eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Skanalizowanie ruchu na skrzyżowaniu Krzyżowe Drogi w Jarosławiu , w ramach Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych na Drogach - Nr POD-26/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Jarosław: Skanalizowanie ruchu na skrzyżowaniu Krzyżowe Drogi w Jarosławiu , w ramach Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych na Drogach - Nr POD-26/2006
Numer ogłoszenia: 9302 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skanalizowanie ruchu na skrzyżowaniu Krzyżowe Drogi w Jarosławiu , w ramach Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych na Drogach - Nr POD-26/2006.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe( zdjęcie warstwy humusu i darniny, karczowanie drzew i zagajników, rozbiórka elementów dróg i ogrodzeń, przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych, podziemnych linii wodociągowych oraz podziemnych linii gazowych), - roboty ziemne , - odwodnienie korpusu drogowego( rów kryty), - podbudowa( wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi, chudym betonem, kruszywem stabilizowanym mechanicznie oraz oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych), - nawierzchnie( z kostki brukowej betonowej, z kostki kamiennej, z betonu asfaltowego, frezowanie nawierzchni oraz wzmocnienie warstw asfaltowych siatką z włókna szklanego) , - roboty wykończeniowe( umocnienie skarp, rowów i ścieków oraz przepusty pod zjazdami), - oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu( oznakowanie poziome, pionowe, oświetlenie dróg), - elementy ulic ( krawężniki betonowe, kamienne, chodnik z kostki betonowej). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia ,specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja techniczna. 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 12.000,00 PLN. słownie : dwanaście tysięcy złoty) 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr : Kredyt Bank S.A. o Jarosław 95 1500 1634 1216 3004 5718 0000 , z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp , w szczególności: 1) W zakresie potencjału ekonomiczno-finansowego Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres ( na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (lub wykazanie środków z kredytu i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 900 000,00zł c)posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia . 2) W zakresie potencjału kadrowego Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót drogowych (posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 3 lata, w tym co najmniej zrealizowane 2 inwestycje drogowe polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji skrzyżowań typu RONDO. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. b) dysponuje co najmniej jedna osobą do pełnienia funkcji kierownika robót instalacyjno-inżynieryjnych( posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji wodociągowych oraz gazowych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 3 lata, w tym zrealizowana co najmniej 1 inwestycja polegająca na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci wodociągowych i gazowych . Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. c) dysponuje co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót teletechnicznych (posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji telekomunikacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 3 lata, w tym zrealizowana co najmniej 1 inwestycja polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci telekomunikacyjnych . Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz powinien przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. d) dysponuje co najmniej jedna osobą do pełnienia funkcji kierownika robót instalacyjno-inżynieryjnych ( posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 3 lata, w tym zrealizowana co najmniej 1 inwestycja polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci elektrycznych niskiego napięcia. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz powinien przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) W zakresie potencjału technicznego Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (posiada, dzierżawi, wynajmuje, poprzez użyczenie lub leasing) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych jn.: a)wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności co najmniej 30 Mg/h - 1szt. (Wytwórnia mieszanki powinna być zlokalizowana w odległości zapewniającej transport mieszanki na warunkach określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót . W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę, mieszanki mineralno-bitumicznej, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia), b) walec statyczny samojezdny średni 10 Mg - 1szt, c) walec ogumiony samojezdny średni 8 Mg- 1szt, d) rozściełacz mas bitumicznych - 1szt, e) koparka o poj. łyżki co najmniej 0,25 m3 - 1szt, f) skrapiarka samochodowa-1szt, g) szczotka mechaniczna-1szt, h) wibrator powierzchniowy-1szt, i) spycharka samojezdna-1szt, j) piła mechaniczna do ciecia kostki-1szt, k) żuraw samochodowy -1szt, l) frezarka samojezdna-1szt, ł) samochód samowyładowczy powyżej 10 t z przykryciem brezentowym-3 szt, m) samochód samowyładowczy 5-10t- 3szt 4) W zakresie posiadanej wiedzy oraz doświadczenia , Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie minimum 2 robót o wartościach nie mniejszych niż 100% ceny ofertowej ( netto). Przez roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia należy rozumieć roboty polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji skrzyżowań dróg typu RONDO. 5) Podwykonawstwo a)Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie robót przygotowawczych ,elektrycznych, telekomunikacyjnych, wodociągowych, gazowych oraz bezpieczeństwa ruchu. b) Zamawiający nie dopuszcza wykonania przez Podwykonawców innych robót niż wskazane wyżej. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu jn.: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( dokument wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzony za zgodność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ tj. wystawcę dokumentu). 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , zgodne z treścią Formularza Nr 3 , 4) Informacje o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 4 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III .2) pkt. 2 a,b,c i d . Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualny na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 5 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III .2) pkt. 4 . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, ze wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie( np. referencje). 6) Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy ) Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 6 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III .2) pkt. 3 . Jeżeli sprzęt nie jest własnością Wykonawcy, musi on udokumentować ( dołączyć do oferty) porozumienie o współpracy miedzy nim a właścicielem sprzętu. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 8) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 900 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa, albo obie te wielkości łącznie nie mogą być niższe od ww. wymaganych. 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia . 11) Część sprawozdania finansowego : bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony , a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej bilansu rachunku zysków i strat. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego- innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt. III .2)ust. 1 pkt. 1a niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków , dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1, 2, 3 , 7 i 8, winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 4,5,6,9,10 i 11 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców w stosunku, do których niniejsza Instrukcja wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.jaroslaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 17 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 12,20 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Jarosław ul. Jana Pawła II 17, pok.4 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.