eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy owoców i warzyw przetworzonych do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/1P/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-13

Warszawa: Dostawy owoców i warzyw przetworzonych do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/1P/16
Numer ogłoszenia: 9250 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy Warszawa Służewiec , ul. Kłobucka 5, 02-699 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8473341, faks 022 8437366.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Służby Więziennej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy owoców i warzyw przetworzonych do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/1P/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy owoców i warzyw przetworzonych do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim: - część nr 1: 1. Chrzan tarty, kod CPV:15331110-1, Polska Norma: PN-92/R-75353, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 1 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 90 dni, Orietacyjna ilość zamówienia: 1800 kg. 2. Groszek konserwowy, kod CPV: 15331462-3, Polska Norma: PN-76/A-77803, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 2 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 90 dni, Orietacyjna ilość zamówienia: 1100 kg. 3. Fasolka konserwowa, kod CPV: 15331131-4, Polska Norma: PN-76/A-77802, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 2 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 90 dni, Orietacyjna ilość zamówienia: 700 kg. 4. Koncentrat pomidorowy 30%, kod CPV: 15331427-6, Polska Norma: PN-75/A-77601, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 5 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 90 dni , Orietacyjna ilość zamówienia: 2800 kg. 5. Koperek suszony, kod CPV: 15330000-7, Polska Norma: PN-VI-740101:1999, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 2 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 90 dni, Orietacyjna ilość zamówienia: 140 kg. 6. Szczaw konserwowy, Kod CPV 15330000-7, Polska Norma:PN-A-77807:1997/Az1:2004, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 2 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 90 dni, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1500 kg. 7. Jabłka prażone, Kod CPV 15332140-7, Polska Norma:PN-77608:1997, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 15 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 90 dni, Orientacyjna ilość w kilogramach: 8400 kg. 8. Marmolada, Kod CPV 15332230-5, Polska Norma:PN-93/A-75103, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 2 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 90 dni, Orientacyjna ilość w kilogramach: 6400 kg. 9. Dżem, Kod CPV 15332290-3, Polska Norma:PN-A-75100:1994/Az1:2000, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 2 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 90 dni, Orientacyjna ilość w kilogramach: 3500 kg. 10. Ogórek konserwowy, Kod CPV 15331500-2, Polska Norma:PN-A-77801:1997, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 5 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 90 dni, Orientacyjna ilość w kilogramach: 2500 kg. *Ceny przedmiotów zamówienia określone w części nr 1 punkt 2, 3, 10 winny dotyczyć masy netto po odcieku. - część nr 2: 1. Kapusta kwaszona, kod CPV:15331142-4, Polska Norma: PN-72/A-7700, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 100 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 20 dni, Orientacyjna ilość zamówienia: 18500 kg. 2. Ogórek kwaszony gat. I, kod CPV:15331480-5, Polska Norma: PN-A-77701:1997, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 100 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 20 dni, Orietacyjna ilość zamówienia: 13000 kg.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: - część nr 1 zamówienia - 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych, 00/100), - część nr 2 zamówienia - 1 000,00 zł (tysiąc złotych, 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21.01.2016 r. godz. 10:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: NBP o/Warszawa 50 1010 1010 0401 1013 9120 0000 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 21.01.2016 r., godzina 10:00 i wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do godziny 10:00 w dniu 21.01.2016 r., gdyż dopiero uznanie rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 10:00 w dniu 21.01.2016 r., a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) nastąpi po upływie terminu składani ofert - podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających powyższy warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających powyższy warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających powyższy warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających powyższy warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających powyższy warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana ceny może nastąpić na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, potwierdzona pod?pisanym przez strony aneksem do umowy, nie częściej niż raz w miesiącu po ukazaniu się Obwieszczenia Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do poprzedniego miesiąca (dotyczy części nr 1). 2. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić zamawiającego o zmianie ceny z wyprzedzeniem co najmniej 10 dni (dotyczy części nr 1). 3. Zmiana ceny nie może być procentowo wyższa od wskaźnika, o którym mowa w punkcie 1 (dotyczy części nr 1). 5. W przypadku zmiany wskaźnika, o którym mowa w punkcie 1 w sposób malejący, wykonawca również zobowiązuje się do zmiany ceny w dół według tego wskaźnika (dotyczy części nr 1). 6. Ceny dla każdej dostawy przedmiotów zamówienia określonych w części nr 2 ustalane będą w dniu dostawy na podstawie cen podanych przez Warszawski Rolno - Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. w Broniszach (adres internetowy: www.bronisze.com.pl) bez spo?rządzania pisemnego aneksu do umowy, w ten sposób, że ceny asortymentu objętego daną dostawą będą się różnić od cen przeciętnych notowanych w dniu dostawy lub ostatniego notowania danego produktu przed dniem dostawy (w przypadku, gdy dany produkt nie jest notowany w dniu dostawy) w takim samym stosunku, o jaki różniły się ceny zawarte w ofercie wykonawcy w stosunku do cen przeciętnych notowanych na w/w rynku w dniu otwarcia ofert lub ostatniego no?to?wa?nia danego produktu przed dniem otwarcia ofert (w przypadku gdy dany produkt nie jest notowany w dniu otwarcia ofert). Wysokość ceny każdego przedmiotu zamówienia, objętego daną dostawą, będzie pozostawać w odpowiedniej relacji w stosunku do cen zgłoszonych w ofercie, wynikającej ze stosunku cen podanych przez Warszawski Rolno - Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. w Broniszach. Wyliczenie ceny jednostkowej (wraz z podatkiem) za każdy dostarczony przed?miot zamówienia nastąpi wg poniższego wzoru: X x Y: Z = C gdzie: X - cena przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie wykonawcy wraz z podatkiem; Y - cena przeciętna przedmiotu zamówienia notowana na WRSRH S.A. w Broniszach z dnia dostawy; Z - cena przeciętna przedmiotu zamówienia notowana na WRSRH S.A. w Broniszach z dnia otwarcia ofert; C - cena przedmiotu zamówienia w ramach danej dostawy wraz z podatkiem. Po wyliczeniu ceny jednostkowej każdego przedmiotu zamówienia należy wyliczyć procentową wysokość podatku. Uzyskany wynik stanowić będzie jednostkową cenę netto danego przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy wykonawców, na których przepisy nakładają obowiązek płacenia podatków

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Warszawie-Służewcu ul. Kłobucka 5, 02-699 Warszawa Telefon: 22-847-33-41, Fax: 22-843-73-66 Godziny urzędowania: 8-16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Warszawie-Służewcu ul. Kłobucka 5, 02-699 Warszawa pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.