eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA URZĄDZEŃ EMISJI I REJESTRACJI DŹWIĘKU DLA OŚRODKA POSTAW TWÓRCZYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Wrocław: DOSTAWA URZĄDZEŃ EMISJI I REJESTRACJI DŹWIĘKU DLA OŚRODKA POSTAW TWÓRCZYCH
Numer ogłoszenia: 92658 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Postaw Twórczych, ul. Działkowa 15, 50-538 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3642765, fax 071 3642765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opt-art.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ EMISJI I REJESTRACJI DŹWIĘKU DLA OŚRODKA POSTAW TWÓRCZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA URZĄDZEŃ EMISJI I REJESTRACJI DŹWIĘKU DLA OŚRODKA POSTAW TWÓRCZYCH z podziałem na sześć pakietów: 1. Komputer do realizacji nagrań - 1 sztuka 2. Karty muzyczne - 3 sztuki 3. Pulpit mikserski - 1 sztuka 4. Kable, wtyki, multicor i statywy - wg. zestawienia: a). kable - łącznie 200 metrów długości b). wtyki - łącznie 74 sztuki c). multicore - 1 sztuka d). statywy - 10 sztuk 5. Mikrofony - 11 sztuk 6. Monitory odsłuchowe oraz końcówka mocy - wg. zestawienia: a). monitory odsłuchowe - 2 sztuki c). końcówka mocy - 1 sztuka

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -tj. udokumentują -dla każdego pakietu osobno- wykonanie co najmniej jednej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia należy rozumieć dostawę urządzeń emisji i rejestracji dźwięku. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić i udokumentować należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy: 1.2.1. Dla Pakietu Nr 1 - dostawa 1 komputera do realizacji nagrań na kwotę brutto nie mniejszą niż 7.000 zł brutto, 1.2.2. Dla Pakietu Nr 2 - dostawa 3 sztuk kart muzycznych na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 5.000 zł brutto 1.2.3. Dla Pakietu Nr 3 - dostawa 1 pulpitu mikserskiego na kwotę brutto nie mniejszą niż 20.000 zł brutto 1.2.4. Dla Pakietu Nr 4 - dostawa kabli, wtyków, multicora i statywów na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 4000 zł brutto 1.2.5. dla Pakietu Nr 5 - dostawa mikrofonów w ilości 11 sztuk na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 19.000 zł brutto 1.2.6. dla Pakietu Nr 6 - dostawa monitorów odsłuchowych oraz końcówki mocy - wg. zestawienia:a). monitory odsłuchowe - 2 sztuki b). końcówka mocy - 1 sztuka na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 3.000 zł. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), Zamawiający żąda: 1.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 1.1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z warunkami opisanymi w warunkach udziału, wykaz(y) należy złożyć w zależności od tego, na który pakiet jest składana oferta 1.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1.3.1 pkt. 1.1.2, 1.1.3 i 1.1.4.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.3.1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.3.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.A. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy dla potwierdzenia warunków przedmiotowych. 1.A.1. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta z czytelnym oznaczeniem odniesień zaoferowanych parametrów i wyposażenia. Dokument(y) należy złożyć w zależności od tego, na który pakiet jest składana oferta. 1.A.2. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. Dokumenty powinny potwierdzać opisane w SIWZ parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia. Wszystkie urządzenia powinny posiadać certyfikat CE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opt-art.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.opt-art.net.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Wrocław, ul. Działkowa 15, na pierwszym piętrze, w sekretariacie Ośrodka Postaw Twórczych..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 1 sztuki komputera do realizacji nagrań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 sztuki komputera do realizacji nagrań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 3 sztuk kart muzycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 3 sztuk kart muzycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 1 sztuki pulpitu mikserskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 sztuki pulpitu mikserskiego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa kabli, wtyków, multicora i statywów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kabli, wtyków, multicora i statywów - wg. zestawienia: a. kable - łącznie 200 metrów długości b. wtyki - 74 sztuki c. multicore - 1 sztuka d. statywy - 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa mikrofonów - 11 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mikrofonów - 11 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa monitorów odsłuchowych oraz końcówki mocy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa monitorów odsłuchowych oraz końcówki mocy - wg. zestawienia: a. monitory odsłuchowe - 2 sztuki b. końcówka mocy - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.