eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Całodobowa ochrona osób i mienia z monitoringiem wizyjnym terenu Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych LIPÓWKA II zlokalizowanego w Dąbrowie Górniczej, ul. Główna 144A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Dąbrowa Górnicza: Całodobowa ochrona osób i mienia z monitoringiem wizyjnym terenu Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych LIPÓWKA II zlokalizowanego w Dąbrowie Górniczej, ul. Główna 144A
Numer ogłoszenia: 92484 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65420 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II, ul. Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2644623, 2649871, faks 032 2647199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia z monitoringiem wizyjnym terenu Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych LIPÓWKA II zlokalizowanego w Dąbrowie Górniczej, ul. Główna 144A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Całodobowa ochrona osób i mienia z monitoringiem wizyjnym terenu Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych LIPÓWKA II zlokalizowanego w Dąbrowie Górniczej, ul. Główna 144A. ISTOTNE POSTANOWIENIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Obszar chronionego obiektu wynosi 12 ha, obszar jest ogrodzony i oświetlony w części produkcyjnej i administracyjnej. W skład mienia zakładu wchodzą: - budynki i budowle, - ciągniki, - przyczepy, - ładowarki kołowe - urządzenia technologiczne, - samochody ciężarowe, - wózki widłowe Obiekt chroniony będzie w całości i obejmuje cały teren zakładu w następujący sposób: - w dni powszednie, soboty, niedziele i święta od godz. 6:00 do godz. 6:00 - jako wzmocnienie nocne w dni powszednie, soboty, niedziele i święta od godz. 22:00 do godz. 6:00 W zakres ochrony wchodzi: - ochrona przed włamaniem do obiektów, - ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem obiektu i jego wyposażenia, - zapewnienie bezpieczeństwa i porządku na terenie obiektu, - wzmocniona kontrola wszystkich wchodzących i wychodzących do i z obiektu wraz z odnotowaniem w książce wejściawyjścia, - Natychmiastowe reagowanie na sytuacje awaryjne (pożar, włamanie, awaria instalacji itp.), rozpoznanie przyczyny i powiadomienie odpowiednich służb w czasie nie dłuższym niż 3 min od rozpoznania: Straż Pożarną, Policję, Kierownika Jednostki zgodnie z wykazem telefonów. - prowadzenie książki przebiegu służby, do której należy wpisać imię i nazwisko dyżurującego godzinę rozpoczęcia i zakończenia dyżuru, stan zabezpieczenia pomieszczeń, wszelkie usterki lub zdarzenia stwierdzone w czasie pełnienia dyżuru. Obowiązki wykonawcy: 1. Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania systemu kamer (14 kamer) i urządzeń rejestrujących: - Montaż systemu TV dozorowej - wykonawca dokona montażu 14-tu kamer - kolor zewnętrznych wraz z obiektywem o regulowanej ogniskowej i automatycznej przesłonie w obudowie z grzałką. Miejsce montażu kamer, wskaże Zamawiający. - Punkt obserwacyjny zorganizowany w budynku administracyjnym (pomieszczenie wskaże Zamawiający) należy wyposażyć w monitor 19 oraz rejestrator sieciowy umożliwiający jednoczesny zapis, odtwarzanie i połączenia sieciowe. Dodatkowo wyposażyć w dysk twardy umożliwiający zapis zdarzeń. - System należy włączyć do wewnętrznej sieci komputerowej Zamawiającego w celu uzyskania podglądu. - Koszt odpowiednio dobranych urządzeń, ich montaż i konserwacja, koszty eksploatacji oraz szkolenie minimum trzech pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu winien być odpowiednio skalkulowany i wliczony do ceny oferty - Zainstalowany sprzęt stanowi własność Wykonawcy. - Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną terenu, na którym zostanie zainstalowany system monitoringu wizyjnego - Monitoring obiektów wraz zapisem danych winien być prowadzony codziennie w godzinach 0.00 do 24.00 łącznie ze świętami i dniami wolnymi od pracy. Rejestrowany przez przedmiotowy system materiał winien być zapisywany na dysku twardym komputera. Zapisywany materiał (historia) winien być przechowywany minimum 30 dni wraz z datą i czasem rejestracji. Po tym okresie sukcesywnie, dzień po dniu, w sposób automatyczny usuwane będą dane zapisywane w poszczególnych dniach, licząc od pierwszego dnia rejestracji. - Wykonawca wykona przedmiotowy zakres jak wyżej w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy. - zapisy historyczne zarejestrowane na dysku twardym winny umożliwiać zamawiającemu odtworzenie ich zawartości w dowolnym czasie na wyznaczonym komputerze. - dyski zawierające dane historyczne winny być zabezpieczone przed przypadkowym skasowaniem, a koszty ich zabezpieczenia powinny być wliczone w cenę oferty - koszty dodatkowych zabezpieczeń winny być wliczone w cenę wykonania przedmiotu zamówienia 2. Wykonawca zapewni pracownikom ochrony pomieszczenie na posterunku przy bramie głównej: - Pomieszczenie dla strażników przy bramie głównej - obiekt wolnostojący, ogrzewany, o wymiarach ok. 4m x 3m. Przednia część przeszkolona, z okienkiem przeznaczonym do obsługi interesantów, umożliwiająca stałą obserwację ruchu kołowo - pieszego. Pomieszczenie musi posiadać instalację elektryczną, do której Zamawiający podłączy zasilanie. Wykonawca przywiezie i ustawi obiekt na własny koszt. Poniesione koszty wykonawca wliczył do ceny oferty. Zainstalowany obiekt stanowi własność wykonawcy. Pomieszczenie należy ustawić pierwszego dnia realizacji umowy. 3. Wykonywane przez Wykonawcę usługi fizycznej ochrony mienia w obiektach przyjętych pod ochronę mają za zadanie chronienie powierzonego, zabezpieczonego mienia przed kradzieżą, włamaniem. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie z zewnątrz do chronionego obiektu, w sposób pozostawiający widoczne i dające się stwierdzić ślady. 4. Wykonawca ochrania całodobowo mienie Zamawiającego przez swoich pracowników ochrony (strażników) realizując zadania ochrony mienia - zgodnie z uregulowaniami Ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U Nr 114 poz 740 z późno zm. z dnia 22 sierpnia 97r. wraz z późno zm). 5. Do obowiązków Wykonawcy należą również działania zapobiegawczo-informacyjnym w przypadku powstania innych szkód np.; zalanie pomieszczeń, pożar itp. 6. Wykonawca kontroluje wykonywanie usługi poprzez swój personel nadzoru, a także zgadza się na kontrolę pracy swoich pracowników przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaną umową. 8. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu imienną listę zatrudnionych osób i zobowiązuje się do informowania o każdorazowych zmianach w zatrudnieniu. 9. Za organizację i przestrzeganie przepisów bhp, ppoż. odpowiada Wykonawca. 10. Usługi będą wykonywane przy użyciu sprzętu, środków i urządzeń Wykonawcy. 11. Pracownicy Wykonawcy i inne osoby, którymi będzie posługiwał się przy wykonywaniu umowy zobowiązane są do zachowania tajemnicy wszystkich informacji i faktów, z którymi zapoznały się w związku wykonywaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania od osób wyznaczonych do wykonywania czynności objętych umową oświadczeń o zobowiązaniu do zachowania tajemnicy wszelkich wiadomości, które uzyskają w związku z wykonywaniem czynności w obiektach i na terenie Zamawiającego. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy okazania w/w oświadczeń w każdym czasie. 12. Na wezwanie Zamawiającego i osób przez niego upoważnionych Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić kontrolę trzeźwości pracowników zakładu. Odpowiedzialność Wykonawcy: l. Wykonawca odpowiada za wszelkie straty, w tym także za utracony zysk i inne szkody pośrednie lub nieosiągnięte korzyści. 2. W przypadkach udowodnionej szkody Wykonawca wypłaca odszkodowanie do wysokości faktycznie poniesionych, uzgodnionych i udokumentowanych przez Zamawiającego strat. 3. W przypadku parkowania na placach otwartych pojazdów mechanicznych, Wykonawca odpowiada również za koła zapasowe, dodatkowy osprzęt, narzędzia, paliwo itp. 4. Wykonawca odpowiada w stopniu ograniczonym: a) za kradzieże gotówki pozostawionej w chronionym obiekcie tylko do wysokości pogotowia kasowego b) za kradzież dokumentów, pieczęci, stempli, Wykonawca nie odpowiada, jeżeli po zakończeniu godzin pracy pozostawiono je niezabezpieczone. 4. Wykonawca nie odpowiada za szkody: a) wyrządzone Zamawiającemu przez jego własnych pracowników, z wyjątkiem wypadku popełnienia przez nich kradzieży z włamaniem z zewnątrz chronionego obiektu, b) powstałe na skutek niedopełnienia przez Zamawiającego obowiązków prawidłowego zabezpieczenia mienia określonego niniejsza umową. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest do składania Zamawiającemu. książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzednim. Postępowanie Stron umowy w przypadku powstania szkody: l. W razie zaistnienia włamania lub kradzieży w ochranianym przez Wykonawcę obiekcie obowiązuje strony następujący tryb postępowania: a) Zamawiający zobowiązany jest natychmiast po stwierdzeniu kradzieży zawiadomić o tym ustnie lub telefonicznie Wykonawcę oraz właściwą jednostkę Policji. Zawiadomienie dokonane telefonicznie lub ustnie musi być potwierdzone na piśmie w ciągu 24 godzin, b) W zawiadomieniu Zamawiający w miarę możliwości winien podać rodzaj i ilość oraz przypuszczalną wartość skradzionych przedmiotów, c) Zamawiający nadto zobowiązany jest podać w zawiadomieniu datę i godzinę rozpoczęcia spisu inwentarza, aby przedstawiciel Wykonawcy mógł być przy nim obecny, d) Zamawiający zobowiązany jest sporządzić na własny koszt dokładne zestawienie strat. e) Strony zobowiązane są do wzajemnej współpracy oraz współpracy z Policją w prowadzeniu dochodzeń potrzebnych do ustalenia okoliczności kradzieży, wysokości szkody i odszkodowania. 2. W razie niedopełnienia przez Zamawiającego któregokolwiek z obowiązków wymienionych w ustępie 1a-e, Wykonawca może odmówić odszkodowania w części lub w całości. 3. W razie odzyskania skradzionych przedmiotów Zamawiający zobowiązany jest powiadomić o tym Wykonawcę a przedmioty odzyskane przyjąć z powrotem. Jeżeli Zamawiający odzyskał przedmioty w stanie nie zmienionym, Wykonawca jest wolny od obowiązku wypłaty odszkodowania, a w razie gdy odszkodowanie zostało już wypłacone, Zleceniodawca zobowiązany jest zwrócić niezwłocznie Zleceniobiorcy kwotę wypłaconego odszkodowania. Ocena wartości odzyskanych z kradzieży przedmiotów winna być dokonana w obecności przedstawicieli obu stron. Obowiązki w zakresie bhp i p.poż. oraz odpowiedzialność za wypadki przy pracy: 1. Zamawiający zobowiązuje się niniejszą umową do zapoznania pracowników wykonawcy (strażników), poprzez swoje służby, o zakładowych wymogach w zakresie bhp i p.poż. 2. Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia ewentualnej pomocy Wykonawcy na jego prośbę, w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy. Obowiązki Zamawiającego: l. Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę na piśmie o każdym stwierdzonym wypadku niewłaściwego pełnienia służby ochrony. 2. Oddany pod ochronę obiekt winien być przez Zamawiającego zabezpieczony przed włamaniem przez właściwe zabezpieczenie, ogrodzenie i oświetlenie oraz przed pożarem - zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami: a) place, oraz składowiska otwarte muszą posiadać właściwe ogrodzenie, w stanie nieuszkodzonym, a obiekt winien być prawidłowo oświetlony w części produkcyjnej i administracyjnej, b) drzwi i inne wejścia do chronionego obiektu oraz ich zamknięcia musza być takiej konstrukcji, aby nie można ich było otworzyć lub wyłamać w sposób prymitywny lub prosty: muszą być zamykane co najmniej na jeden zamek lub kłodkę. (lub kombinacja). 3. Okna magazynowe winny być odpowiednio zabezpieczone, a obejście magazynowe prawidłowo oświetlone, bez krzaków i wysokiej trawy. 4. Pozostawianie na placach otwartych, w miejscach i pomieszczeniach nie zamkniętych urządzeń technologicznych, sprzętu jezdnego oraz innego wyposażenia zakładu nie wymaga odrębnego dokumentowania. 5. Kontenery (biurowe lub innego przeznaczenia), winny być odpowiednio zabezpieczone. 6. W przypadku stwierdzenia usterek w zabezpieczeniu obiektu podczas sporządzania protokołu oględzin przy przyjmowaniu obiektu pod ochronę (przyjęcie warunkowe), Zamawiający zobowiązany jest do usunięcia wskazanych w protokole usterek w terminie uzgodnionym, pod rygorem utraty odszkodowania. 8. Nie stwierdzenie usterek powoduje automatyczne (bezwarunkowe) przejęcie przez Wykonawcę obiektu pod ochronę. 9. W razie stwierdzenia usterek w zabezpieczeniu obiektu po jego przyjęciu pod ochronę (podczas kontroli dokonanej przez Wykonawcę) - a które nie wystąpiły z winy Wykonawcy i po pisemnym wezwaniu do ich usunięcia, Zamawiający zobowiązany jest usunąć je niezwłocznie w terminie podanym w wezwaniu. Nie usunięcie zgłoszonych usterek daje Wykonawcy prawo do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym. 10. Zamawiający zobowiązany jest w miejscu widocznym i dostępnym dla pracownika ochrony (strażnika) umieścić wykaz telefonów: policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, pogotowia sieci elektrycznej, pogotowia wod?kan, gazowego oraz telefonów i adresów przedstawicieli Zamawiającego - których należy powiadomić w nagłych wypadkach. 11. Jeżeli w chronionym obiekcie jest telefon, Zamawiający ma obowiązek umożliwić pracownikowi ochrony (strażnikowi) korzystanie z telefonu jako środka łączności alarmowej. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia (m.in. sprawdzanie poziomu trzeźwości pracowników Wykonawcy itp.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Ochrony SECURITY Sp. z o.o., Jabłoniowa 5A, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149840,16

  • Oferta z najniższą ceną: 149840,16 / Oferta z najwyższą ceną: 256800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.