eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiechów › Odbiór odpadów komunalnych w latach 2017 - 2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93043 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Trzebiechów: Odbiór odpadów komunalnych w latach 2017 - 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 519046-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Trzebiechów, krajowy numer identyfikacyjny 54687400000, ul. ul. Sulechowska 2, 66132 Trzebiechów, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 068 3514122, 3514131, faks 683 514 122, e-mail trzebiechow@zgwrp.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.trzebiechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór odpadów komunalnych w latach 2017 - 2019

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GG.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia pt. "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z terenu gm. Trzebiechów" obejmuje zakres: a) wyposażenia obsługiwanych nieruchomości w oznaczone napisem na pojemniku "Odpady zmieszane" pojemnik/pojemniki na odpady zmieszane lub oznaczone napisem na pojemniku "pozostałości po sortowaniu" pojemnik/pojemniki na inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny i w oznaczone napisem "Bio" pojemnik/pojemniki na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów oraz kolorowe worki z tworzyw sztucznych do selektywnej zbiórki odpadów oznaczone kolorem i opisem: żółty - "Metale i tworzywa sztuczne", zielony - "Szkło", niebieski - "Papier", b) dostarczania na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie Zamawiającego odpowiednich pojemników i worków do miejsca wskazanego przez zamawiającego niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia w celu ich dystrybucji np. dla osób składających nowe deklaracje, c) utrzymanie dostarczonych pojemników we właściwym stanie sanitarnym poprzez wykonywanie mycia i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, jednak nie rzadziej niż raz do roku. Mycie i dezynfekcja pojemników winny odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać i na żądanie zamawiającego przekazać do wglądu dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności, d) każdorazowe uprzątnięcie i odebranie odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach (np. sprzed posesji, obok pojemników), zostały zgromadzone w workach innego rodzaju niż te, które dostarczył Wykonawca lub rozsypały się w trakcie załadunku, a także zebranie i odbiór odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów i doprowadzenie do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia pojemników, kontenerów, e) sporządzenie i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wydrukowanie i dostarczenie właścicielom nieruchomości harmonogramów odbioru odpadów, f) odbiór od właścicieli nieruchomości zebranych odpadów niesegregowanych i pozostałości po segregacji co 28 dni wg zatwierdzonego harmonogramu, g) odbiór od właścicieli nieruchomości zebranych odpadów co 28 dni - osobno odbiór odpadów segregowanych w opisanych workach: żółty - "Metale i tworzywa sztuczne", zielony - "Szkło", niebieski - "Papier" i w opisanych pojemnikach: "Bio" - odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów wg zatwierdzonego harmonogramu, h) odbiór od właścicieli nieruchomości zebranych odpadów z palenisk pieców w miesiącach od października do kwietnia włącznie co 28 dni, a w miesiącach od maja do września włącznie co 56 dni z pojemników będących własnością mieszkańców gminy i oznaczonych napisem "Popiół" wg zatwierdzonego harmonogramu, i) odbioru od właścicieli nieruchomości odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon - 2 razy do roku w miesiącu kwietniu i wrześniu w formie wystawek sprzed posesji w poszczególnych wsiach wg zatwierdzonego harmonogramu, j) prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Lednie (adres: Ledno dz. nr ) poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów posortowanych na frakcje: papier, metale i tworzywa sztuczne oraz szkło, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, odpady ulegające biodegradacji, gruz, popiół i inne posortowane odpady komunalne w terminach określonych w harmonogramie to jest w poniedziałki i piątki w godzinach 13:00 - 17:00 oraz ostatnią sobotę miesiąca w godzinach 8:00 - 12:00, chyba że Wykonawca w postępowaniu zadeklaruje dodatkowo otwarcie PSZOK także w środy w godzinach 13:00 - 17:00, jeżeli w taki dzień przypada święto, wyznacza się zastępczo inny dzień. Koszty prowadzenia i utrzymania PSZOK ponosi Wykonawca, k) zagospodarowanie odebranych odpadów w instalacji położonej w "Regionie wschodnim" ustalonym w Uchwale nr XXIX/449/17 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO z dnia 10 kwietnia 2017 roku w sprawie wykonania Aktualizacji Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wraz z Planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych, l) sprawozdawczości zgodnej z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9
Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90514000-3, 34928480-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Odbiór odpadów komunalnych w latach 2017 - 2019". Na sesji otwarcia ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia t.j.500 000,00 złotych. Cena złożonej oferty przewyższała znacząco kwotę podaną przez Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT409756.10
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.