eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. Minimalne parametry techniczne dla przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. Minimalne parametry techniczne dla przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 93125 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. Minimalne parametry techniczne dla przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. Minimalne parametry techniczne dla przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie podzielono na następujące części: Część 01.00: 01.00: Stacja dostępowa z monitorem 19 i drukarką laserową - 7 sztuk Część 02.00: 02.01: Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym - 2 sztuki 02.02: Zestaw komputerowy z monitorem i oprogramowaniem biurowym - 15 sztuk Część 03.00: 03.01: Drukarka laserowa - 16 sztuk 03.02: Drukarka laserowa sieciowa - 2 sztuki 03.03: Skaner A4 - 4 sztuki 03.04: Switch 24p - 6 sztuk Część 04.00: 04.00 : Projektor multimedialny - 2 sztuki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.77.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, kompresującego i do drukowania 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio). II.w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1. opisu technicznego oferowanego towaru uwzględniającego parametry techniczne wymagane przez zamawiającego wraz ze wskazaniem marki/producenta, typu i modelu towaru oraz kluczowych podzespołów. Opis techniczny winien być sporządzony samodzielnie przez wykonawcę. 2. poświadczenia zgodności zastosowanych czytników kart ze standardem Microsoft WHQL (Zamawiający dopuszcza przedstawienie wydruku ze strony WHQL - podpisanego przez Wykonawcę) - dotyczy części 1 zamówienia. Pozostałe oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. 1. Podpisane oświadczenie dotyczące warunków wykonania umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Podpisane oświadczenie dotyczące warunków gwarancji i serwisowania - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Podpisane oświadczenie dotyczące warunków realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ 4. Podpisane oświadczenie dotyczące wymagań jakościowych oferowanego sprzętu - załącznik nr 5 do SIWZ 5. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ 6. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 7 7. Formularz ofertowy - załącznik nr 8 do SIWZ 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, b) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnolsaka.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja dostępowa z monitorem 19 i drukarką laserową - 7 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja dostępowa z monitorem 19 i drukarką laserową - 7 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 48.62.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 02.01: Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym - 2 sztuki 02.02: Zestaw komputerowy z monitorem i oprogramowaniem biurowym - 15 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 02.01: Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym - 2 sztuki 02.02: Zestaw komputerowy z monitorem i oprogramowaniem biurowym - 15 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 48.77.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 03.01: Drukarka laserowa - 16 sztuk 03.02: Drukarka laserowa sieciowa - 2 sztuki 03.03: Skaner A4 - 4 sztuki 03.04: Switch 24p - 6 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 03.01: Drukarka laserowa - 16 sztuk 03.02: Drukarka laserowa sieciowa - 2 sztuki 03.03: Skaner A4 - 4 sztuki 03.04: Switch 24p - 6 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Projektor multimedialny - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny - 2 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.