eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Przebudowa ul. Pułaskiego w Kaliszu na odcinku od ul. Śródmiejskiej do ulicy Bankowej oraz odcinków ul. Czaszkowskiej, Joselewicza, Rumińskiego wraz z uzupełnieniem odwodnienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Kalisz: Przebudowa ul. Pułaskiego w Kaliszu na odcinku od ul. Śródmiejskiej do ulicy Bankowej oraz odcinków ul. Czaszkowskiej, Joselewicza, Rumińskiego wraz z uzupełnieniem odwodnienia
Numer ogłoszenia: 92505 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, fax 062 5049701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Pułaskiego w Kaliszu na odcinku od ul. Śródmiejskiej do ulicy Bankowej oraz odcinków ul. Czaszkowskiej, Joselewicza, Rumińskiego wraz z uzupełnieniem odwodnienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę ul. Pułaskiego w Kaliszu na odcinku od ul. Śródmiejskiej do ulicy Bankowej oraz odcinków ul. Czaszkowskiej, Joselewicza, Rumińskiego, przebudowę skrzyżowania ul. Fabrycznej i Czaszkowskiej na skrzyżowanie typu minirondo, oraz uzupełnienie odwodnienia Zakres robót obejmuje w szczególności: 1/ roboty rozbiórkowe 2/ roboty ziemne 3/ roboty drogowe: przebudowa nawierzchni jezdni i i skrzyżowań, chodników i zjazdów 4/ uzupełnienie kanalizacji deszczowej 5/ regulacja pionowa studzienek i urządzeń podziemnych 6/ oznakowanie tymczasowe na czas prowadzenia robót 7/ obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej format DWG - inne do uzgodnienia) Szczegółowy zakres robót określa projekt techniczny i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, z projektem budowlanym branży drogowej i sanitarnej, specyfikacją techniczną i wykonania i odbioru robót, projektem organizacji ruchu kołowego na czas prowadzonych robót, stanowiącymi integralną część siwz. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: 25.000,00 zł Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujace warunki minimalne: 1. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego, 2. zaakceptują termin realizacji: w ciągu 2,5 miesiąca od daty podpisania umowy 3. zaakceptują warunki płatności wynagrodzenia tj.: a. wartość wynagrodzenia płatna w 2008 r. nie może przekroczyc kwoty 950.000,00 zł b. pozostała kwota płatna będzie do 31.01.2009 r.. 4. Wykonawca złoży oświadczenie o nienaliczaniu odsetek z tytułu przedłużonego terminu płatności fatur 5. zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur z wyjątkiem o którym mowa w punkcie 3b 6. wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadań polegających e na remoncie lub przebudowie ulicy o długości minimum 200 mb 7. wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu oraz, że należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego 8. wykażą, że dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - sanitarnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następujacym kryterium; Cena wykonania - 100% Oferta z najniższą ceną uzyska 100 punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.), na załączonym druku - załącznik Nr 1, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z niezbędnymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do IIB (zgodnie z pkt. 3 ppkt. 7/, 8/. d/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z punktem 3 pkt. ppkt.6 , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zarządu Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.