eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa mebli do pomieszczenia biurowego nr 312 w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Wrocław: Dostawa mebli do pomieszczenia biurowego nr 312 w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1
Numer ogłoszenia: 92644 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, 50-046 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 37 04 295, faks 071 37 04 295.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do pomieszczenia biurowego nr 312 w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczenia biurowego nr 312 w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1. Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę wraz z montażem szaf, biurka oraz stołu, - dostawę krzeseł i fotela obrotowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.12.11.00 - Biurka 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.31.00 - Fotele 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wraz z montażem szaf, biurka oraz stołu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Romer-Bodak, prowadząca działalność pod firmą DUNCAN Joanna Romer-Bodak, ul. Krakowska 31, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16590,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa krzeseł i fotela obrotowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mikomax 2 - Meble Biurowe Sp. z o.o., ul. Inowrocławska 21 B, 56-653 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4727,83

  • Oferta z najniższą ceną: 4727,83 / Oferta z najwyższą ceną: 6985,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie może być udzielone w trybie zapytania o cenę, ponieważ są spełnione łącznie wszystkie przesłanki zastosowania tego trybu: - przedmiotem zamówienia jest dostawa; - przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna; na rynku krajowym oraz na rynku lokalnym funkcjonuje wiele firm, które realizują tego typu zamówienia, zarówno dla podmiotów publicznych jak i podmiotów prywatnych; - dostawa jest dostawą o ustalonych standardach jakościowych; nie ma ona charakteru specjalistycznego; sposób realizacji dostawy jest typowy i nie wymaga szczególnego podejścia oraz stosowania specjalistycznych rozwiązań; dostawę można określić za pomocą standardowych parametrów. - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 j.t. z późn. zm.). Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, ponieważ zostały spełnione przesłanki wyboru trybu, a procedurę udzielenia zamówienia przeprowadzono zgodnie z zasadami określonymi dla danego trybu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.