eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów na krajowe i zagraniczne przewozy lotnicze dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-05

Ogłoszenie nr 92466 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów na krajowe i zagraniczne przewozy lotnicze dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66184 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, krajowy numer identyfikacyjny 98615900000, ul. ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48 22 628 76 71-3, faks +48 22 628 95 50, e-mail m.gonda@u-jazdowski.pl
Adres strony internetowej (URL): u-jazdowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów na krajowe i zagraniczne przewozy lotnicze dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZAMPUB/PRZETARG/2017/04

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przedmiotu Zamówienia wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych (w klasach zleconych przez Zamawiającego, m.in. ekonomicznej i biznes na trasach krajowych, europejskich i reszty świata); 2) dostarczenia zamówionych biletów do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, ale nie później niż w ciągu 24 godzin przed terminem planowanej podróży, której dotyczy rezerwacja i zakup biletu (biletów); 3) dostarczenie w sytuacji nagłej biletu do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 2 godzin; przez sytuację nagłą należy rozumieć stan pilnego zapotrzebowania Zamawiającego na zakup biletów, występujący nie częściej niż 12 razy w roku, o którym Wykonawca będzie informowany telefonicznie; 4) umożliwienia Zamawiającemu w sytuacjach nagłych dokonywania rezerwacji za pośrednictwem całodobowego numeru dyżurnego; 5) przypominania o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach; 6) przedstawienia Zamawiającemu różnych wariantów połączeń z uwzględnieniem najkorzystniejszej dostępnej taryfy przewoźnika i promocji, długości tras oraz czasu podróży; 7) zmiany/przepisania na bilecie nazwiska wskazanego przez Zamawiającego oraz ewentualnej rezygnacji z zaplanowanego przelotu lub przejazdu zgodnie z zasadami określonymi w regulaminach przewoźnika, którego dana sytuacja dotyczy; 8) dokonywania anulacji rezerwacji bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych kosztów na rzecz wykonawcy; 9) zorganizowania i zapewnienia kompleksowej realizacji przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami krajów docelowych (dot. wszelkiego rodzaju opłat - np. lotniskowych, podatków itp.); 10) Zamawiającemu przysługuje prawo porównywania cen biletów oferowanych przez wykonawcę z cenami biletów oferowanych przez inne biura lub przez przewoźników w sprzedaży bezpośredniej, w tym przez Internet. Jeżeli w wyniku weryfikacji okaże się, że oferowana przez wykonawcę cena biletu jest wyższa o ponad 10% od najniższej oferowanej na rynku, wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży biletu po cenie nie wyższej niż 110% najniższej ceny oferowanej przez inny podmiot; Warunkiem jaki powinien być spełniony przy zadanym kryterium jest identyczny czas składania zapytania do konsultanta lotniczego (do 4 godzin) i sprawdzenie w serwisie internetowym. ; W okresie trwania umowy Zamawiający planuje zrealizować około 130 przelotów krajowych i zagranicznych. Około 45% przelotów odbędzie się na trasach europejskich, a pozostałe 55% na trasach krajowych i pozaeuropejskich. Zamawiający przewiduje iż ok. 99% przelotów obywać się będzie w klasie ekonomicznej; Powyższa ilość lotów i wyliczenia mogą ulec zmianie i są jedynie wartością orientacyjną podaną dla należytego oszacowania ceny oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca należał do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu lotniczego (IATA) lub posiadał akredytację IATA uprawniającą do usługi w zakresie agencji sprzedaży pasażerskiej IATA.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 63512000-1
Dodatkowe kody CPV: 63500000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT184000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Furnel Travel International Sp. z o.o. , furnel@furnel.pl, ul. Kopernika 3, 00-367, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1,30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3370,75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.