eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Toruńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Toruń: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Toruńskiego
Numer ogłoszenia: 92930 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu , ul. Polna 113, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 66 44 775.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi.html
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Toruńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót w latach 2013-2015 (wg. kosztorysów ofertowych): - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją; - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową; - roboty nawierzchniowe; na obszarze Powiatu Toruńskiego podzielonego na następujące zadania: ZADANIE NR I - remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych przebiegających na terenie gmin: Zławieś Wielka, Łubianka, Wielka Nieszawka oraz gmina Chełmża i Łysomice, m. Chełmża (remont grysami i emulsją metodą ciśnieniową - szacunkowa ilość 24.000m2) ZADANIE NR II - remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych przebiegających na terenie gmin: Zławieś Wielka, Łubianka, Wielka Nieszawka oraz gmina Chełmża i Łysomice, m. Chełmża (remont mieszanką mineralno bitumiczną z otaczarki - szacunkowa ilość 3.600 Mg) ZADANIE NR III - remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych przebiegających na terenie gmin: Zławieś Wielka, Łubianka, Wielka Nieszawka oraz gmina Chełmża i Łysomice, m. Chełmża (remont mieszanką mineralno bitumiczną z recyklera - szacunkowa ilość 2.000 Mg) ZADANIE NR IV - remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych przebiegających na terenie gmin: Zławieś Wielka, Łubianka, Wielka Nieszawka oraz gmina Chełmża i Łysomice, m. Chełmża (roboty nawierzchniowe o powierzchni powyżej 5m2 - szacunkowa ilość 25.000m2) ZADANIE NR V - remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych przebiegających na terenie gmin: Obrowo, Czernikowo, Lubicz (remont grysami i emulsją metodą ciśnieniową - szacunkowa ilość 13.000m2) ZADANIE NR VI - remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych przebiegających na terenie gmin: Obrowo, Czernikowo, Lubicz (remont mieszanką mineralno bitumiczną z otaczarki - szacunkowa ilość 3.000 Mg) ZADANIE NR VII - remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych przebiegających na terenie gmin: Obrowo, Czernikowo, Lubicz (remont mieszanką mineralno bitumiczną z recyklera - szacunkowa ilość 1.000 Mg) ZADANIE NR VIII - remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych przebiegających na terenie gmin: Obrowo, Czernikowo, Lubicz (roboty nawierzchniowe o powierzchni powyżej 5m2 - szacunkowa ilość 17.000m2) Wskazane ilości należy traktować jako szacunkowe. Nie mogą one stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy w okresie jej obowiązywania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawców wadium na zasadach określonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących kwotach: a) zadanie nr 1 - 3.000,00 zł b) zadanie nr 2 - 3.000,00 zł c) zadanie nr 3 - 3.000,00 zł d) zadanie nr 4 - 3.000,00 zł e) zadanie nr 5 - 3.000,00 zł f) zadanie nr 6 - 3.000,00 zł g) zadanie nr 7 - 3.000,00 zł h) zadanie nr 8 - 3.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie 13.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (to jest Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku: KDBS o/Toruń, 83 9550 0003 2024 0201 1327 0004

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane udokumentowanie wykonania co najmniej dwóch robót określonych w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej: Dla zadania nr 1 oraz zadania nr 5: - remonterami typu patcher z możliwością wbudowywania grysów frakcji 2/5 lub 5/8 w ilości 2 szt. Dla zadania nr 2 oraz zadania nr 6: - wytwórnią mas bitumicznych lub możliwość zakupu materiału z takiej wytwórni - 1 szt. - układarką mas bitumicznych wyposażoną w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną - 1 szt. - walec statyczny - 1 szt. - termosem do przewozu masy bitumicznej - 1 szt. - piła do asfaltu - 1 szt. - zagęszczarka płytowa - 1 szt. - skrapiarka do bitumu ręczna lub mechaniczna - 1 szt. - środek transportowy wyposażony w skrzynię i pokrowiec brezentowy przystosowany do przewozu masy - 2 szt. Dla zadania nr 3 oraz zadania nr 7 - recykler do powtórnego grzania i przerobu zerwanych nawierzchni bitumicznych takich, jak złom asfaltowy czy odpady po frezowaniu nawierzchni asfaltowych - piła do asfaltu - 1 szt. - zagęszczarka płytowa - 1 szt. - walec statyczny - 1 szt. - skrapiarka do bitumu ręczna lub mechaniczna - 1 szt. Dla zadania nr 4 oraz zadania nr 8 - skrapiarka lepiszcza - 1szt. - walec ogumiony - 1szt. - środek transportowy do przewozu lepiszcza - 1szt. - środek transportowy do przewozu materiału kamiennego - 1szt. - szczotka mechaniczna - 1 szt. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadała odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w budownictwie - z zakresu robót drogowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) kosztorys(y) ofertowe wypełniony zgodnie z opisem wskazanym w punkcie XIII załączone według druku załączonego do niniejszej SIWZ b) formularze ofertowe załączone według druku załączonego do niniejszej SIWZ c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy); d) wykaz części zamówienia jaką wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli dotyczy); e) Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem do SIWZ (w związku z art. 26 ust. 2 lit. d) f) dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z wykonawcą: a) termin realizacji może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: - zawieszenia robót przez zamawiającego, - wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, - wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, b) inne zmiany: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, - dopuszczalne są zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii. c) Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.