eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Remont zbrojenia szybowego szybu "Kolejowy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93007 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Zabrze: Remont zbrojenia szybowego szybu "Kolejowy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 71685-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77427-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, krajowy numer identyfikacyjny 24322042000000, ul. ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25, e-mail esmietana@muzeumgornictwa.pl, biuro@muzeumgornictwa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.muzeumgornictwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont zbrojenia szybowego szybu "Kolejowy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/09/MGW/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie dźwigarów i ich wymianie w miejsce zużytych w szybie Kolejowy . Do wymiany przeznaczono: - 7 dźwigarów głównych po stronie "S"- strona przedziału drabinowego, - 11 dźwigarów głównych po stronie "N" - strona przeciwna przedziału drabinowego - 6 dźwigarów wsporczych pomostów spoczynkowych 2. Dźwigary: 2.1. główne strona "S" wykonane mają być z profili stalowych ceownik [ 240 dł. 4 140 mm, materiał S355JO - 7 sztuk; 2.2. główne strona "N" wykonane mają być z profili stalowych ceownik [ 240 dł. 3 340 mm, materiał S355JO - 11 sztuk; 2.3. wsporcze wykonane mają być z profili stalowych ceownik [ 200 dł. 1 200 mm, materiał S355JO - 6 sztuk. 3. Dźwigary osadzone bezpośrednio w obudowie szybu - murowanej ceglanej. 4. W miejsce dźwigarów głównych niedzielonych przeznaczonych do wymiany montuje się dźwigary dwudzielne. Rysunek połączenia montażowego zbrojenia szybu "Kolejowy" - (dźwigara dwudzielnego) jest załącznik nr 1 do SIWZ. W celu prawidłowego wykonania zamówienia konieczne jest wykonanie pomiarów w szybie uwzględniających rzeczywiste długości, rozstawy itp. dźwigarów wskazanych przez Zamawiającego do wymiany. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 5.1. opracowanie harmonogramu dostawy dźwigarów, 5.2. sporządzenie PROJEKTU ORGANIZACJI I TECHNOLOGII WYKONYWANIA ROBÓT zgodnie z przepisami prawa geologicznego i górniczego. Przed rozpoczęciem robót przedmiotowa dokumentacja musi być zatwierdzona przez Zamawiającego (Kierownika Ruchu Zakładu), 5.3. wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do prawidłowej wymiany dźwigarów. 6. Prace związane z remontem zbrojenia szybowego muszą zostać przeprowadzone w taki sposób aby zminimalizować uciążliwości dla funkcjonowania kopalni z uwzględnieniem tego, że Kopalnia w ciągu dnia jest otwarta dla zwiedzających w związku z powyższym realizacja przedmiotu zamówienia winna się odbywać w dniach roboczych w godzinach: od 14:00 do 6:00 dnia następnego (poniedziałek), od 16:00 do 6:00 dnia następnego (wtorek), od 22:00 do 6:00 dnia następnego(od środy do piątku). 7. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z zachowaniem wszystkich przepisów regulujących przedmiotowe prace w tym Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz.U. Nr 139, poz. 1169 z późn. zmian.) 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty podpisania Protokół Odbioru Końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50531400-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT125800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KARBON Spółka z o.o. , karbon.biuro@op.pl, ul. Obroki 77, 40-833, KARBON Spółka z o.o. 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110454.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110454.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219493.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.