eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechucino › Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu Bus - 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Szklanej 1; 83-334 Miechucino

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Miechucino: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu Bus - 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Szklanej 1; 83-334 Miechucino
Numer ogłoszenia: 92897 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym UŚMIECH DZIECKA , ul. Szklana 44, 83-334 Miechucino, woj. pomorskie, tel. 058 6847766, faks 058 6847766.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usmiechdziecka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu Bus - 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Szklanej 1; 83-334 Miechucino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu Bus - 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Szklanej 1; 83-334 Miechucino 1. Samochód osobowy typu - BUS -nowy 9- osobowy, dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich : - 1 stanowisko dla wózka inwalidzkiego po wymontowaniu II rzędu siedzeń - Przedział pasażersko-ładunkowy przystosowany do zamocowania wózków inwalidzkich - Tylne najazdy aluminiowe do wprowadzania wózków inwalidzkich 2. Rok produkcji - 2011 r. 3.Drzwi boczne przesuwane z prawej strony 4. Silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 100 KM, pojemność nie mniejsza niż 2100 cm3 5. Norma spalania EU 5 6. Rodzaj paliwa - olej napędowy 7. Co najmniej 5-biegowa skrzynia biegów 8. Liczba miejsc - 1+8 9. Dodatkowa klimatyzacja w przedziale pasażerskim 10. Wspomaganie układu kierowniczego z bezpieczną kolumną kierowcy regulowaną 11. Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP) 12. Tylnie światło przeciwmgielne 13. Regulacja zasięgu reflektorów 14. Hamulce tarczowe, wentylowane z przodu i z tyłu ze wspomaganiem 15. Podłoga z gumową wykładziną antypoślizgową 16. Ogrzewanie, ogrzewacz w części pasażersko-ładunkowej 17. Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera podwójna 18. Elektrycznie regulowane szyby i lusterka (ogrzewane elektr.) 19. ABS, ASR, MSR 20. System oszczędności paliwa start-stop 21. Radio z odtwarzaczem CD (w tym głośniki boczne) 22. Klimatyzacja automatyczna 23. Szyby dla pasażerów przyciemniane 24. Kolor-biały 25. Uchwyt do wsiadania 26. Trzecie światło stop 27. Lampy przeciwmgielne z przodu 28. Możliwość składania tylnej kanapy 29. Uchylne elektrycznie tylne boczne okna 30. Auto-alarm , system blokady zapłonu (immobiliser) 31. Komfortowe otwieranie i zamykanie pilotem 32. Zabezpieczenie przed otwarciem drzwi z zewnątrz 33. Drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone z podgrzewaniem i wycieraczkami oraz ze spryskiwaczem 34. Komplet opon zimowych 35. Roczny pakiet ubezpieczeń AC, OC, NW.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00 - 34.11.60.00 34.11.50.00 - Inne samochody pasażerskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w kwocie 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych): 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 95 8324 0001 0000 1368 2000 0010. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku zamawiającego do dnia 4 kwietnia 2011 r. do godz. 12.00. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu wpłaty potwierdzająca terminowe dokonanie wpłaty wadium - musi być dołączona do oferty, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 4 kwietnia 2011 r. do godz. 12.00. 3) gwarancjach bankowych - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 4 kwietnia 2011 r. do godz. 12.00, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 4 kwietnia 2011 r. do godz. 12.00, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami) - dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 4 kwietnia 2011 r. do godz. 12.00. 3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, w tym m.in.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub wymagań określonych przez zamawiającego dla przedmiotu zamówienia, nie złożył tych dokumentów.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy załączony do SIWZ - w oparciu o Załącznik Nr1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy załączony do SIWZ - w oparciu o Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy złożone w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3. 4. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usmiechdziecka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Szklanej Szklana 1 83-334 Miechucino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Szklanej Szklana 1 83-334 Miechucino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.