To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93043 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Trzebiechów: Odbiór odpadów komunalnych w latach 2017 - 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519046-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Trzebiechów, krajowy numer identyfikacyjny
54687400000, ul.
ul. Sulechowska
2,
66132
Trzebiechów, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
068 3514122, 3514131, faks
683 514 122, e-mail
trzebiechow@zgwrp.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.trzebiechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór odpadów komunalnych w latach 2017 - 2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GG.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia pt. "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z terenu gm. Trzebiechów" obejmuje zakres: a) wyposażenia obsługiwanych nieruchomości w oznaczone napisem na pojemniku "Odpady zmieszane" pojemnik/pojemniki na odpady zmieszane lub oznaczone napisem na pojemniku "pozostałości po sortowaniu" pojemnik/pojemniki na inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny i w oznaczone napisem "Bio" pojemnik/pojemniki na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów oraz kolorowe worki z tworzyw sztucznych do selektywnej zbiórki odpadów oznaczone kolorem i opisem: żółty - "Metale i tworzywa sztuczne", zielony - "Szkło", niebieski - "Papier", b) dostarczania na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie Zamawiającego odpowiednich pojemników i worków do miejsca wskazanego przez zamawiającego niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia w celu ich dystrybucji np. dla osób składających nowe deklaracje, c) utrzymanie dostarczonych pojemników we właściwym stanie sanitarnym poprzez wykonywanie mycia i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, jednak nie rzadziej niż raz do roku. Mycie i dezynfekcja pojemników winny odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać i na żądanie zamawiającego przekazać do wglądu dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności, d) każdorazowe uprzątnięcie i odebranie odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach (np. sprzed posesji, obok pojemników), zostały zgromadzone w workach innego rodzaju niż te, które dostarczył Wykonawca lub rozsypały się w trakcie załadunku, a także zebranie i odbiór odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów i doprowadzenie do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia pojemników, kontenerów, e) sporządzenie i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wydrukowanie i dostarczenie właścicielom nieruchomości harmonogramów odbioru odpadów, f) odbiór od właścicieli nieruchomości zebranych odpadów niesegregowanych i pozostałości po segregacji co 28 dni wg zatwierdzonego harmonogramu, g) odbiór od właścicieli nieruchomości zebranych odpadów co 28 dni - osobno odbiór odpadów segregowanych w opisanych workach: żółty - "Metale i tworzywa sztuczne", zielony - "Szkło", niebieski - "Papier" i w opisanych pojemnikach: "Bio" - odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów wg zatwierdzonego harmonogramu, h) odbiór od właścicieli nieruchomości zebranych odpadów z palenisk pieców w miesiącach od października do kwietnia włącznie co 28 dni, a w miesiącach od maja do września włącznie co 56 dni z pojemników będących własnością mieszkańców gminy i oznaczonych napisem "Popiół" wg zatwierdzonego harmonogramu, i) odbioru od właścicieli nieruchomości odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon - 2 razy do roku w miesiącu kwietniu i wrześniu w formie wystawek sprzed posesji w poszczególnych wsiach wg zatwierdzonego harmonogramu, j) prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Lednie (adres: Ledno dz. nr ) poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów posortowanych na frakcje: papier, metale i tworzywa sztuczne oraz szkło, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, odpady ulegające biodegradacji, gruz, popiół i inne posortowane odpady komunalne w terminach określonych w harmonogramie to jest w poniedziałki i piątki w godzinach 13:00 - 17:00 oraz ostatnią sobotę miesiąca w godzinach 8:00 - 12:00, chyba że Wykonawca w postępowaniu zadeklaruje dodatkowo otwarcie PSZOK także w środy w godzinach 13:00 - 17:00, jeżeli w taki dzień przypada święto, wyznacza się zastępczo inny dzień. Koszty prowadzenia i utrzymania PSZOK ponosi Wykonawca, k) zagospodarowanie odebranych odpadów w instalacji położonej w "Regionie wschodnim" ustalonym w Uchwale nr XXIX/449/17 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO z dnia 10 kwietnia 2017 roku w sprawie wykonania Aktualizacji Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wraz z Planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych, l) sprawozdawczości zgodnej z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90512000-9
Dodatkowe kody CPV:
90513100-7,
90514000-3,
34928480-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Odbiór odpadów komunalnych w latach 2017 - 2019". Na sesji otwarcia ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia t.j.500 000,00 złotych. Cena złożonej oferty przewyższała znacząco kwotę podaną przez Zamawiającego | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT409756.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.