eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › NAJEM SPRZĘTU KSEROGRAFICZNEGO Z SERWISEM DLA URZĘDU MIASTA I GMINY W POBIEDZISKACH NA LATA 2010-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-22

Pobiedziska: NAJEM SPRZĘTU KSEROGRAFICZNEGO Z SERWISEM DLA URZĘDU MIASTA I GMINY W POBIEDZISKACH NA LATA 2010-2013
Numer ogłoszenia: 93045 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAJEM SPRZĘTU KSEROGRAFICZNEGO Z SERWISEM DLA URZĘDU MIASTA I GMINY W POBIEDZISKACH NA LATA 2010-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest najem czterech fabrycznie nowych urządzeń z bieżącej produkcji o niżej wymienionych minimalnych cechach i konfiguracji: 1. System kopiowania: Cyfrowy laserowy elektrostatyczny 2. Rozdzielczość: 600x600 dpi 3. Półtony: 256 odcieni szarości 4. Typy oryginałów: Arkusz, książki 5.Rozmiar oryginałów: max. A3 6. Minimalna prędkość kopiowania: 25 kopii/min 7. Pamięć drukarki: min 144 MB 8. Pamięć kopiarki: min 64 MB 9.Karta sieciowa: Po zainstalowaniu kserokopiarki w sieci komputerowej każdy użytkownik komputera może wykorzystywać możliwości kopiarki - sortowanie elektroniczne, oraz drukowanie dwustronne dokumentów do formatu A3 10. Regulacja parametrów obrazu: Automatyczna, ręczna, tryb foto 11. System podawania papieru: Łącznie na min 1100 arkuszy 12. Powiększenie/pomniejszenie: 25-400 (co 1%) 13. Akcesoria: - automatyczny podajnik dokumentów dwustronnych - dupleks (kopiowanie drukowanie dwustronne) - dysk twardy 14.Sortowanie: Elektroniczne (krzyżowe) 15. Obsługiwane systemy operacyjne: Windows, 2000, NT, XP, WINDOWS 7, PCL5, PCL6 16. Kody dostępu: min. 100 17. Maksymalny czas nagrzewania: poniżej 60 sekund 18. Obsługa funkcji: wyświetlacz ciekłokrystaliczny dotykowy 2. Najem w/w urządzeń spełniać winien następujące warunki: 1) Cena tysiąca kopii wydruku czarno-białego (format A4) powinna być określona w złotych (zakładana minimalna ilość wydruków czarno-białych format A4 dla jednego urządzenia wynosi 5 000 kopii miesięcznie, maksymalna liczba wydruków - 20 000 kopii). 2) Dwa urządzenia muszą posiadać funkcję skanera (maks. obraz zeskanowany w formacje A3) z możliwością skanowiania do serwera. 3) Cena kopii obejmuje: - instalację urządzeń wraz z transportem; - jednorazowe szkolenie personelu z zakresu obsługi; - przeglądy okresowe, zgodnie z harmonogramem zapisanym w karcie gwarancyjnej; - naprawa uszkodzeń; - wymiany rutynowe podzespołów (remonty); - cenę tonerów; - dostarczanie tonera o wydajności min. 11 000 egzemplarzy; - cenę papieru - dostarczanie papieru A4 i A3; - regulacje, diagnostyka stanu urządzenia; - programowanie parametrów; - dostarczanie podzespołów niezbędnych dla zapewnienia stałej należytej jakości wydruków i niezawodnej pracy urządzenia; 4) Maksymalny czas reakcji serwisu - 10 godzin. 5) Termin płatności - do 30 dni. 6) Miejsce instalacji -Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach 3. Zasady wypłat należności: - Ceny za wykonane usługi zostaną obliczone według następującego wzoru: K x J= M Przy czym: K - ilość kopii wykonanych w przyjętym okresie rozliczeniowym J - jednostkowa cena wykonania jednej czarno-białej kopii obliczona na podstawie zadeklarowanej w ofercie ceny wykonania 1000 kopii, M - cena brutto za wszystkie kopie wykonane w przyjętym okresie rozliczeniowym (zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku) - rozliczenie następować będzie na koniec każdego miesiąca rozliczeniowego na podstawie zgłoszonych przez Zamawiającego wskazań licznika kopii; - wszystkie wpłaty dokonywane będą w złotych polskich na podany na fakturach rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury - Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty ustawowych odsetek za należności przeterminowane; - wszystkie wpłaty powiększone będą o należny podatek VAT. 4. Warunki świadczenia usług: 1) Koszt wydruku kopii czarno-białych (format A4) obejmuje wszystkie koszty związane z najmem, w tym: materiały eksploatacyjne, koszty przeglądów, napraw i części zamiennych. 2) Określa się następujące szczegółowe warunki naliczania i rozliczania usługi: - toner i papier dostarczane będą w ilości wynikającej z rzeczywistego miesięcznego nakładu wydruków; - dwustronny wydruk formatu A4 będzie liczony jako 2 jednostronne wydruki A4; - jednostronny wydruk formatu A3 będzie liczony jako 2 jednostronne wydruki A4; - dwustronny wydruk formatu A3 będzie liczony jako 4 jednostronne wydruki A4; - dostawa tonera i papieru realizowana będzie według wewnętrznego harmonogramu dostaw oraz na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania Zamawiającego, w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia; - w razie potrzeby zostanie wykonana naprawa warsztatowa; - przyjmuje się iż w okresie obowiązywania umowy Zamawiający wykona 1.750.000 kopii (wartość szacunkowa ustalona na podstawie poprzednich lat) - średnia ilość wykonanych w miesiącu kopii może być mniejsza niż 5000 kopi oraz może przekraczać 20 000 kopii miesięcznie dla jednego urządzenia; - maksymalny czas reakcji serwisu Wynajmującego wynosi 10 godzin roboczych liczonych od momentu zgłoszenia awarii, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. wykonania w okresie ostatnich trzech lat usługi polegającej na najmie i serwisie kserokopiarek przez okres 6 miesięcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska osoba do kontaktu: Wojciech Owczarzak, tel. 0618977118.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.