eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa umundurowania dla pracowników Zarządu Zlewni Środkowej Odry w Opolu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Wrocław: Dostawa umundurowania dla pracowników Zarządu Zlewni Środkowej Odry w Opolu
Numer ogłoszenia: 92729 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114218 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania dla pracowników Zarządu Zlewni Środkowej Odry w Opolu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla pracowników Zarządu Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w załącznikach: a) Nr 1 - OFERTA CENOWA na dostawę umundurowania dla pracowników Zarządu Zlewni Środkowej Odry w Opolu w 2015r. b) Nr2 - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2004r. w sprawie mundurów pracowników regionalnych zarządów gospodarki wodnej (Dz. U. z 2004 r., Nr 13, poz.114) c) Nr 3 - Wykaz miejsc pomiaru i dostawy elementów umundurowania w 2015 r. d) Nr 4 - Wykaz ilościowy elementów umundurowania w 2015 r. e) Nr 5 - Imienny wykaz pracowników do zaopatrzenia mundurowego w 2015 r. 3. Każdy element składowy munduru za wyjątkiem pozycji 19 i 20 załącznika Nr 1 do umowy będzie posiadał naszywkę / naklejkę / z imieniem i nazwiskiem pracownika, dla którego jest przeznaczony. 4. Elementy składowe munduru określone w pozycjach 1 - 17 załącznika Nr 1 - do umowy winny być wykonane metodą szycia miarowego. W trakcie wykonywania pomiaru Wykonawca ustali rozmiary elementów składowych munduru określonych w pozycji 18 oraz 21 - 26 załącznika Nr 1 do umowy. 5. Wykonawca dokona pomiarów pracowników oraz dostarczy przedmiot umowy do miejsc wskazanych w załączniku Nr 3, w ilościach określonych w załączniku Nr 4. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczenie poszczególnych elementów składowych mundurów dopasowanych do rozmiarów i figur pracowników. Każdy z oferentów winien zaprezentować na przetargu: a) elementy umundurowania męskiego, z dystynkcjami kierownika Nadzoru Wodnego, tj.: 1. marynarka z guzikami, z elanowełny, 2. spodnie zimowe z elanowełny (1 para), 3. spodnie letnie z elanobawełny (1 para), 4. bluza letnia, 5. koszula mundurowa biała z długimi rękawami (1 szt.), 6. kurtka nieprzemakalna z podpinką, 7. obuwie letnie (półbuty ze skóry czarne) (1 para), 8. obuwie zimowe (buty skórzane ocieplone z cholewką) (1 para), 9. czapka z emblematem (z 1 pokrowcem), 10. szalik wełniany, 11. krawat ( 1 szt.), 12. pasek skórzany do spodni, 13. rękawice skórzane (1 para) b) elementy umundurowania damskiego, tj.: 14. obuwie letnie (półbuty skórzane damskie) (1 para), 15. obuwie zimowe (buty ocieplone damskie) (1 para), 16. spódnica letnia z elanobawełny (1 szt.), 17. spódnica zimowa z elanowełny (1 szt.) Elementy umundurowania nie podlegają uzupełnieniu oraz wymianie - brak jakiejkolwiek pozycji z wyżej wymienionej listy, zaprezentowanie elementów umundurowania niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.80.00.00 - Obuwie 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.20.00 - Koszule 18.44.33.00 - Nakrycia głowy 19.42.00.00 - Włókna tkane sztuczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poskal Piotr Liliana Janiak S.J., ul. Pokrzywno 3A, 61-315 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111289,17

  • Oferta z najniższą ceną: 111289,17 / Oferta z najwyższą ceną: 111289,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.