eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Przedmiotem zamówienia są usługi telekomunikacyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Pisz: Przedmiotem zamówienia są usługi telekomunikacyjne
Numer ogłoszenia: 92422 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu , ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 425 47 00, faks 087 425 46 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi telekomunikacyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi telekomunikacyjne w zakresie opisanym poniżej: 1. Zapewnienie stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci; a. linii cyfrowej ISDN PRA 15B+D oraz puli 200 numerów DDI (nr tel. wiązki 874254650) b. linii analogowych w ilości 7 szt. o numerach: (87)4232711, (87)4233505, (87)4241142, (87)4250742, (87)4250828, (87)4250946, (87)4252514. 2. Zapewnienie dostępu do sieci Internet drogą światłowodową w konfiguracji ze stałą adresacją IP w technologii DSL: a. asymetryczny dostęp do Internetu o przepustowości do 20 Mb/s - 1 szt; b. dostęp do efektywnej puli publicznych adresów IP w ilości min. 4 szt; 3. Zapewnienie dostępu do sieci Internet drogą kablową w konfiguracji ze stałą adresacją IP: a. asymetryczny dostęp do Internetu o przepustowości do 80/10Mb/s - 2 szt; b. urządzenie dostępowe c. dostęp do efektywnej puli publicznych adresów IP w ilości min. 4 szt; d. usługa na nr. Telefonicznych 4. Zapewnienie dostępu do sieci Internet drogą kablową w konfiguracji ze zmienną adresacją IP: a. asymetryczny dostęp do Internetu o przepustowości, co najmniej 80/8 Mb/s - 1 szt; b. urządzenie dostępowe (router z 4 portami ethernet) 5. W zakresie usług dostępu do Internetu, Wykonawca zapewni: a. brak ograniczenia ilości przesyłanych danych; b. zapewni dostęp do Internetu bez ograniczeń czasowych; 6. W zakresie usług telekomunikacyjnych Wykonawca wykona usługę wg poniższych kryteriów, które stanowią wymagania minimalne: a. Usługa telekomunikacyjna musi mieć charakter powszechny i powinna być świadczona w zgodzie z obowiązującymi przepisami, b. Usługa nie może być świadczona z użyciem technologii alternatywnych np. VoIP, numery dostępowe, bramki GSM, łącza bezprzewodowe, c. Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z formularza ofertowego, d. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne; e. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjacje połączeń, f. Obliczanie cen połączeń z dokładnością do 0,01 zł, g. Brak opłat za połączenia niezrealizowane; h. Zamawiający nie dopuszcza zmian obecnej numeracji telefonicznej; 7. Realizacje połączeń w ruchu przychodzącym oraz wychodzącym; a. lokalnych i strefowych b. międzystrefowych c. międzynarodowych d. do sieci komórkowych e. zapewnienie transmisji faxu f. przekierowanie połączeń g. prezentacje numeru h. automatyczny wybór prefixu operatora i. połączenia bezpłatne do służb niosących pomoc posiadających numery skrócone, tj. 112, 997, 998, 999 i inne j. automatyczne serwisy informacyjne, infolinie 0-800, 0-801, 0-804 i inne oraz linie informacyjne 8. Usługa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego tj. 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1. 9. Zamawiający wymaga pozostawienia obecnej numeracji telefonów bez zmian. 10. Bezpłatne sporządzanie i dostarczanie Zamawiającemu szczegółowych wykazów realizowanych na jego rzecz usług telekomunikacyjnych w formie bilingu elektronicznego; 11. Bezpłatne, okresowe przeglądy stanu technicznego pracy dostarczanych łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez ich pomiary i usuwanie usterek; 12. Bezpłatna pomoc techniczna (obejmująca eliminowanie usterek, nieprawidłowości w pracy łączy, usuwanie awarii). Wykonawca zobowiązuje się usunąć awarię lub usterkę uniemożliwiającą korzystanie z usług telekomunikacyjnych w czasie nie dłuższym niż 24 godziny robocze, a w przypadku łączy cyfrowych PRA w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje działanie usługi będącej przedmiotem zamówienia w wymiarze 99,9% liczby godzin w miesiącu kalendarzowym; 13. Cena ofertowa musi obejmować całkowite koszty, jakie poniesie Zamawiający przez cały okres trwania umowy (dot. kosztów stałych abonamentowych oraz szacunkowe koszty połączeń). 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru (przedsiębiorców telekomunikacyjnych) prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto, oprócz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) ofertę przetargową [załącznik nr 1 do SIWZ], b) listę pomiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informację, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej [załącznik nr 4 do SIWZ], c) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, d) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, e) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia [załącznik nr 5 do SIWZ],

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku VAT, 2. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa poniżej jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i uzasadnienie zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pisz, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pisz, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1, biuro obsługi klienta, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.