eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych. Profilowanie wraz z zagęszczeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Poznań: Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych. Profilowanie wraz z zagęszczeniem
Numer ogłoszenia: 93194 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych. Profilowanie wraz z zagęszczeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Informacje ogólne 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych. Profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2) Niniejsze zamówienie dotyczy dwukrotnej naprawy nawierzchni dróg gruntowych i dróg tłuczniowych, która polegać będzie na ich wyprofilowaniu za pomocą równiarek i zagęszczeniu. 3) Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH zawartych w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Zaleca się aby przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej w terenie oraz zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z tematem zamówienia. 2. Części zamówienia Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. W jego skład wchodzą roboty związane z naprawą nawierzchni gruntowych i nawierzchni tłuczniowych następujących odcinków dróg powiatowych: Zadanie I a) Profilowanie dróg gruntowych z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m. Lp. Droga nr Odcinek Długość [km] 1 2457P Lisówki - Rybojedzko 2,200 2 2413P Podłoziny - Skrzynki 2,030 3 2498P Sznyfin - Strzępiń 0,770 4 2459P Piekary - Bielawy 1,830 5 2427P Żydowo - Zielątkowo ( w granicach powiatu ) 1,170 6 1892P Żegowo - Brzoza 0,480 Suma 8,480 b) Profilowanie dróg tłuczniowych z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m. Lp. Droga nr Odcinek Długość [km] 7 2457P Lisówki - Rybojedzko 0,200 8 1892P Żegowo - Brzoza 0,300 Suma 0,500 Zadanie II a) Profilowanie dróg gruntowych z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m. Lp. Droga nr Odcinek Długość [km] 1 2393P Boduszewo - Głęboczek - Dąbrówka Kościelna 4,130 2 2394P Zielonka - Tuczno 4,400 3 2025P Uchorowo - Starczanowo 3,140 4 2036P Nieszawa - Pacholewo 1,030 5 2399P Kamińsko - Zielonka 3,650 6 1660P Głęboczek - Zielonka 1,960 7 2487P Tuczno-Kowalskie 2,470 8 2397P Długa Goślina - Gozdowiec 0,540 Suma 21,320 b) Profilowanie dróg tłuczniowych z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m. Lp. Droga nr Odcinek Długość [km] 9 2394P Zielonka - Tuczno 0,300 10 2025P Uchorowo - Starczanowo 0,100 11 2036P Nieszawa - Pacholewo 0,020 Suma: 0,420 Zadanie III a) Profilowanie dróg gruntowych z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m Lp. Droga nr Odcinek Długość [km] 1 2434P Owińska - Mielno 5,700 2 2435P Gortatowo - Biskupice 5,860 3 2442P Markowice - Mikuszyn 2,320 4 2443P Czerlejno - Mały Trzek 0,200 5 2444P Libartowo - Strumiany 1,100 6 2488P Wagowo - Nekielka 3,560 7 2449P Kicin - Wierzenica (w granicach gm. Swarzędz) 1,400 Suma: 20,140 b) Profilowanie dróg tłuczniowych z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m Lp. Droga nr Odcinek Długość [km] 8 2444P Libartowo - Strumiany 0,500 9 2488P Wagowo - Nekielka 0,250 Suma: 0,750 Zadanie IV a) Profilowanie dróg gruntowych z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m Lp. Droga nr Odcinek Długość [km] 1 2491P Borkowice - Piechanin 0,850 2 2479P Krerowo - Kromolice 2,400 3 2462P Daszewice - Kubalin 3,320 4 2478P Dworzyska - Mieczewo 0,810 5 2481P Kromolice - Januszewo 0,980 6 2474P Biernatki - Jaszkowo 0,920 Suma: 9,280 b) Profilowanie dróg tłuczniowych z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m Lp. Droga nr Odcinek Długość [km] 7 2479P Krerowo - Kromolice 0,100 8 2478P Dworzyska - Mieczewo 0,760 Suma: 0,860 3. Zakres robót objętych zamówieniem 1) W skład zamówienia wchodzi dwukrotne wykonanie robót związanych z profilowaniem i zagęszczeniem dróg o nawierzchni gruntowej 59,220 km x 2 (pierwsza i następna naprawa) i o nawierzchni tłuczniowej 2,530 km x 2 (pierwsza i następna naprawa), tj. o łącznej długości 123,500 km. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany orientacyjnego zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem w stosunku do obmiaru rzeczywistego. a) Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Formularzu cenowym. W przypadku wystąpienia różnic w ilości robót określonych w Formularzu cenowym a obmiarem rzeczywistym, Wykonawca zobowiązany jest wykonać robotę w zakresie wynikającym z obmiaru rzeczywistego, która rozliczona zostanie zgodnie z § 6 ust 1 pkt 1)-3) projektu umowy. 4. Sposób realizacji zamówienia 1) Sposób wykonywania robót określono w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH. 2) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić profilowanie i zagęszczenie nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego, które polegać będzie na wykonaniu przez Wykonawców zamówienia podstawowego naprawy nawierzchni gruntowych i tłuczniowych, profilowania wraz z zagęszczeniem dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, w poszczególnych czterech zadaniach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia - doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się) wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie roboty podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę podobną zamawiający uzna robotę naprawy nawierzchni gruntowych i tłuczniowych, jak w przedmiocie zamówienia, o wartości brutto robót równej, co najmniej 15 000 zł każda oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującym potencjałem technicznym: a) równiarka - 1 szt., b) walec drogowy - 1 szt. (gumowo-stalowy o szerokości roboczej wałowania każdej z osi min. 1,0 m) lub 2 szt. (1 szt. gumowy do nawierzchni gruntowych, 1 szt. stalowy do nawierzchni tłuczniowych), c) przewoźny zbiornik na wodę ze zraszaczem - 1 szt. Wykonawca składając ofertę na więcej niż 1 zadanie musi wykazać spełnienie warunku oddzielnie na każde zadanie zgodnie z załączonym wzorem Wykaz sprzętu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, Vp. pok. 508 - kancelaria.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, Vp. pok. 508 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.