eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Rewitalizacja Centrum Chrzanowa - Etap III Tysiąc Kamieni - Przebudowa Placu 1000-Lecia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Chrzanów: Rewitalizacja Centrum Chrzanowa - Etap III Tysiąc Kamieni - Przebudowa Placu 1000-Lecia.
Numer ogłoszenia: 92761 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa, al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0326232094 wew. 123, 125, 124, fax (032) 623 37 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Centrum Chrzanowa - Etap III Tysiąc Kamieni - Przebudowa Placu 1000-Lecia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rewitalizacja Centrum Chrzanowa - Etap III Tysiąc Kamieni - Przebudowa Placu 1000-Lecia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przewiduje się wniesienia wadium przez Wykonawców w wysokości 30 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia takimi jak: - Kierownik Budowy, który powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej dróg oraz pełnił funkcję Kierownika budowy lub robót na co najmniej 1 budowie, - Kierownik Robót Sieciowych , który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej sieci kanalizacyjnych i wodociągowych oraz pełnił funkcję Kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej 1 budowie, - Kierownik Robót Elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie co najmniej sieci i instalacji elektrycznych oraz pełnił funkcję Kierownika budowy lub Kierownika robót na co najmniej 1 budowie. b) Posiada doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegające na wykonaniu co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu nawierzchni brukowanych (remont, inwestycja) o pow. co najmniej 3 000 m² oraz 1 roboty polegającej na wykonaniu robót brukarskich z kamienia naturalnego o pow. co najmniej 400 m² 2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a) Osiągnęli łącznie za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres, przychód netto (bez podatku VAT) ze sprzedaży, w kwocie co najmniej 15 000 000 PLN. b) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN. 3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4 Złożą oświadczenie o dostarczeniu polisy kontraktowej od odpowiedzialności cywilnej na przedmiotowe zamówienie do 7 dnia od podpisania umowy na kwotę co najmniej wartości oferty. 5 Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami, oraz zaświadczeniami. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3 Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4 Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz informacje o tych osobach wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych w budowie, zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. VII pkt 1.1.1)a-c potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualną przynależność do odpowiedniej Izby samorządu zawodowego. 9 Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie dla potwierdzenia spełnienia warunku podanego w rozdz. VII pkt. 1.1.2) 10 Dokument potwierdzający, że Wykonawca osiągnął łącznie za ostatnie trzy lata obrotowe a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres, przychód netto (bez VAT) ze sprzedaży, w kwocie co najmniej 15 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć część sprawozdania finansowego (rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami rachunkowości również z opinią o badanej jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innego dokumentu określającego ten przychód a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 11 Dokument potwierdzający, że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12 Oświadczenie o dostarczeniu polisy kontraktowej od odpowiedzialności cywilnej na przedmiotowe zamówienie do 7 dnia od podpisania umowy na kwotę co najmniej wartości oferty. 13 Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przekazanych materiałów do sporządzenia oferty, tj. przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej. 14 Wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 15 Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy wraz z pieczątką firmową i imienną wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl(zakładka zamówienia publiczne)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejskiw Chrzanowie Al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów pok. 34 I piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Chrzanowie Al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów pok. nr 1 (Dziennik Podawczy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.