eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowo › Budowa kanalizacji z przyłączami i przepompowniami w miejscowości Kawki-Nieżywięć II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-15

Bobrowo: Budowa kanalizacji z przyłączami i przepompowniami w miejscowości Kawki-Nieżywięć II etap
Numer ogłoszenia: 92495 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji z przyłączami i przepompowniami w miejscowości Kawki-Nieżywięć II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie kanalizacji sanitarnej tłocznej o łącznej długości 11 073 mb wraz z przepompowniami ścieków i przykanalikami. 1. Zakres zamówienia. Budowa obejmuje wykonanie zakresu robót: Przewody: - przewody tłoczne z rur PE 63 x 4,7 SDR - 13,6 PN 10 - 1.923,0 mb, - przewody tłoczne z rur PE 90 x 6,7 SDR - 13,6 PN 10 - 882,0 mb, - przewody tłoczne z rur PE 110 x 8,1 SDR - 13,6 PN 10 - 2.150,0 mb, - przewody tłoczne z rur PE 160 x 11,8 SDR - 13,6 PN 10 - 205 mb, - przewody grawitacyjne z rur PCV - np. typu PROCOR Dn 200/219,9 SN 8 - 3.799,0 mb, - przewody grawitacyjne z rur PCV - np. typu PROCOR Dn 600/655 SN 8 - 370,0 mb, - przewody grawitacyjne na przyłącza z rur PCV-np. typu PROFIL DN 160 x 4,7 SN 8 -1.557,0 mb, Przeciski: - rura stalowa ochronna Dn 101/6,4 - mb. 24/szt. 2 . - rura stalowa ochronna Dn 159/7,3 - mb. 54/szt. 4 - rura stalowa ochronna Dn 219/6,9 - mb. 42/szt. 3 - rura stalowa ochronna Dn 273/7,1 - mb. 68/szt. 6 - rura stalowa ochronna Dn 343/10 - mb. 84/szt. 9 Uzbrojenie: - przepompownia zbiorcza PZ I z tłocznią np.typu TSA 2.10 HYDRO-VACUM S.A. w komorze z kręgów żelbetowych np. typu ALSYBET Dn 2.500 - 1 kpl, - przepompownia zbiorcza PZ II z tłocznią np. typu TSA 1.10 HYDRO-VACUM S.A. w komorze z kręgów żelbetowych np. typu ALSYBET Dn 1.500 - 1 kpl, - przepompownia zbiorcza PZ III z tłocznią np. typu TSA 1.10 HYDRO-VACUM S.A. w komorze z kręgów żelbetowych np. typu ALSYBET Dn 1.500 - 1 kpl, - przepompownia zbiorcza PZ IV z tłocznią np. typu TSA 2.20 HYDRO-VACUM S.A. w komorze z kręgów żelbetowych np. typu ALSYBET Dn 1.500 - 1 kpl, - przepompownia zbiorcza PZ V z tłocznią np. typu TSA 1.40 HYDRO-VACUM S.A. w komorze z kręgów żelbetowych np. typu ALSYBET Dn 2.500 - 1 kpl, - przepompownie przydomowe PP XIII- PP XXXII np. DMT 100 w komorze z kręgów bet. Dn 1.000 wraz z uzbrojeniem - 20 kpl,. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych Dn 1.200 np. typu ALSYBET z pokrywa żeliwną Dn 1.400 i z włazem kl. D 400 betonowym O 600 na np. typu HYDRO-TOP - kpl. 80, - studnie z tworzywa Dn 400 PROCOR z kinetą znośną Dn 400 z rurą teleskopową DN 315 i włazem żeliwnym pełnym B 12,5 T - kpl. 59, - studnie napowietrzająco-odpowietrzające Dn 1.200 wraz z uzbrojeniem - 8 kpl., - studnie spustowe Dn 1.200 wraz z uzbrojeniem - 6 kpl., - studnie rozprężne Dn 1.200 - 2 kpl. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania określone zostały w załączonych do SIWZ opisach technicznych, przedmiarach robót, projekcie budowlanym oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. 1.1. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) roboty wykonać zgodnie z projektem budowlanym, b) zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji a po zakończeniu robót wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiór oraz ewentualnie uzupełnić dokumentację odbiorczą dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu. 1.2. Wymagania jakościowe i materiałowe. a) do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń w I gatunku, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w szczegółowej specyfikacji technicznej i przedmiarze robót, b) występujące w dokumentacji i przedmiarach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące ale winni oni uwzględnić możliwość zapewnienia jednolitej obsługi technicznej zamontowanych już urządzeń u zamawiającego, c) zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem urządzeń równoważnych do urządzeń określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej, d) wykonawca składający ofertę na urządzenia równoważne będzie obowiązany do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności, e) zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie, wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości), f) wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru ( sprawujący nadzór inżynierski). 1.3. Uwaga! Zaprojektowana sieć kanalizacyjna koliduje z rurociągami melioracyjnymi i szczegółową siecią melioracji szczegółowych (drenowanie). Sieć drenarska nie jest objęta inwentaryzacją, dlatego w razie jej uszkodzenia należy dokonać jej naprawy. Naprawę drenowania należy odnotować w specjalnie założonym zeszycie z wyszczególnieniem zakresu i rodzaju naprawy potwierdzonej przez właściciela, na którego gruncie dokonano uszkodzenia i naprawy. W dokumentacji w wersji tzw. papierowej, załączono mapy z zaznaczeniem obszarów występowania sieci melioracyjnej. Zakazuje się wjeżdżania i przejeżdżania sprzętem mechanicznym gąsienicowym przez jezdnie o nawierzchni asfaltowej. W przypadku uszkodzenia nawierzchni dróg, wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy, bez prawa do żądania zapłaty za usuniecie wyrządzonych uszkodzeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawny zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował związane konsorcjum przed zamawiającym, 3) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie: a) kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia w specjalności budowy sieci sanitarnych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 216 z późn.zm.), b) kadra kierowania robotami (kierownik budowy, kierownicy robot) musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn.zm.). 4) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w tym względzie: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane - budowa sieci kanalizacyjnej, każda o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN, potwierdzone dokumentami lub referencjami określającymi ich należyte wykonanie. 5) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie: a) posiadają własne środki finansowe lub udokumentują dostępność kredytu wraz z podaniem kwoty kredytu do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały czas ich trwania (informacja z banku). Wymagana kwota minimum 500.000,00 zł, b) środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 6) po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą geodezyjną dokumentację powykonawczą i przygotują niezbędne dokumenty w celu uzyskania odbioru końcowego robót, 7) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust.1 pkt 1-8 oraz art. 24 ust.2 pkt 2-4, a dodatkowo z art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) udzielą gwarancji jakości za wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres 36 miesięcy licząc od dnia protokołu końcowego, 9) ubezpiecza budowę od odpowiedzialności cywilnej. 10) zamówienie wykonają w terminie do dnia 30 listopada 2009r..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale V niniejszej SIWZ na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - Dokumenty oferty należy ułożyć wg kolejności 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej upoważniające do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie j.w. Dodatkowo 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, 2) - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja- umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierająca: - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy nie był krótszy niż okres realizacje zamówienia oraz okres gwarancji), - podmiot wiodący - lidera, - podział odpowiedzialności członków konsorcjum, - nazwę zamawiającego, - przedmiot zamówienia, 3. Oświadczenia: a) o okresie gwarancji jakości na zamontowane urządzenia i wykonane roboty - 36 miesięcy, licząc od dnia przekazania obiektu do użytkowania, b) o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, c) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, d) o sporządzeniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, e) o wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności i uzyskaniu dokumentów w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, f) o dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem, Uwaga: W/w oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności jak w pkt. 3 4. Informację Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy - dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu wskazująca na możliwość wykonania zadania - zgodnie z pkt. 5 rozdział V - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu (lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo Urząd Skarbowy i Zakład Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 6. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 7. Informację z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 8. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4. 9. Wypełnione następujące załączniki: Nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nr 3 - oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nr 4 - wykaz zrealizowanych robót, Nr 5 - wykaz ważniejszego sprzętu technicznego przewidzianego do wykonania zamówienia. 10. Polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Kopię dowodu wniesienia wadium. 12. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz kopie wpisu na OIIB. 13. Umowę o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem. 14. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6. 15. Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 7. 16. Cena ofertowa (kosztorys ofertowy) - opracowania na podstawie dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej, załączonych nakładów rzeczowych (przedmiarów robót, kosztorysów ślepych wskazujących zakres robót). Cena ofertowa (kosztorys ofertowy dołączony do oferty)- stanowić będzie podstawę do ceny ofert. 17. Każda z firm wspólnie składających ofertę (konsorcjum) oraz Podwykonawcy złożą następujące dokumenty: 1) zaświadczenia uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załącznik Nr 2,3,4,5,7, 3) informacje z KRK zgodnie z pkt. 6 i 7 niniejszego rozdziału. 4) zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), 5) polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność dokumentów- j.w. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) oferta, kosztorysy ofertowe, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot o ile taka reprezentacja wynika z umowy. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodnością z oryginałem przez wykonawcę lub osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo. Brak któregokolwiek z załączników wymienionych spowoduje odrzucenie oferty, chyba że brak przedmiotowych dokumentów spowodowałyby unieważnienie postępowania, w takiej sytuacji Zamawiający zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy wezwie oferentów do uzupełnienia w określonym terminie tych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bobrowo Bobrowo 27 87-327 Bobrowo pokuj nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Bobrowo Bobrowo 27 87-327 Bobrowo pokuj nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na zadanie został złożony wniosek o przyznanie pomocy w ramach działania 321 (Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej) Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.