eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ DOMU STUDENCKIEGO PRZY UL. ŻUBARDZKIEJ 2A I BUDYNKU PRZY UL. KILIŃSKIEGO 79 W ŁODZI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Łódź: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ DOMU STUDENCKIEGO PRZY UL. ŻUBARDZKIEJ 2A I BUDYNKU PRZY UL. KILIŃSKIEGO 79 W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 92410 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi , ul. Gdańska 32, 90-716 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6621602, faks 042 6621666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bip.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ DOMU STUDENCKIEGO PRZY UL. ŻUBARDZKIEJ 2A I BUDYNKU PRZY UL. KILIŃSKIEGO 79 W ŁODZI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia publicznego: Usługi sprzątania pomieszczeń Domu Studenckiego przy ul. Żubardzkiej 2A i budynku przy ul. Kilińskiego 79 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do stałego, terminowego i sumiennego wykonywania powierzonych prac. W celu nadzorowania wykonania zamówienia wykonawca wyznaczy osobę, która będzie w stałym kontakcie z zamawiającym. 3. Wykonawca przekaże zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały usługi sprzątania. W razie jakichkolwiek zmian na liście, wykonawca powiadomi niezwłocznie zamawiającego na piśmie, jednak nie później niż w ciągu dwóch dni od zaistnienia takiej zmiany. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania zmiany osób sprzątających. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych usług. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z zastosowania do realizacji usługi środków nieodpowiednich, pozbawionych odpowiednich atestów i świadectw higienicznych lub ich użycie niezgodne z instrukcją producenta. 7. Pracownicy wykonawcy zatrudnieni przy wykonywaniu prac powinni być przeszkoleni z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz specyfiki wykonywanych czynności..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie :spełnia, nie spełnia. Fakt niespełnienia warunków tzn. brak złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków oraz udokumentowania spełniania warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 i 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników; dokument nr 2- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; dokument nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy uczestnicy; dokument nr 4 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy uczestnicy. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 5 - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na dzień składania oferty na kwotę min. 50 000 PLN na każdą część zamówienia, w przypadku ofert na obie części- na kwotę min. 100 000 PLN. Wykonawca zobowiąże się do przedłużenia ważności polisy lub innego dokumentu do czasu trwania umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa ją każdy z uczestników. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu nr 1 wykonawca winien złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Dokumenty o których mowa w lit. a, b, c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: a) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie; b) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) uchwałę wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) wyrażającą zgodę na zawarcie umowy z zamawiającym w przypadku wygrania przetargu, zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych, o ile taki dokument jest wymagany prawem do zawarcia umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bip.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:15, miejsce: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32 Kancelaria pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń Domu Studenckiego przy ul. Żubardzkiej 2a w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń budynku przy ul. Kilińskiego 79 w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.