To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-05
Ogłoszenie nr 92467 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.
Szemud: Świadczenie usług transportowych polegających na dowozie uczniów ze szkół na terenie Gminy Szemud na wyjazdowe zajęcia edukacyjne w Trójmieście i Wejherowie wraz z kursem powrotnym w ramach projektu pn. "3.2.1. START! Podnosimy jakość edukacji ogólnej w Gminie Szemud
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu3.2.1. START! Podnosimy jakość edukacji ogólnej w Gminie Szemud" - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach RPO WP na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa: 3.Edukacja Działanie: 3.0. Edukacja przedszkolna. Poddziałanie: 03.02.01 Jakość edukacji ogólnej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507274-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud, krajowy numer identyfikacyjny
19167542200000, ul.
ul. Kartuska
13,
84217
Szemud, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 764 428, faks
586 764 428, e-mail
zp@szemud.pl
Adres strony internetowej (URL): http://szemud.pl/zamowienia-publiczne-i-inwestycje/zamowienia-publiczne/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych polegających na dowozie uczniów ze szkół na terenie Gminy Szemud na wyjazdowe zajęcia edukacyjne w Trójmieście i Wejherowie wraz z kursem powrotnym w ramach projektu pn. "3.2.1. START! Podnosimy jakość edukacji ogólnej w Gminie Szemud
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/3/26/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowozie uczniów ze szkół na terenie Gminy Szemud na wyjazdowe zajęcia edukacyjne w Trójmieście i Wejherowie wraz z kursem powrotnym. - obsługa zajęć wyjazdowych organizowanych w ramach projektu pn.: "3.2.1. START! Podnosimy jakość edukacji ogólnej w Gminie Szemud" - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach RPO WP na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa: 3.Edukacja Działanie: 3.0. Edukacja przedszkolna. Poddziałanie: 03.02.01 Jakość edukacji ogólnej Nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0076/15-00. b) Cały przedmiot zamówienia obejmuje 220 wyjazdów. Wykonawca uwzględnia podczas dowozu taką ilość miejsc w autobusie, która zapewni jednoczesne dowiezienie/ odwiezienie wszystkich uczestników i nauczycieli (opiekunów) do /z miejsca realizacji zajęć wyjazdowych. c) Zamówienie obejmuje przewóz osób na zajęcia wyjazdowe do instytucji nauki i kultury, trójmiejskiej firmy. Zamawiający zapewnia opiekę nad uczestnikami podczas dowozu i zajęć wyjazdowych. d) Maksymalny czas pobytu uczniów na zajęciach pozaszkolnych (czas trwania zajęć wraz z dojazdem w dwie strony) wynosić będzie 6 godziny. e) Przewiduje się, że w jednym dniu organizowane będą maksymalnie 3 wyjazdy (trzema autobusami). f) Zamawiający wymaga, aby autobusy przystosowane były do bezpiecznego przewozu minimum 32 pasażerów, tj. minimum 32 miejsca siedzące dla pasażerów. g) Zamawiający wskazuje, że około 10% wyjazdów będzie wymagało transportu pojazdem niskopodłogowym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. h) Szczegółowy zakres wyjazdów zostały określone w Harmonogramie zajęć wyjazdowych stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany Harmonogramu zajęć wyjazdowych. Zmiany mogą dotyczyć liczby wyjazdów, terminów wyjazdów, miejsc wyjazdów. Zmiana Harmonogramu zajęć następuje poprzez poinformowanie Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub droga elektroniczną i nie stanowią zmiany treści umowy. i) Zamawiający wskazuje wykaz miejsc, z których będą zabierani uczestnicy wyjazdów: - Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie, ul. Kartuska25, 84-217 Łebieńska Huta, - Szkoła Podstawowa w Łebnie, ul. Szkolna 1, 84-217 Łebno, - Szkoła Podstawowa w Jeleńskiej Hucie, ul. Szkolna 5, 84-217 Jeleńska Huta, - Szkoła Podstawowa w Częstkowie, ul. Szkolna 9, 84-217 Częstkowo, - Zespół Szkolno Przedszkolny w Szemudzie, ul. Szkolna 4, 84-217 Szemud, - Gimnazjum w Szemudzie, ul. Szkolna 6, 84-217 Szemud, - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kielnie, ul. Szkolna 4, 84-208 Kielno, - Zespół Szkół w Bojanie, ul. J. Wybickiego 48, 84-207 Bojano, - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Koleczkowie, ul. Wejherowska 24, 84-207 Koleczkowo oraz analogiczne miejsca w przypadku powrotu. 2. Terminy poszczególnych wyjazdów będą ustalane w trakcie realizacji umowy, w oparciu o następujące zasady: a) Wyjazd i powrót będzie następował tego samego dnia. b) Terminy wyjazdów będą wyznaczane w dni od poniedziałku do niedzieli, w okresie - czerwiec 2017 roku, wrzesień - październik 2017 roku oraz styczeń - czerwiec 2018 roku. c) Szczegółowe miesięczne harmonogramy wyjazdów przedstawiane będą Wykonawcy najpóźniej w ciągu 5 dni kalendarzowych poprzedzających miesiąc, którego harmonogram ma dotyczyć za wyjątkiem pierwszego harmonogramu który zostanie przedstawiony Wykonawcy w dniu podpisania umowy, przy czym termin pierwszej wycieczki nie będzie planowany wcześniej, niż 3dni robocze od dnia przedstawienia Wykonawcy harmonogramu. d) Konieczność transportu pojazdem niskopodłogowym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych będzie wskazana w szczegółowym miesięcznym harmonogramie, który Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą e-mailową. e) Zmiany harmonogramu są możliwe pod warunkiem zgłoszenia ich Wykonawcy, jednakże zmiany nie mogą dotyczyć wyjazdów zaplanowanych w okresie krótszym niż 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zmiany harmonogramu, który Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą e-mailową. f) Zamawiający zakłada możliwość zmiany miejsca wyjazdu w ramach wskazanych lokalizacji. Łączna ilość wyjazdów nie ulegnie zmniejszeniu. g) Okres realizacji zamówienia obejmuje okres od podpisania umowy do końca czerwca 2018 roku. h) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania przewozów osób na podstawie licencji na krajowy transport drogowy osób. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji ze zleconej usługi. Informacje o rezygnacji Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, faksem bądź drogą elektroniczną, w terminie co najmniej 24 godziny przed planowanym rozpoczęciem dowozu na zajęcia wyjazdowe. j) Wykonawca zobowiązany jest do: k) realizacji przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności zgodnie z Harmonogramem zajęć wyjazdowych, l) zagwarantowania uczestnikom i nauczycielom (opiekunom) podczas dowozu na zajęcia wyjazdowe warunków bezpieczeństwa i higieny oraz takich wygód, jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne, a w szczególności poprzez zapewnienie wszystkim przewożonym uczestnikom i nauczycielom (opiekunom) miejsc siedzących oraz przestrzeganie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 roku poz. 128 z późniejszymi zmianami), m) realizacji przedmiotu umowy przy wykorzystaniu autobusów spełniających wymagania techniczne określone przepisami prawa, posiadającego aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenia komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW). n) Wykonawca jest zobowiązany do dbałości o stan techniczny autobusów, utrzymania ich czystości i estetyki; o) dokonywania bieżących napraw, konserwacji wszelkich badań technicznych, które uzależniają dopuszczenie pojazdów do ruchu oraz dostarczania na żądanie Zamawiającego kserokopii aktualnych dokumentów potwierdzających wykonanie badań, p) dysponowania podczas wykonywania przedmiotu umowy kierowcami, którzy spełniają wymagania określone w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku, poz. 1907 z późniejszymi zmianami), q) telefonicznego informowania Zamawiającego, o każdym opóźnieniu powyżej 10 minut w podstawieniu autobusów w miejscu i czasie określonym w harmonogramie, r) natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o awarii autobusu w trakcie dowozu i zapewnienia w jak najkrótszym czasie (tj. max 1 h) autobusu zastępczego, który musi spełniać warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 roku poz. 128 z późniejszymi zmianami); W przypadku niezrealizowania przewozu i spóźnienia na umówione zajęcia z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego wykonawca pokryje koszty związane z organizacją wyjazdu (koszty biletów, wynagrodzenie nauczycieli). s) dysponowania aktualnymi umowami ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy oraz przedłożenia kserokopii umów ubezpieczenia na żądanie Zamawiającego, t) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim przy wykonywaniu usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy, u) pokrywania wszelkich kosztów ubezpieczenia autobusów i osób od ewentualnych następstw nieszczęśliwych wypadków mogących nastąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy v) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy. w) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody, które mogą wyniknąć z ruchu pojazdów oraz działania lub zaniechania działania personelu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. x) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy pod względem prawidłowości wykonania przedmiotu umowy oraz prawo do kontroli autobusu i kierowcy przed rozpoczęciem dowozu na zajęcia wyjazdowe. y) Obowiązki określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest realizować w ramach każdego dowozu na zajęcia wyjazdowe objęte niniejszą umową. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
60140000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT112037.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 110740.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.