eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa artykułów promujacych Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego oraz promujacych Województwo Świętokrzyskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Kielce: Dostawa artykułów promujacych Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego oraz promujacych Województwo Świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 92478 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promujacych Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego oraz promujacych Województwo Świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego oraz promujących Województwo Świętokrzyskie 1.Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części . 2.Szczegółowy opis części zamówienia zawiera załącznik nr 1a, nr 1b do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3.Zamawiający żąda, aby oferty zawierały kalkulację wszystkich oferowanych elementów. Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu przedmiotu zamówienia i jego rozładunku w siedzibie zamawiającego. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 5.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5a, 5b, 5c do SIWZ - Wzór umowy- dla odpowiedniej części zamówienia. Opis części zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego wraz z rozładunkiem w siedzibie zamawiającego szczegółowo opisanymi w załączniku nr 1a do SIWZ. Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na poszczególne artykuły napisów, herbów oraz logo, w zależności od ich rodzaju, w sposób określony przez zamawiającego w SIWZ. Zamawiający w załączniku nr 2a do SIWZ podał wzory herbów i logo. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 500 kg cukierków Krówek jako artykułów promujących oraz rozładunek w siedzibie zamawiającego .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ. Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na opakowanie pojedynczych cukierków napisu oraz logo zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2a do SIWZ. 2. Do rozliczenia poszczególnych dostaw będą miały zastosowanie ceny jednostkowe brutto wskazane w ofercie wykonawcy przyjmując, że ceną jednostkową jest cena za 1 kg. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia posiadał termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące, licząc od dnia dostawy danej partii towaru. 4. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym przez zamawiającego w rozdz. IV SIWZ. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotu promocyjnego wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny z opisem wskazanym przez Zamawiajacego w załączniku Nr 1b do SIWZ .Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na namiocie napisów, herbów oraz logo w sposób określony przez zamawiającego w SIWZ. Zamawiający w załączniku nr 2b do SIWZ podał wzory herbów i logo. 3. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym przez zamawiającego w rozdz. IV SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 39.52.25.30 - Namioty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero - jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia(w tym spółki cywilne). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców, tj. każdy z Wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy Wykonawca oddzielnie składa oświadczenie i dokumenty wskazane w rozdz. VI ust. 3 lit b i c SIWZ oraz łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI ust. 1,2,3 lit.a, 4 lit.a,b,c SIWZ. 6. W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy jest spełnienie następujących wymagań: a) na żądanie Zamawiającego, Wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b) umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c) Wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1. Wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ; 2. Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2a,2b,2c do SIWZ, dla odpowiedniej części zamówienia 3. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków podmiotowych udziału w postępowaniu: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo właściwego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający; 4. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków przedmiotowych udziału w postępowaniu : a)dla I części zamówienia - do oferty muszą zostać dołączone zdjęcia następujących artykułów promocyjnych:1,2,4,5,6,8,9,10,13,15,16,17,18,19,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37(27 zdjęć i opisów) składających się na przedmiot zamówienia, opisanych w Załączniku nr 1A do SIWZ, wraz z opisem produktu, który będzie wskazywać na rodzaj materiału z którego jest wykonany produkt, kolorystkę, wymiary oraz cechy charakterystyczne produktu. Do oferty należy dołączyć po jednej próbce produktów wymienionych w Rozdziale II Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia w następujących pozycjach: 3,7,11,12,14,20,21,22,23,24(10 artykułów). b) dla II części zamówienia -do oferty muszą być dołączone trzy cukierki krówki, opisane w załączniku Nr 1a do SIWZ . c) dla III części zamówienia-do oferty musi być dołączone zdjęcie namiotu opisanego w załączniku Nr 1B do SIWZ, wraz z opisem produktu. W opisie należy uwzględnić materiał z jakiego jest wykonany, kolorystykę, wymiary oraz cechy charakterystyczne namiotu. Zamawiający oceniał będzie dostarczone próbki danego produktu, o których mowa w pkt. 4 lita i b niniejszego rozdziału, zgodnie z opisem wskazanym w rozdziale XIII niniejszej SIWZ. Nadruk logo Programu Regionalnego, godło UE, herb województwa nie jest konieczny w przypadku próbek. Próbki przedstawione do oceny mają natomiast mieć jakikolwiek nadruk, naniesiony tą samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczaniu logo Programu Regionalnego, godła UE, herbu województwa. Dostarczone próbki muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Jakość wykonania produktów uznana będzie za należytą, jeśli będzie nie gorsza od egzemplarza/y wzorcowego/ych przedstawionego/ych w ofercie do oceny i wybranego/ych przez Zamawiającego; Dołączone do oferty próbki zostaną zwrócone Wykonawcom, którzy nie zostali wybrani do realizacji zamówienia na ich wniosek . 5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 3 lit c zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości . Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w ust. 5 niniejszego rozdziału. 8. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę . 9. W przypadku braku wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw oraz w przypadku złożenia dokumentów i oświadczeń zawierających błędy lub złożenia wadliwych pełnomocnictw, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość i efekt wizualny - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sejmik.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce pokój nr 344 III piętro budynek C-2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce pokój nr 146 I piętro budynek C-2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczące I i II części współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Priorytet 7.- Pomoc Techniczna. Działanie 7.2, Działania Informacyjne i Promocyjne..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego, zwanych dalej produktami. 2. Produkty mają być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 3. Gwarancja na produkty w I części zamówienia - 1 rok w przypadku produktu wymienionego w pozycji 18, natomiast w przypadku pozostałych produktów - minimum 6 miesięcy od ich odbioru przez Zamawiającego. 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1 produkty, 2 transport produktów do siedziby Zamawiającego, 3 umieszczenie wymaganego przez Zamawiającego nadruku na produkcie pełny kolor oprócz pozycji 4,6,7,10, 11,14,15,17,24,25,27,28,29,30,31, 4Wzór logo Programu Regionalnego, godło Unii Europejskiej, herb województwa, o których mowa w Rozdziale II. Opis szczegółowy stanowi załącznik Nr 2Ado SIWZ , Dodatkowo wzory logo zostaną przekazane Wykonawcy w formie zapisu elektronicznego w dniu podpisania umowy, 5 do oferty muszą zostać dołączone zdjęcia następujących artykułów promocyjnych: 1,2,4,5,6,8,9,10,13,15,16,17,18,19,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37 składających się na przedmiot zamówienia, opisanych w Załączniku nr 1A do SIWZ, wraz z opisem produktu, który będzie wskazywać na rodzaj materiału z którego jest wykonany produkt, kolorystkę, wymiary oraz cechy charakterystyczne produktu. Do oferty należy dołączyć po jednej próbce produktów wymienionych w Rozdziale II Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia załącznik Nr 1a do SIWZ w następujących pozycjach: 3,7,11,12,14,20,21,22,23,24 Zamawiający oceniał będzie wszystkie dostarczone próbki danego produktu. Nadruk logo Programu Regionalnego, godło UE, herb województwa nie jest konieczny w przypadku próbek. Próbki przedstawione do oceny mają natomiast mieć jakikolwiek nadruk, naniesiony tą samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczaniu logo Programu Regionalnego, godła UE, herbu województwa. Dostarczone próbki muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Lista artykułów promocyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.Zakres zamówienia 1 TECZKA KARTONOWA A4 3 000szt. 2 NOTES W KRATKĘ A4 2 000szt. 3 DŁUGOPIS PLASTIKOWY 10 000szt. 4 NOTES W ETUI Z DŁUGOPISEM 1 000szt. 5 BALON 5 000szt. 6 AKTÓWKA Z KIESZENIĄ NA TELEFON KOMÓRKOWY Z PRZODU 1 000szt. 7 TORBA MATERIAŁOWA W ETUI SKŁADANA TORBA Z PLASTIKOWYM KARABIŃCZYKIEM 2 000szt. 8 SMYCZ 2 000szt. 9 KREDKI 500op. 10 PIŁKA PLAŻOWA 500 szt. 11 OŁÓWEK DLA DZIECI Z GŁOWĄ CZAROWNICY 5 000szt. 12 TECZKA AKTÓWKA Z WYSUWANĄ RĄCZKĄ 500szt. 13 TORBA PAPIEROWA LAMINOWANA 2 000szt. 14 WOREK SPORTOWY 1 000szt. 15 PIŁKA DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ 30szt. 16 STRÓJ DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ 32 szt.2 zestawy kolorystyczne po 15 kompletów plus 2 komplety dla bramkarza 17 ZEGAR ŚCIENNY KWARCOWY 500szt. 18 PRZENOŚNA PAMIĘĆ DO KOMPUTERÓW TYPU FLASH DRIVE WRAZ Z INTERFEJSEM USB 2.0 500szt. 19 SCYZORYK W OZDOBNYM PUDEŁKU 100szt. 20 PORTFEL 300szt. 21 ZESTAW PIÓRO plus DŁUGOPIS W ETUI 400szt. 22 WIZYTOWNIK 200szt. 23 KUBEK 1 000szt. 24 BRELOK 1 000szt. 25 TECZKA A4 KLIPS 1 000szt. 26 FILIŻANKA ZE SPODKIEM 500szt. 27 ZESTAW KAWOWY 5ELEMENTOWY: 2 FILIŻANKI (ZE SPODKIEM)plus DZBANEK plus CUKIERNICA plus MLECZNIK W OPAKOWANIU 30szt. 28 SKARBONKA DLA DZIECI 700szt. 29 DREWNIANY KLIPS DO NOTATEK, ZWIERZAK 500szt. 30 KLIPS DO NOTATEK 500szt. 31 BRELOK ODBLASKOWY 1 000szt. 32 KOSZULA BIAŁA MĘSKA 50szt. 33 KOSZULA BIAŁA DAMSKA 50szt. 34 SPINKI DO MANKIETÓW Z OPAKOWANIEM 100szt. 35 KOPERTA FIRMOWA C6 1000 3 op. 36 KOPERTA FIRMOWA C5 1000 5 op. 37 KOPERTA C4 1000 2 op. Uwagi: Przez nadruk wszystkie loga należy rozumieć: logo Programu Regionalnego (kolory i wzór zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej 2007 NSS), godło UE, herb województwa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość i efekt wizualny - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa cukierków krówek jako artykułów promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 500 kg krówek oraz ich rozładunek w siedzibie zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ. Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na opakowanie pojedynczych cukierków napisu oraz logo zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2a do SIWZ. 2. Do rozliczenia poszczególnych dostaw będą miały zastosowanie ceny jednostkowe brutto wskazane w ofercie wykonawcy przyjmując, że ceną jednostkową jest cena za 1 kg. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia posiadał termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące, licząc od dnia dostawy danej partii towaru. 4. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia w terminie ; 4 dostawy do 31-12-2009r., w tym pierwsza dostawa 200 kg w terminie 14 dni licząc od dnia podpisania umowy, a reszta -3 dostawy po 100 kg. w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiajacego.do oferty muszą być dołączone trzy cukierki krówki, opisane w załączniku Nr 1a do SIWZ ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 15.84.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość i efekt wizualny - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa namiotu promującego Województwo Świętokrzyskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotu promocyjnego wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny z opisem wskazanym przez Zamawiajacego w załączniku Nr 1b do SIWZ .Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na namiocie napisów, herbów oraz logo w sposób określony przez zamawiającego w SIWZ. Zamawiający w załączniku nr 2b do SIWZ podał wzory herbów i logo. 3. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Do oferty musi być dołączone zdjęcie namiotu opisanego w załączniku Nr 1B do SIWZ, wraz z opisem produktu. W opisie należy uwzględnić materiał z jakiego jest wykonany, kolorystykę, wymiary oraz cechy charakterystyczne namiotu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 39.52.25.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.