eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu oraz utrzymanie terenów przyległych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Elbląg: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu oraz utrzymanie terenów przyległych.
Numer ogłoszenia: 92434 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Elblągu, ul. Płk. Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 6112230, 6112806, faks 0-55 6424591.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu oraz utrzymanie terenów przyległych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu przy ul. Płk Dąbka 8-12, przy Pl. Jagiellończyka 5 oraz przy ul. Grunwaldzka 77-79 o łącznej powierzchni 3.679,35m2 , z czego: a. Pomieszczenia w budynku przy ul. Płk Dąbka 8-12 - 2938,78 m2 w tym: -Pomieszczenia biurowe, (wykładziny , tarkiet ) 1.236,99m2 -Sale rozpraw (tarkiet) - 329,88m2 -Toalety (terakota)- 153,50 m2 -Archiwa (terakota) - 362,90m2 -Korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i wewnętrzne (terakota, tarkiet) - 855,51m2 b. Pomieszczenia w budynku przy Pl. Jagiellończyka 5: - 91,57m2 -Pomieszczenia biurowe (wykładziny) szt. 4 c. Pomieszczenia w budynku przy ul. Grunwaldzka 77-79 - 649m2 w tym: -Piwnica - archiwum SO - pomieszczenia archiwum ( szt. 2 ) - schody -Parter - wysoki - pomieszczenie logistyki - pomieszczenie biurowe - holl - schody wewnętrzne - schody zewnętrzne -Parter - niski - sala OZI -pomieszczenia referendarzy ( szt. 3 ) - serwerownia ( szt. 2 ) - toalety ( szt. 5 ) - pomieszczenie gospodarcze i techniczne - korytarz ( 2 szt.) -Piętro I - sala X Wydział Cywilny -gabinety referendarzy ( szt. 4 ) - gabinet sędziów ( szt. 1 ) -pomieszczenia informatyka ( szt. 1 ) - kuchnia ( szt. 1 ) - toalety ( szt. 2 ) - korytarz - klatka schodowa d. Utrzymanie czystości terenów przyległych - 5 914m2 : Utrzymanie czystości i porządku, konserwacja zieleni a także likwidacja skutków zimy na terenie posesji sądowej przy ul. Płk Dąbka 8-12 oraz przy ul. Grunwaldzka 77-79. Teren przy ul. Płk Dąbka 8-12; -Drogi, chodniki, parkingi - 4.616m2 -Tereny zielone - 500m2 Teren przy ul. Grunwaldzka 8-12; Drogi, chodniki, parkingi, tereny zielone - 798m2 Szczegółowy zakres prac i ich ilość oraz wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie załączniki, dokumenty i treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będą interpretowane jako część umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na koszt wlasny wizji lokalnej w obiektach, w celu zapoznania się z zakresem usług i warunkami ich wykonania - Załącznik nr 9 Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia lub ograniczenia zamówienia do wysokości posiadanych środków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEAN SERVICE Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 375000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 253319,14

  • Oferta z najniższą ceną: 253319,14 / Oferta z najwyższą ceną: 407173,68

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny, o ustalonych standardach jakościowych oraz wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust. 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.