eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa Łąka › Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Łąka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Dębowa Łąka: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Łąka
Numer ogłoszenia: 92439 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowa Łąka , Dębowa Łąka 38, 87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6884918, faks 056 6889258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowalaka.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Łąka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Łąka. Zakres zamówienia dotyczy wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Dębowa Łąka. Ogólna charakterystyka Gminy Dębowa Łąka w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów. Liczba mieszkańców zamieszkałych na terenie Gminy Dębowa Łąka wynosi około 2729. Na terenie Gminy Dębowa Łąka znajduje się ok. 725 budynków mieszkalnych, w tym jest ok. 701 budynków zamieszkałych. W wymienionych budynkach znajduje się ok. 816 mieszkań, w tym 784 mieszkania zamieszkałe. Działalność podczas której powstają odpady komunalne prowadzi około 55 podmiotów gospodarczych i obiektów użyteczności publicznej. Na terenie Gminy nie występują nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne sezonowo, domki letniskowe. Powierzchnia gminy 86,13 km2. Z terenu Gminy Dębowa Łąka w minionych latach zebrano następujące ilości odpadów komunalnych. W roku 2009 zebrano 182,84 Mg, w roku 2010 zebrano 176,89 Mg, w roku 2011 zebrano 167,62 Mg i w 2012 roku zebrano 178,06 Mg. Na koniec 2012 roku zawartych umów na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Łąka miało 524 właścicieli nieruchomości, w tym 497 nieruchomości zamieszkałych oraz 27 firm i nieruchomości użytku publicznego. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów. a. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach, ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorowych zestawień danych o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, uchwały nr 44.12 Rady Gminy Dębowa Łąka z 21 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dębowa Łąka, uchwały nr 48.12 Rady Gminy Dębowa Łąka z 21 grudnia 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, uchwały Nr XXVI.434.12 Sejmiku Województwa Kujawsko Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko pomorskiego na lata 2012 do 2017 z perspektywą na lata 2018 do 2023, uchwały Nr XXVI.435.12 Sejmiku Województwa Kujawsko Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko pomorskiego na lata 2012 do 2017 z perspektywą na lata 2018 do 2023. b. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b, art. 3c i art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, uchwałą Nr XXVI.434.12 Sejmiku Województwa Kujawsko Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko pomorskiego na lata 2012 do 2017 z perspektywą na lata 2018 do 2023, uchwałą Nr XXVI.435.12 Sejmiku Województwa Kujawsko Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko pomorskiego na lata 2012 do 2017 z perspektywą na lata 2018 do 2023. c. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i ustawienia na terenie nieruchomości, bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości kompletu 5 pojemników na odpady na czas realizacji przedmiotowego zamówienia lub 4 pojemniki w przypadku gdy na nieruchomości bioodpady zbierane są w kompostowniku. Wykonawca dostarczy pojemniki nie później niż do 1 lipca 2013 r. Urządzenia do gromadzenia odpadów, pojemniki, zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości. Wymaganą liczbę pojemników, ich rodzaj oraz częstotliwość wywozu poszczególnych rodzajów odpadów przedstawia Załącznik Nr 6 do SIWZ. d. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie i ustawienie pojemników na teren wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. e. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne wraz z zestawieniem liczby i rodzaju wymaganych pojemników. f. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru każdej ilości niesegregowanych zmieszanych, a także segregowanych odpadów komunalnych przygotowanych do wywozu, z terenu posesji pod warunkiem zgromadzenia ich w odpowiednim pojemniku. g. Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. h.Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. i. Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli będzie to wynikiem jego działania. j. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania kalendarza z harmonogramami odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. k. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów budowlanych, o których mowa w paragrafie 17 pkt. 9 lit. b Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dębowa Łąka, nieujętych w przedmiocie zamówienia, odpadów problemowych oraz odbioru dodatkowych ilości mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z miejsca wyznaczonego przez właściciela nieruchomości. Usługi dodatkowe obejmują również odbiór odpadów, o których mowa w paragrafie 2 ust. 1 pkt. 1,2,3, 4 i 12 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dębowa Łąka, poza ustalonym harmonogramem odbioru. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. l. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do budynków użyteczności publicznej, budynek administracyjny Urzędu Gminy w Dębowej Łące, Szkoły Podstawowej w Łobdowie, Szkoły Podstawowej w Wielkich Radowiskach i Zespołu Szkół w Dębowej Łące, pojemniki do selektywnego zbierania baterii oraz dostarczyć do Punktu aptecznego w Dębowej Łące pojemnik do selektywnego zbierania przeterminowanych leków. m. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi, zmieszanymi, odpadami komunalnymi. n. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane, zmieszane, odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację, nagranie wykonane kamerą znajdującą się na samochodzie odbierającym odpady z nieruchomości lub zdjęcia wykonane przez pracowników opróżniających pojemniki za pomocą przenośnego urządzenia rejestrującego obraz z uwidocznioną data wykonania zdjęcia, wykonane aparatem fotograficznym, telefonem komórkowym z funkcją rejestracji obrazów wysokiej jakości, umożliwiające dokładne stwierdzenie zawartości pojemnika na danej posesji i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. o. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy lub powstają odpady, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. p. Odpady zadeklarowane przez właściciela nieruchomości jako odpady zbierane selektywnie, które nie będą zebrane w ten sposób, będą odbierane przez Wykonawcę jako zmieszane odpady komunalne w dniu odbioru tych odpadów, wynikającym z harmonogramu odbioru. O każdej takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić właściciela tej nieruchomości. q. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. r. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. s. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania wszystkich rodzajów odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Dębowa Łąka. 2. Instalacja do jakiej mogą trafić odpady. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dębowa Łąka Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować, odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu, zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. regionu 2 chełmińsko wąbrzeskiego co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Dębowa Łąka odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOKów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie. Niesegregowane, zmieszane, odpady komunalne kod 200301. Niesegregowane, zmieszane, odpady komunalne zbierane będą do zielonych pojemników ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości, altanki śmietnikowe i wyznaczone miejsca na pojemniki. Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości każdą ilość niesegregowanych, zmieszanych, odpadów komunalnych. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę niesegregowanych, zmieszanych, odpadów komunalnych co 4 tygodnie. Selektywnie zbierane odpady komunalne. W nieruchomościach selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie do pojemników, o jakich mowa w pkt C.1. opisu przedmiotu zamówienia. Pojemniki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku. Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę tych odpadów. Pojemnik koloru brązowego bioodpady, w tym odpady zielone kod 200108, 200201 co 4 tygodnie, pojemnik koloru zielonego szkło kod 200102 co 8 tygodni, pojemnik koloru żółtego tworzywa sztuczne i metale oraz opakowania wielomateriałowe kod 200139, 200140, 150106 co 8 tygodni, pojemnik koloru niebieskiego papier i tektura kod 200101 co 8 tygodni. Częstotliwość odbierania pozostałych selektywnie zbieranych odpadów od właścicieli wszystkich nieruchomości. Przeterminowane leki kod 200132 w Punkcie aptecznym w godzinach pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało odebranie tych odpadów z Punktu aptecznego oraz podstawienie pojemnika do zbierania. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemnika i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tego pojemnika. Baterie kod 200133 we wskazanych obiektach użyteczności publicznej, gdzie znajdować się będą pojemniki do zbierania odpadów w godzinach ich pracy. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. Meble i odpady wielkogabarytowe kod 200307 odbierane będą dwa razy w roku przez przedsiębiorcę odbierającego od właścicieli nieruchomości odpady komunalne, w określonym przez Zamawiającego terminie. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kod 200136 odbierane będą dwa razy w roku przez przedsiębiorcę odbierającego od właścicieli nieruchomości odpady komunalne, w określonym przez Zamawiającego terminie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania na terenie Gminy Dębowa Łąka w terminie do 30.07.2013 r. Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK. PSZOK musi być wyposażony w 1 kontener o pojemności minimum 10m3 do zbiórki odpadów budowlanych i rozbiórkowych, pochodzących z drobnych prac remontowych, z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych, eternit i elementów metalowych, 1 kontener o pojemności minimum 33m3 na meble i inne odpady wielkogabarytowe, 1 kontener o pojemności minimum 7m3 do zbiórki opon, 1 kontener o pojemności minimum 15m3 do zbiórki sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz 1 pojemnik do zbiórki bioodpadów, w tym odpadów zielonych o pojemności minimum 33m3. W PSZOK należy ustawić 1 pojemnik o pojemności 1100 l na papier i tekturę, 1 pojemnik o pojemności 1100 l na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe oraz 1 pojemnik o pojemności 1100 l na szkło. Należy także ustawić 1 pojemnik o pojemności 1500 l na tekstylia i odzież, 1 pojemnik stalowy, zamykany o pojemności 1500 l na chemikalia, 1 pojemnik stalowy zamykany o pojemności 1500 l do zbiórki baterii i akumulatorów, 1 pojemnik stalowy zamykany o pojemności 1500 l na świetlówki oraz 1 pojemnik stalowy zamykany o pojemności minimum 200 l do zbiórki przeterminowanych leków. Odbiór odpadów wskazanych w niniejszym punkcie następował będzie bez pobierania dodatkowej opłaty w częstotliwości związanej z napełnieniem urządzeń przeznaczonych do zbierania powyższych rodzajów odpadów. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych świadczyć będzie usługi w okresie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00 oraz w sobotę w godzinach od 10.00 do 14.00. 5. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dębowa Łąka. 6. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia. a. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów kwartalnych zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. Ponadto, Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu imienny wykaz zmian w ilości i rodzaju pojemników, które nastąpiły w danym kwartale. b. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. d. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w pkt. B. 1. lit. n opisu przedmiotu zamówienia. e. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów, na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Dębowa Łąka. f. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOKów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów. 1. Wielkości pojemników. Do zbierania niesegregowanych, zmieszanych, odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki o pojemności 60 l, 120 l, 240 l, 360 l., 600 l, 1100 l. Każda nieruchomość musi być wyposażona w co najmniej 1 pojemnik o pojemności minimum 60 l na zmieszane odpady komunalne. Do zbierania odpadów innych niż zmieszane mogą być stosowane pojemniki o pojemności 240 l, 360 l, 600 l, 1100 l. Każda nieruchomość musi być wyposażona w komplet pojemników do selektywnego zbierania odpadów, a każdy z pojemników musi mieć pojemności minimum 240 l. Wszystkie pojemniki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. 2. Oznaczenie pojemników. Pojemniki do zbierania stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższym, pojemnik koloru żółtego do zbierania tworzyw sztucznych, metalu oraz opakowań wielomateriałowych z napisem PLASTIK, pojemnik koloru niebieskiego do zbierania papieru i tektury z napisem PAPIER, pojemnik koloru zielonego do zbierania szkła z napisem SZKŁO, pojemnik koloru brązowego do zbierania bioodpadów, odpadów zielonych z napisem BIOODPADY, pojemnik koloru zielonego przeznaczony na odpady niesegregowane. 2. Sprzęt techniczny. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w Rozdziale IX SIWZ. Ponadto zamawiający wymaga, aby każdy pojazd do odbierania odpadów posiadał zamontowaną kamerę, która umożliwi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo transportowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 10.000,00 PLN słownie złotych dziesięć tysięcy złotych. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione a. w pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Bank Spółdzielczy w Gołubiu Dobrzyniu O. Książki 56 9489 0002 2003 0007 0221 0004 z dopiskiem Wadium na Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Łąka. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Dębowej Łące, w sekretariacie pok. nr 7, I piętro lub włożyć w kopertę, gdzie znajduje się oferta. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium a. po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b. po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, c. na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zgodnie z art. 148 ust. 4 Pzp w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca, a. będzie posiadał aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Dębowa Łąka zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b. będzie posiadał numer rejestrowy nadany przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym Dz. U. Nr 180, poz. 1495. c.będzie posiadał zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. d. będzie posiadał zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, obejmujące minimum rodzaje odpadów wymienionych w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę bądź usługi polegające na odbiorze selektywnie zbieranych odpadów komunalnych u źródła ich powstawania z nieruchomości o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 500.000,00 PLN brutto. W przypadku wykonania usług, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl. W wykazie wykonanych usług wykonawca wskaże usługę, usługi polegające na odbiorze odpadów komunalnych stałych z nieruchomości o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 500.000,00zł brutto wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że usługi zostały lub są wykonywane należycie. Dowodem potwierdzającym należyte wykonanie usług będzie, a. poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku zamówień na usługi oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie poświadczenia, o którym mowa w ppkt a. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował bazą magazynowo transportową usytuowaną na terenie Gminy Dębowa Łąka lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. Baza magazynowo transportowa musi być wyposażona w.miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy powinny znajdować się także punkt bieżącej konserwacji, punkt naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy. Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. b. Dysponuje co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdami z komorą dwudzielną przystosowaną do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej z urządzeniem hakowym i HDS. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. Pojazdy do odbioru odpadów muszą mieć zamontowaną kamerę lub urządzenia rejestrujące z uwidocznioną datą wykonania zdjęcia lub filmu, która umożliwi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości. c. Wykonawca dysponuje pojemnikami do gromadzenia odpadów na terenie nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z poniższym zestawieniem, pojemniki o pojemności 1100 l do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych, minimalnie 6 szt, tworzyw sztucznych, metali i odpadów wielomateriałowych, minimalnie 2 szt, papieru i tektury minimalnie 7 szt, szkła minimalnie 1 szt, bioodpadów, w tym odpadów zielonych minimalnie 3 szt, pojemniki o pojemności 600 l do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych, minimalnie 5 szt, tworzyw sztucznych, metali i odpadów wielomateriałowych, minimalnie 2 szt, szkła minimalnie 2 szt, pojemniki o pojemności 360 l do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych minimalnie 7 szt, tworzyw sztucznych, metali i odpadów wielomateriałowych minimalnie 1 szt, papieru i tektury minimalnie 1 szt, szkła minimalnie 1 szt, pojemniki o pojemności 240 l do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych minimalnie 238 sztuk, bioodpadów i odpadów zielonych minimalnie 202 sztuki, tworzyw sztucznych, metali i odpadów wielomateriałowych minimalnie 766 sztuk, papieru i tektury minimalnie 750sztuk, szkła minimalnie 764 sztuki, pojemniki o pojemności 120 l do zbierania odpadów zmieszanych minimalnie 280 sztuk, pojemniki o pojemności 60 l do zbierania odpadów zmieszanych minimalnie 239 szt. Pojemniki muszą odpowiadać wymogom, o jakich mowa w rozdziale III opisu przedmiotu zamówienia pkt. C. d.Wykonawca musi posiadać oprogramowanie umożliwiające generowanie sprawozdań zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z aktualnymi licencjami na ww. oprogramowanie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku należy wypełnić załącznik Nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia, nie spełnia.których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zgodnie z art. 148 ust. 4 Pzp w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami rozdziału XXI SIWZ. Wzór Umowy stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowalaka.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dębowej Łące, Dębowa Łąka 38, 87-207 Dębowa Łąka, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Dębowej Łące, Dębowa Łąka 38, 87 - 207 Dębowa Łąka , pokój Nr 7 sekretariat, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.