eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › II przeatrg na wykonanie adaptacji i modernizacji budynku zaplecza socjalnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. W. Kętrzyńskiego w Kętrzynie przy ul. Powstańców Warszawy 2 na potrzeby kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-22

Kętrzyn: II przeatrg na wykonanie adaptacji i modernizacji budynku zaplecza socjalnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. W. Kętrzyńskiego w Kętrzynie przy ul. Powstańców Warszawy 2 na potrzeby kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 92429 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65407 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II przeatrg na wykonanie adaptacji i modernizacji budynku zaplecza socjalnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. W. Kętrzyńskiego w Kętrzynie przy ul. Powstańców Warszawy 2 na potrzeby kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie adaptacji i modernizacji budynku zaplecza socjalnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. W. Kętrzyńskiego w Kętrzynie przy ul. Powstańców Warszawy 2 na potrzeby kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 1 roczną gwarancję na wykonaną dokumentację. 3. Projekt nowych drewnianych drzwi nawiązujących formą plastyczną do zabytkowych drzwi zewnętrznych gmachu szkoły. Nowe drzwi powinny nawiązywać do zabytkowych drzwi zewnętrznych pod względem liczby płycin w pionie, wielkości i proporcji płycin oraz ich wielkości ram, detalu Snycerskiego i Kowalskiego (z dostosowaniem ilości skrzydeł do wielkości odtwarzanego otworu). 4. Kolorystykę nowych drzwi należy ustalić na podstawie badań konserwatorskich nawarstwień malarskich występujących na zabytkowej, zewnętrznej stolarce drzwiowej przedmiotowego zabytku, wykonanych przez osobę uprawnioną. 5. Inwentaryzacja rysunkowo - pomiarowa budynku (rysunki ogólne budynku w skali 1:50), rysunki stolarki w skali 1:10, rysunki zabytkowego wyposażenia w tym detalu ww. stolarki w skali 1:1 wraz z serwisem topograficznym. 6. Projekt techniczny uwzględniający: - priorytet wyeksponowania walorów zabytkowych obiektu, - konserwację ewentualnej zabytkowej wewnętrznej stolarki drzwiowej, posadzek oraz inny zabytkowy wystrój wnętrz, - instalację wodno - kanalizacyjną wandaloodporną do potrzeb kompleksu Moje boisko Orlik 2012 Dokumentacja powinna zawierać: 1) Inwentaryzację rysunkowo - pomiarową budynku (wg wymagań SIWZ) - 6 egz., 2) Projekt nowych drzwi drewnianych (wg wymagań SIWZ) - 6 egz., 3) Projekt techniczny i wykonawczy wszystkich występujących branż (wg wymagań SIWZ) - 6 egz., 4) Badanie konserwatorskie nawarstwień malarskich stolarki zewnętrznej drzwiowej - 3 egz., 5) Pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych - 1 egz., 6) Informacje do sporządzenia planu BIOZ - 4 egz., 7) Specyfikację techniczną - 4 egz., 8) Kosztorys ofertowy - 2 egz., 9) Kosztorys inwestorski - 2 egz., 10) Wersje elektroniczne na CD - 2 egz., w asortymentach: - specyfikacja techniczna i opisy (PDF) - kosztorysy (PDF), - przedmiar robót (PDF) - rysunki i plany (PDF). Do wykonawcy należy również uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Rafał Chudzikowski, Nawra 80, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.