eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Odbudowa leśnej drogi przeciwpożarowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Warszawa: Odbudowa leśnej drogi przeciwpożarowej
Numer ogłoszenia: 92497 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75149 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Miejskie - Warszawa, ul. Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, woj. , tel. 0-22 612-25-60, faks 0-22610-38-29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa leśnej drogi przeciwpożarowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest doprowadzenie drogi leśnej do wymagań stawianych przez obowiązujące przepisy oraz wytyczne Komendy Straży Pożarnej dla zapewnienia dojazdu do CELu znajdującego się na działce nr 2 przez 4, obręb 1-12-10 przy ul. Rydzowej 1 w Warszawie, wozu bojowego straży pożarnej. W ramach zamówienia należy wykonać wzmocnienie istniejącej drogi leśnej do parametrów wymaganych dla dojazdu wozu bojowego straży pożarnej poprzez wykonanie warstwy ścieralnej żwirowej na bazie grysów, żwiru oraz kamienia naturalnego wraz z podbudową z tłucznia. Na potrzeby spełnienia wymogów stawianych przez warunki, jakim powinny odpowiadać drogi pożarowe lokalnie poszerzono drogę leśną, o długości 708,67 m, tak aby spełniała minimalny wymóg szerokości 3,5m. Należy wykonać przebudowę skrzyżowania ul. Rydzowej z ul. Nowoursynowską celem dostosowania jej do ruchu jak dla pojazdu bojowego straży pożarnej. Należy wykonać łuk kołowy o promieniu zewnętrznym 11m w celu możliwości dojazdu zarówno do CELu jak i do ul. Opieńki. Zadanie obejmuje również wykonanie zatoczki mijankowej umożliwiającej bezpieczny przejazd wozu bojowego w trakcie przeprowadzenia akcji gaśniczej. Zatoczkę zaprojektowano w miejscu umożliwiającym bezkolizyjne mijanie na drodze pożarowej. Zatoczka, z drogą pożarowa o minimalnej szerokości 3,5m łącznie, mają szerokość minimalną 7m. Dodatkowo do remontu przeznaczono odcinek drogi dojazdowej o długości 69,10 m i spadku podłużnym 12%, w celu umożliwienia dodatkowego dojazdu do CEL. Zastosowane rozwiązania Wymagane parametry nawierzchni: 1) ziarnistość warstwy ścieralnej 0-11mm, 2) zagęszczenie mieszanki, stanowiącej systemowa warstwę ścieralną metoda wibracyjną -2,099g/cm2, 3) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 22cm, 4) zagęszczenie podbudowy, przy pomocy wibratorów powierzchniowych, do uzyskania stopnia zagęszczenia Is>= 0,99, 5) warstwa odsączająca z gruntu przepuszczalnego o grubości 15 cm. Wszystkie warstwy należy zagęszczać niezależnie. Wymagane parametry poboczy: 1) spadek w kierunku drogi 2% oraz poza drogę do drenażu podłużnego ze spadkiem 8% 2) minimalna długość poboczy - 0,75m. 3) materiał - 10cm warstwy KŁSM. Wymagane parametry skarp: 1) spadek 1:1,5, 2) zabezpieczenie skarp - mata erozyjna przestrzenna ułożona na głębokości 15cm, mata powinna mieć grubość 20mm przy nacisku 2kPa, wytrzymałość na rozciąganie wzdłużne 1.9 kN na m, wszerz 1,0 kN na m, masa powierzchniowa 670 g na m kw. Konstrukcja nawierzchni 1) musi spełniać wymagania dla kategorii KR1. Podłoże gruntowe zakwalifikowano, jako G1 o wytrzymałości nacisku osiowego 100kN. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.(Dz. U. z dnia 14 maja 1999 r.) a zwłaszcza z załącznikiem nr 4 punktami 5.6 i 8; 2) nośność podłoża określono jako G1, warunek mrozoodporności jest spełniony; 3) nie stwierdza się obecności wód gruntowych na głębokości do 2m poniżej poziomu terenu. Możliwe jest wykorzystanie gruntu rodzimego w przypadku stwierdzenia przydatności: jako przydatny uznaje się grunt niewysadzinowy - piaski drobne oraz średnie odkryte na podstawie badań geotechnicznych. Przed wykorzystaniem ponownym piasków należy z niego usunąć elementy organiczne - korzenie, humus. Piaski rodzime wykorzystać do wykonania oraz reprofilacji skarp nasypów oraz wykopów. Dopuszcza się wykorzystanie piasków rodzimych jako warstwy filtracyjnej pod tłuczniem jedynie w przypadku potwierdzenia jego parametrów przepuszczalności przez uprawnionego geologa. Połączenie drogi pożarowej z ul. Opieńki nie ulega zmianie. Rozwiązania odprowadzenia wód opadowych, profil drogi oraz podłączenie do ul. Opieńki bez zmian do stanu istniejącego na długości 25m od skrzyżowania. Remontowi należy poddać nawierzchnię na tym odcinku w celu dostosowania jej parametrów do wymogów jak dla drogi pożarowej. Prace ziemne. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy wyprzedzająco zdjąć wierzchnią warstwę ziemi i wywieźć na odkład. Prace ziemne należy wykonywać tak, aby nie dopuścić do naruszenia naturalnej struktury gruntu. Dno wykopu należy chronić przed zalewaniem wodami opadowymi i zapewnić prawidłowe odwodnienie w ciągu całego okresu trwania robót. Grunt z nasypów po oczyszczeniu z elementów organicznych wykorzystać do umocnienia skarp nasypów, wykopów oraz poboczy. Nasypy należy budować warstwowo zwracając szczegółową uwagę na jej odpowiednie zagęszczenie, dotyczy to uzyskania wskaźnika zagęszczenia gruntu odpowiedniego dla nawierzchni drogowych Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą PN-S-02205 Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Zwracać należy szczególną uwagę na zabezpieczenie skarp przed obsunięciem oraz warstwowe zagęszczenie nasypów. Rozwiązania wysokościowe Rzędne niwelety istniejące wg. osi drogi leśnej za wyjątkiem przebudowywanego skrzyżowania. W miejscu zjazdu z drogi publicznej należy wykonać remont nawierzchni zachowując rozwiązania wysokościowe istniejącego zjazdu. Spadki poprzeczne wyprowadzone są w kierunku elementów odwodnienia. Niweletę poprzeczną zaprojektowano na długości drogi pożarowej 2,0%. Drogę pożarową wysokościowo należy związać z wjazdem na działkę Nr 112 (punkt P1), przedłużenie drogi pożarowej na działkę Nr 112 (punkt P1), przedłużenie drogi pożarowej na działce Nr 112 zaprojektowano analogicznie z tych samych warstw oraz materiałów. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych z ciągów jezdnych odbywać się będzie poprzez odprowadzenie wody deszczowej do rowu odwadniającego z pobocza pod kątem 8%. W miejscach spadku podłużnego przekraczającego 2% wykonać należy odwodnienie liniowe - powierzchniowe profilem U w kierunku rowu odwadniającego. Odcinki wyjściowe rowów odwadniających na teren należy realizować poprzez profile systemowe - betonowe. Końcowe 50cm wyjść z rowów odwadniających wykonać poprzez zastosowanie 40cm warstwy grubego kamienia. Wykonano układ skarp, nasypów oraz wykopów przy przebudowywanym skrzyżowaniu celem wygospodarowania przestrzeni zbiorczej dla wód opadowych w sąsiedztwie. Informacje dodatkowe Na terenie planowanej inwestycji nie stwierdzono infrastruktury podziemnej. Inwestycja nie będzie miała negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa niżej wymieniona dokumentacja: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca zał. nr 7 do SIWZ 2) Projekt budowlany zał. nr 8 do SIWZ. 3) Projekt wykonawczy zał. nr 9 do SIWZ. 4) Przedmiar robót zał. nr 10 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Handlowy Adam Jasiński,, ul. Jana Pawła II, 05-329 Poświętne, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 497967,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 319089,79

  • Oferta z najniższą ceną: 319089,79 / Oferta z najwyższą ceną: 477825,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.