eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoty Stok › Remont więźby dachowej z wymianą pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym Rynek 20 (kamienica Fuggerów)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Złoty Stok: Remont więźby dachowej z wymianą pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym Rynek 20 (kamienica Fuggerów)
Numer ogłoszenia: 9304 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złoty Stok, ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, tel. 0 74 8164164, fax 0 74 8164133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont więźby dachowej z wymianą pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym Rynek 20 (kamienica Fuggerów).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren przy budynku. 2.Prace rozbiórkowe - rozbiórka istniejącego pokrycia dachu z dachówki karpiówki - 370,11m2. 3.Wymiana łacenia dachu - 370,11m2. 4.Wzmocnienie i wymiana poszczególnych elementów konstrukcyjnych dachu, - wzmocnienie i wymiana odcinków płatwi - podciągów, - uzupełnienie mieczy i dodanie nowych zastrzałów, - wymiana uszkodzonych odcinków krokwi i wzmocnienie deskami dwustronnie o min. przekroju ,15x0,04m. - wymiana deskowania dachu z desek o grub.32mm. - 16,9m2. i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej dwuwarstwowej emulsją asfaltową. Elementy wbudowywane muszą być impregnowane preparatem solnym i zabezpieczone do stopnia trudnozapalności. . 5.Prace izolacyjne - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z foli polietylenowej szerokiej na całej połaci dachu. 6.Odgrzybianie i naprawa muru od strony budynku nr 19 7.Odgrzybienie i zimpregnowanie preparatem solnym oraz środkiem ogniochronnym do stopnia trudnozapalności elementów więźby dachowej. 8.Przemurowanie kominów cegłą klinkierową oraz wykonanie nowych czap kominowych. 9.Wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - 57,252m2. 10.Montaż okien połaciowych (włazy dachowe) o pow. do 0,5m2. 3 szt. 11.Ułożenie nowego pokrycia z dachówki karpiówki w kolorze i formie istniejącej - 370,11m2. 12.Konserwacja istniejących rynien i rur spustowych. 13.Wykonanie kosztorysu powykonawczego wraz z obmiarem przeprowadzonych robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 podobne zadania, odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy z dn. 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.Nr 156 z 2006, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz,U.Nr 83 z 2006, poz. 578), lub przepisów uprzednio obowiązujących w tym zakresie. 4)wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. Wykonawca musi wykazać się w ostatnim roku obrotowym płynnością bieżącą, liczoną zgodnie ze wzorem: PB=aktywa bieżące/pasywa bieżące, nie mniejszą niż 1., 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 6)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 7)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3 do SIWZ) b - wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt 2, rozdz. VI SIWZ, (zał. 4 do SIWZ) oraz dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. c - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z pkt 3, rozdz. VI SIWZ (zał. 5 do SIWZ) d - wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (podwykonawców) (zał. 6 do SIWZ) e - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności f - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g - oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złotym Stoku Rynek 20 57-250 Złoty Stok pok. 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Złotym Stoku Rynek 22 57-250 Złoty Stok pok. 7 - sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.