eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gogolin › Przebudowa budynku byłego przedszkola w Choruli na Centrum Aktywacji Wiejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Gogolin: Przebudowa budynku byłego przedszkola w Choruli na Centrum Aktywacji Wiejskiej
Numer ogłoszenia: 92852 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gogolin , ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin, woj. opolskie, tel. 077 4076800, faks 077 4666247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gogolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku byłego przedszkola w Choruli na Centrum Aktywacji Wiejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek wolnostojący , częściowo podpiwniczony, dwukondygnacyjny z dachem wielospadowym kryty dachówką. Powierzchnia zabudowy - 406,51 m2 Kubatura - 2571,0 m3 Zakres robót : Roboty budowlane: - Rozbiórka istniejących schodów wejściowych i zadaszenia; - Dobudowa klatki schodowej wykonanej w konstrukcji żelbetowej i obudowaniu jej ścianami wykonanymi z bloczków ceramicznych gr. 30 cm Porotherm oraz zadaszeniu w konstrukcji drewnianej i pokryciu dachówka karpiówką w kolorze ceglanym ( czerwonym ); - Przebudowa istniejącego węzła sanitarnego budynku - rozebranie stropodachu i wykonaniu nowego w konstrukcji żelbetowej, rozebranie istniejących ścianek działowych i wykonaniu nowych; - Wykonanie zadaszonego tarasu betonowego wyłożonego kostką betonową gr.6 cm. Zadaszenie w konstrukcji drewnianej kryte gontem bitumicznym w kolorze ceglanym ( czerwonym ); - Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w kolorze białym o współczynniku k = 1,1; - Wymiana stolarki drzwiowej: drzwi wewnętrzne- płycinowe, okleina w kolorze buk, drzwi zewnętrzne aluminiowe kolor brąz wykonane z profili ciepłych; - Wykonanie nowych posadzek z wykładzin PCV przemysłowych odpowiadających jakością do wykładzin typu Tarket oraz z płytek ceramicznych antypoślizgowych; - Wykonanie nowych tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych oraz nałożenie gładzi gipsowych po uprzednim zagruntowaniu i uzupełnieniu ubytków; - Malowanie ścian farbami emulsyjnymi oraz olejnymi jak również ułożenie okładzin z płytek ceramicznych; - Przebudowa pomieszczenia sali w budynku głównym przez wykonanie rozbiórki ścian konstrukcyjnych i wykonaniu podciągu w konstrukcji stalowej jak również wykonanie nowych ścianek działowych oraz zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych; - Wymurowanie nowych przewodów kominowych; - Wymiana pokrycia dachu w budynku głównym na dachówkę ceramiczną karpiówkę w kolorze ceglanym (czerwonym); - Wykonanie nowej posadzki na poddaszu z płyt osb zamontowanych na uprzednio wykonanym ruszcie z bali drewnianych; - Wyłożenie nowej posadzki na poddaszu wykładziną PCV przemysłową odpowiadającą jakością wykładzinom typu Tarket; - Wykonanie obicia konstrukcji dachowej płytami kartonowo - gipsowymi po uprzednio wykonanym ociepleniu wełną mineralną; - Malowanie elewacji po wcześniejszym zagruntowaniu i uzupełnieniu ubytków w tynkach jak również po wykonaniu nowych tynków na ścianach nowo powstałych; - Wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej gr 6 cm; - Wykonanie wymiany ogrodzenia na ogrodzenie wykonane z prętów stalowych powlekanych w systemie panelowym, kolor zielony; - Zakup i montaż urządzeń rekreacyjnych. Roboty instalacji sanitarnych: - Demontaż instalacji wod. - kan. wraz z urządzeniami sanitarnymi; - Wykonanie nowej instalacji wod. - kan.; - Wykonanie nowego przyłącza wody wraz z olicznikowaniem; - Montaż urządzeń sanitarnych (ceramiczne kolor biały, baterie chromowane); - Wykonanie instalacji c.o.; - Montaż dwóch kotłów elektrycznych ; Roboty elektryczne: - Wykonanie nowej instalacji odgromowej; - Wymiana instalacji na nową podtynkową; - Demontaż osprzętu oświetleniowego; - Montaż nowego osprzętu oświetleniowego; - Wykonanie instalacji telefonicznej; - Wykonanie instalacji RTV (AZART)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp ), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto w zakresie wykonawstwa budowy lub przebudowy lub remontu budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej wraz z dokumentami ( np. referencjami ) potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej jedną osobą o uprawnieniach budowlanych specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,Wykonawca musi wykazać na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 20% ceny ofertowej. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach według formuły: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub potwierdzenie przez wystawcę odpowiedniego dokumentu, że dane zawarte w dokumencie są nadal aktualne z tym, iż zarówno aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jak i potwierdzenie, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (złożone na załączniku nr 2), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 20% ceny ofertowej - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz ważniejszych robót budowlanych na załączniku nr 4 , zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegających na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto w zakresie wykonawstwa budowy lub przebudowy lub remontu budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej wraz z dokumentami ( np. referencjami ) potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie 6) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował . Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej jedną osobą o uprawnieniach budowlanych specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w/w pkt.1,3 i 8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w/w pkt 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a i c oraz pkt 2, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. b, winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasadę opisaną w pkt. 3 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gogolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gogolinie, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gogolinie, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6, pokój nr 14 - sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.