eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i sanitarnych Grupowej Oczyszczalni Ścieków Sp. z o.o. w Kutnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Kutno: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i sanitarnych Grupowej Oczyszczalni Ścieków Sp. z o.o. w Kutnie
Numer ogłoszenia: 92972 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54682 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o., ul. Lotnicza 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2533360, faks 024 2548100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i sanitarnych Grupowej Oczyszczalni Ścieków Sp. z o.o. w Kutnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń znajdujących się w następujących budynkach oczyszczalni ścieków, tj.. - budynek administracyjny o powierzchni 580 m2 - budynek zaplecza socjalnego o powierzchni 200 m2 - budynek punktu zlewnego o powierzchni 27 m2, - budynek gospodarki osadowej (dyżurka i pomieszczenia sanitarne) o powierzchni 40 m2 - budynek portierni o powierzchni 16 m2 2/ Rodzaj i łączna ilość powierzchni do sprzątania w wyszczególnionych powyżej budynkach, przedstawia się następująco: - wykładzina dywanowa - 91,00 m2 - wykładzina /tarket/ - 230,00 m2 - płytki podłogowe /tarakota/ - 542,00 m2 - płytki ścienne /glazura/ - 320,00 m2 - okna - 148,00 m2 - fasady wewnętrzne - 126,00 m2 - fasady zewnętrzne - 65,00 m2 3/ Wyszczególnienie prac oraz częstotliwość ich wykonywania w ramach oferowanej ceny Codzienne prace porządkowe do wykonywania: - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków, - zamiatanie i zmywanie podłogi z tarketu, terakoty, - odkurzanie wykładzin dywanowych, - wycieranie mebli i sprzętu biurowego, - czyszczenie luster, - przecieranie parapetów - mycie umywalek i toalet, Prace do wykonania jeden raz w tygodniu: - gruntowne mycie drzwi, - przecieranie grzejników, - mycie glazury ściennej. Mycie okien : 1. Gruntowne mycie okien we wszystkich pomieszczeniach w miesiącach : - kwiecień, październik. 2. W pozostałych miesiącach mycie okien w zależności od potrzeb (utrzymanie okien w należytej czystości), również w przypadkach wskazanych przez Zamawiającego nie więcej niż jedno pomieszczenie w miesiącu. Mycie fasad zewnętrznych, wewnętrznych i drzwi przeszklonych: - w zależności od potrzeb (utrzymanie w należytej czystości). Pranie wykładzin dywanowych w budynku w zależności od potrzeb. Bieżące uzupełnianie: - mydła w płynie - worków foliowych - zapachów do WC UWAGA: 1. W przypadku wykonywania usługi w pomieszczeniach specjalistycznych (laboratoria), Zamawiający wskaże szczegółowy zakres prac (wyłączając urządzenia specjalistyczne). 2. Zakup papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych oraz worków foliowych do koszy, leży po stronie Zamawiającego. Prace związane z przedmiotem zamówienia prowadzone w pomieszczeniach biurowych w budynku administracyjnym, winny być wykonywane po godzinach urzędowania /po godz. 15 00/..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo - Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Aleje Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59886,72

  • Oferta z najniższą ceną: 40992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 113456,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.