eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Oznakowanie poziome dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu - Rejon Wrocław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Wrocław: Oznakowanie poziome dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu - Rejon Wrocław
Numer ogłoszenia: 92580 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oznakowanie poziome dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu - Rejon Wrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oznakowanie poziome dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu - Rejon Wrocław: - droga nr A-4 odcinek: łącznice (obręb skrzyżowania): Budziszów km 109+165, Kąty Wrocławskie km 134+394, Pietrzykowice km 144+495, Krajków km 162+744, Brzezimierz km 175+068, zatoka postojowa km 138+500, odc. międzywęzłowy km 152+840 - 153+460 /jezdnia płd/, - droga nr 8 odcinek Przerzeczyn Zdrój - Węzeł Bielański, - droga nr 35 odcinek Gniechowice - Bielany Wrocławskie, - droga nr 39 odcinek Łagiewniki - Biedrzychów. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy (8 miesięcy w miejscowościach). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: I etap - zmiana linii segregacyjnych na łukach poziomych i pionowych dróg do 30.06.2008r., II etap - pozostały zakres do 30.08.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu: I. W postępowaniu nie mogą brać udział Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone w pkt. I mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. II. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (2004-2006) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż: 300 000,00 zł. 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 1, 2 i 3. 4. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde z wymienionych poniżej stanowisk: Kierownik Budowy (1 osoba) - ma posiadać: - 3 letnie doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, zastępcy kierownika budowy przy realizacji robót jak przedmiot zamówienia, - uprawnienia budowlane i członkostwo w Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Operator malowarki (1 osoba) - ma posiadać 3 letnie doświadczenie na stanowisku operatora malowarki. Rezerwowy operatora malowarki (1 osoba) - ma posiadać 3 letnie doświadczenie na stanowisku operatora malowarki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4. 5. Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej: - malowarka samojezdna duża do znakowania poziomego dróg materiałami cienkowarstwowymi, z automatycznym podziałem linii i automatycznym posypywaniem mikrokulek odblaskowych. Możliwość malowania pasów o szerokości co najmniej 24 cm wskazane zaopatrzenie malowarek w urządzenie rejestrujące warunki ich pracy (m.in. rejestrator zużycia farby )-min 2 szt., -malowarka mała do znakowania poziomego dróg materiałami cienkowarstwowymi z automatycznym posypywaniem mikrokulek, z przeznaczeniem do wykonywania znaków poprzecznych, linii uzupełniających, strzałek i innych symboli. Możliwość malowania pasów na szerokość co najmniej 24 cm -min. 1 szt., - specjalistyczna frezarka do usuwania istniejącego oznakowania poziomego z nawierzchni bitumicznych i betonowych -min. 2 szt., - szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni w miejscach przewidzianych do znakowania - min. 1szt., - samochód pilotażowy -min. 2 szt., - samochód ustawiający i zbierający pachołki -min. 2 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 5. 6. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że wykonał na drogach publicznych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty po min. 30 000 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6. 7. Wykonawca winien zastosować odpowiednie materiały: - wysokiej jakości farby rozpuszczalnikowe na bazie żywic akrylowych - alkidowych do cienkowarstwowego znakowania dróg o nawierzchniach bitumicznych i betonowych (kolor biały), -farby o dużej zawartości substancji stałych - typu High Solid, charakteryzujące się odpornością na ścieranie, krótkim czasem schnięcia, bardzo dobrą przyczepnością do podłoża asfaltowego i betonowego oraz dużą odpornością na wpływ warunków atmosferycznych i eksploatacyjnych panujących na drogach -farby i mikrokulki posiadają aktualną aprobatę techniczną wydaną przez IBDiM Warszawa Uwaga: Dla danego rodzaju farby należy zastosować mikrokulki odblaskowe (rozcieńczalnik - dla farby) wg wskazań producenta i aprobaty technicznej wydanej prze IBDiM Warszawa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7. 8. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót : usuwanie starego oznakowania 9. Laboratorium Wykonawca winien dysponować Laboratorium wyposażonym w sprzęt do przeprowadzania badań w trakcie realizacji robót, zgodnie z zapisami SST. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w pkt. III.2 pkt. 1, 2 i 3. 4. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5.Informację o osobach, które będą zajmować się wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób. Kierownik budowy ma dołączyć życiorys zawodowy potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 4. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 6. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia 7.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 8. Informacje o posiadanych (Wykaz materiałów) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Informację na temat części robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 10. Oświadczenie Wykonawcy o dostępie do laboratorium do przeprowadzania badań wymaganych w SST. W przypadku braku własnego zaplecza laboratoryjnego, należy podać nazwę i adres laboratorium zapewniającego obsługę laboratoryjną. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2, 4 i 5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone w pkt. 11 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 11 i 12 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2. 14. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę 15. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 11 i 12 winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3-10 winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt I i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Oferta winna zawierać wypełniony Formularz Oferta oraz niżej wymienione dokumenty 16. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 17. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 18. Podpisany i wypełniony Formularz Cenowy powinien zostać wypełniony przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. We wszystkich wypadkach gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby. 18. Kosztorys ofertowy. 19. Tabelę wartości elementów scalonych 20. Harmonogram robót przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót. 21. Podpisany projekt Umowy oraz Istotne postanowienia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław w pok. 203. Cena 1 egzemplarza wynosi 15,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 186, w pok. 106..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.