkcji turystycznych, edukacyjnych i społecznych Letniej Rezydencji Wielkiego Mistrza Zakonu Krzyżackiego w Sztumie, poprzez utworzenie Pomorskiego Parku Historii i Kultury, e. stworzenie wspólnej oferty turystycznej na bazie Muzeum Zamkowego w Malborku, Szkoły Łacińskiej w Malborku oraz Letniej Rezydencji Wielkiego Mistrza Zakonu Krzyżackiego w Sztumie, jako spójnej oferty spędzenia czasu wolnego, opartej na tradycji tożsamości regionu z uwzględnieniem procesu partycypacji społecznej. Studium powinno być przygotowane w 3 wariantach: Wariant 1. Obejmujący zadania a-e Wariant 2. Obejmujący przygotowanie dokumentu odrębnie dla części a-d (w powiązaniu z częścią e stosownie do zakresu dokumentu). Wariant 3. Obejmujący przygotowanie dokumentu dla części d (w powiązaniu z częścią e stosownie do zakresu dokumentu). Studium wykonalności zostanie sporządzone w wersji elektronicznej (trzy płyty CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 6 egzemplarzy dla każdego wariantu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE OCHRONY I PRZYWRACANIA WARTOŚCI EKOLOGICZNYCH ŚRODOWISKA MIEJSKIEGO dla zadania, polegającego na realizacji zwiększania powierzchni zielonych w mieście Malborku, głównie w oparciu o teren Parku Północnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE OCHRONY I PRZYWRACANIA WARTOŚCI EKOLOGICZNYCH ŚRODOWISKA MIEJSKIEGO dla zadania, polegającego na realizacji zwiększania powierzchni zielonych w mieście Malborku, głównie w oparciu o teren Parku Północnego. W ramach projektu przewiduje się modernizację ścieżek turystycznych, rozbudowę małej architektury, ścieżki dydaktyczne, ścieżki rowerowe itp. 2. Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 4 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE OCHRONY I PRZYWRACANIA WARTOŚCI EKOLOGICZNYCH ŚRODOWISKA MIEJSKIEGO dla zadania, polegającego na realizacji przedsięwzięcia dotyczącego jezior (Jezioro Barlewickie, Jezioro Sztumskie) w mieście Sztum połączone min. z urządzeniem i zagospodarowaniem terenów wokół zbiorników wodnych w celu ochrony wód..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE OCHRONY I PRZYWRACANIA WARTOŚCI EKOLOGICZNYCH ŚRODOWISKA MIEJSKIEGO dla zadania, polegającego na realizacji przedsięwzięcia dotyczącego jezior (Jezioro Barlewickie, Jezioro Sztumskie) w mieście Sztum połączone min. z urządzeniem i zagospodarowaniem terenów wokół zbiorników wodnych w celu ochrony wód. W ramach projektu przewiduje się powstanie małej infrastruktury chroniącej wody jezior i regulującej dostępność jezior. Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 4 egzemplarzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ dla zadania, polegającego na realizacji przedsięwzięcia pn: Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe na terenie Miasta Malborka i Miasta i Gminy Sztum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie studiów wykonalności na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malborka W ZAKRESIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ dla zadania, polegającego na realizacji przedsięwzięcia pn: Budowa kolektora deszczowego z systemem podczyszczającym i retencjonującym wody opadowe na terenie Miasta Malborka i Miasta i Gminy Sztum . W ramach planowanego przedsięwzięcia planuje się: 1.1. na terenie Miasta Malborka: budowę nowych zlewni kanalizacji deszczowej dla obszarów istniejącej i planowanej zabudowy miasta Malborka i gminy wiejskiej Malbork budowę kolektora zbiorczego przebiegającego przez dziesięć zlewni, odbierającego wody deszczowe z tych zlewni i prowadzącego je do rzeki Nogat przez równolegle projektowany wylot zabudowę na wylocie z 4 zlewni cząstkowych (w Malborku jest w sumie 10 zlewni) do kolektora zbiorczego urządzeń do oczyszczania wód deszczowych tj. osadników piasku i separatorów wraz z osadnikami, natomiast w ramach projektu powstaną 4 komplety urządzeń) adaptację istniejących naturalnych zbiorników wodnych (stawów) zlokalizowanych na tzw. dolnym tarasie, jako zbiorników retencyjnych dla zlewni objętych projektem oraz zwiększenie średnic kolektora zbiorczego-w celu ograniczenia i opóźnienia maksymalnych odpływów wód deszczowych do odbiornika jakim jest rzeka Nogat. 1.2. na terenie Miasta i Gminy Sztum: rozbudowę istniejącej zlewni kanalizacji deszczowej dla obszarów istniejącej zabudowy miasta Sztum modernizację kolektora zbiorczego przebiegającego przez teren centrum miasta, odbierającego wody deszczowe z tej zlewni budowa zbiornika retencyjnego o pojemności do 500 m3 budowa nowej nitki sieci kanalizacji deszczowej - ok. 400 mb Studium wykonalności powinno zostać sporządzone w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD, w oparciu o program MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader) oraz w wersji papierowej (w formacie PDF -Acrobat Reader i w formacie edytora tekstu, np. MS Word lub OPEN OFFICE lub podobny) w ilości 5 egzemplarzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin gwarancji (min. 66 m-cy, maksymalny 102 m-ce) - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.