eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Projekt implementacji modułu Monitora IMGW - PIB zawierającej nowe funkcjonalności w obrębie prognoz hydrologicznych i meteorologicznych oraz moduł wspierający procesy decyzyjne, przystosowane do prezentacji sekwencyjnych, wieloekranowych i wielkoformatowych wraz z aplikacją zarządzającą w ramach realizacji zadania 3.2 Utworzenie i wyposażenie centrów osłony hydrologicznej wykorzystujących wyniki modelu COSMO - podzadanie 3.2.1 - Prace informatyczne w zakresie opracowania aplikacji do prezentacji prognoz meteo i hydro oraz modułu wspomagania decyzji synoptyka hydrologa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Warszawa: Projekt implementacji modułu Monitora IMGW - PIB zawierającej nowe funkcjonalności w obrębie prognoz hydrologicznych i meteorologicznych oraz moduł wspierający procesy decyzyjne, przystosowane do prezentacji sekwencyjnych, wieloekranowych i wielkoformatowych wraz z aplikacją zarządzającą w ramach realizacji zadania 3.2 Utworzenie i wyposażenie centrów osłony hydrologicznej wykorzystujących wyniki modelu COSMO - podzadanie 3.2.1 - Prace informatyczne w zakresie opracowania aplikacji do prezentacji prognoz meteo i hydro oraz modułu wspomagania decyzji synoptyka hydrologa
Numer ogłoszenia: 92462 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt implementacji modułu Monitora IMGW - PIB zawierającej nowe funkcjonalności w obrębie prognoz hydrologicznych i meteorologicznych oraz moduł wspierający procesy decyzyjne, przystosowane do prezentacji sekwencyjnych, wieloekranowych i wielkoformatowych wraz z aplikacją zarządzającą w ramach realizacji zadania 3.2 Utworzenie i wyposażenie centrów osłony hydrologicznej wykorzystujących wyniki modelu COSMO - podzadanie 3.2.1 - Prace informatyczne w zakresie opracowania aplikacji do prezentacji prognoz meteo i hydro oraz modułu wspomagania decyzji synoptyka hydrologa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -wykonanie prac informatycznych, -przeprowadzenie instruktażu dotyczącego oprogramowania, -sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej i użytkowej, dalej dokumentacja, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 9 Dokumentacja projektowa - wstępny projekt funkcjonalno-techniczny oraz Załączniku nr 7 Wzór umowy, stanowiących integralną część SIWZ. Ze względu na istniejącą u Zamawiającego bazę danych ORACLE wraz z warstwą dostępową, algorytmami i regułami logicznymi utworzonymi w technologiach .NET i w języku C... wymagane jest zintegrowanie się z tymi elementami. Nowopowstałe oprogramowanie musi wykorzystywać istniejące elementy. W związku z powyższym wymogi dotyczące doświadczenia Wykonawcy oraz kwalifikacji osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, określone w pkt 5.1.1 lit. b oraz c SIWZ, są uzasadnione specyfiką zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.24.60 - Usługi opracowywania oprogramowania analitycznego, naukowego, matematycznego lub prognozującego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł słownie: piętnaście tysięcy zł, przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie polegające na należytym zrealizowaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: i. minimum 1 projekt informatyczny o wartości minimum 700000 PLN (siedemset tysięcy zł) zakończony wdrożeniem zewnętrznym, realizowany z udziałem technologii Oracle i PLSQL lub równoważnej; ii. minimum 1 projekt informatyczny o wartości minimum 700000 PLN (siedemset tysięcy zł) zakończony wdrożeniem zewnętrznym, realizowany z udziałem technologii .NET lub równoważnej. Powyższe wymogi podyktowane są faktem, iż środowisko i infrastruktura Zamawiającego, na którą składają się bazy, modele danych, systemy i aplikacje, wykorzystują lub powstały w oparciu o wymienione technologie i produkty. Przez równoważność Zamawiający rozumie wskazanie takich technologii i produktów, których użycie gwarantuje zintegrowanie i uruchomienie rezultatów prac informatycznych w istniejącym środowisku i infrastrukturze Zamawiającego. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności poprzez m.in. wskazanie cech, zakresu, parametrów, rozwiązań technologicznych czy funkcjonalności w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przez cały okres trwania projektu zapewni zespół deweloperski w następującym składzie: Programista I - cztery osoby o następujących kwalifikacjach: i. wykształcenie wyższe, potwierdzone dyplomem; ii. minimum 2 lata doświadczenia w pracy w technologii .NET z wykorzystaniem oprogramowania Visual Studio lub równoważnych; iii. znajomość Java Scriptu lub innego rozwiązania równoważnego pozwalającego na swobodną pracę z bibliotekami lub frameworkami (np. jquery, knockout); iv. doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych typu Single-page aplication przy wykorzystaniu dowolnego frameworka (np. durundal, angular); v. umiejętność tworzenia testów jednostkowych pokrywających każdy aspekt tworzonego systemu (np. Backend, ViewModel, View); vi. znajomość dowolnego rozproszonego systemu kontroli wersji; Programista II - dwie osoby o następujących kwalifikacjach: i. wykształcenie wyższe, potwierdzone dyplomem; ii. minimum 2 lata doświadczenia w pracy w technologii .NET z wykorzystaniem oprogramowania Visual Studio lub równoważnych; iii. znajomość aplikacji WPF lub innej równoważnej potwierdzona realizacją co najmniej jednego projektu komercyjnego; iv. znajomość wzorca MVP; v. znajomość frameworka Caliburn Micro lub innego równoważnego; vi. umiejętność tworzenia testów jednostkowych pokrywających każdy aspekt tworzonego systemu (np. Backend, ViewModel, View); vii. znajomość dowolnego rozproszonego systemu kontroli wersji; Kierownik zespołu deweloperskiego - jedna osoba o następujących kwalifikacjach: i. wykształcenie wyższe, potwierdzone dyplomem; ii. minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem programistów; iii. znajomość metodyki SCRUM (lub innej równoważnej metodyki -zwinnej - Agile); iv. udział - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w minimum jednym projekcie informatycznym, zakończonym wdrożeniem aplikacji narzędziowej dla celów prezentacji i wizualizacji danych pomiarowych, prognoz i produktów z dziedzin hydrologii i meteorologii. Powyższe wymogi podyktowane są faktem, iż środowisko i infrastruktura Zamawiającego, na którą składają się bazy, modele danych, systemy i aplikacje, wykorzystują lub powstały w oparciu o wymienione technologie i produkty. Przez równoważność Zamawiający rozumie wskazanie takich technologii i produktów, których użycie gwarantuje zintegrowanie i uruchomienie rezultatów prac informatycznych w istniejącym środowisku i infrastrukturze Zamawiającego. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności poprzez m.in. wskazanie cech, zakresu, parametrów, rozwiązań technologicznych czy funkcjonalności w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego. Uwaga: miejscem pracy i spotkań zespołów Wykonawcy i Zamawiającego będzie siedziba Oddziału IMGW-PIB w Krakowie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas reakcji na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności pojawienia się: 1) zmian lub wejścia w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanych usług, 2) zmian w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zmian podejścia do realizacji wymagań opisanych w Załącznikach do Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego, 5) zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ, siły wyższej, 6) zmiany terminu realizacji umowy o dofinansowanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Podleśna 61, pokój 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Podleśna 61, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w ramach Projektu METEO-RISK w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet III Zarządzanie zasobami i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska, Działanie 3.2 Zapobieganie oraz ograniczanie skutków zagrożeń naturalnych oraz przeciwdziałanie poważnym awariom..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.