eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia osób bezrobotnych w zakresie Księgowość komputerowa z wykorzystaniem systemów finansowo-księgowych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez projekt Aktywizacja zawodowa drogą do zatrudnienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Włodawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia osób bezrobotnych w zakresie Księgowość komputerowa z wykorzystaniem systemów finansowo-księgowych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez projekt : Aktywizacja zawodowa drogą do zatrudnienia
Numer ogłoszenia: 92395 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie , ul. Niecała 2, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0-82 5725240, 5725094, faks 0-82 5724043.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia osób bezrobotnych w zakresie Księgowość komputerowa z wykorzystaniem systemów finansowo-księgowych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez projekt : Aktywizacja zawodowa drogą do zatrudnienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia w roku 2013 dla 10 osób bezrobotnych, szkolenie winno być przeprowadzone do dnia 15.08.2013r. Liczba godzin zegarowych nie mniej niż 200 (obejmujących 200 godzin dydaktycznych zajęć oraz przerwy), zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne. Wymagania dotyczące szkolenia: W ramach realizacji szkolenia Wykonawca zapewnia: -Zajęcia szkoleniowe odbywające się codziennie w dni powszednie od godziny 8.00. -Dzienną liczbę godzin zajęć szkoleniowych (zegarowych) nie mniej niż 6, nie więcej niż 8 lecz tygodniowo nie mniej niż 25 godzin zegarowych. -Miejsce szkolenia dla zajęć teoretycznych i praktycznych: 1. z dostosowaniem sal wykładowych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i wyposażeniem w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. tablica, projektor, rzutnik obrazu);spełniających wymagania przepisów bhp co do warunków pracy kursantów w trakcie realizacji szkolenia, zaopatrzonych także w niezbędny sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych zgodnie z tematyką szkolenia. 2. ze swobodnym dostępem do sanitariatów. - Materiały dydaktyczne, podręczniki i pomoce naukowe dla każdego uczestnika szkolenia po ukończeniu, którego staną się one własnością kursanta. - Materiały własne i opracowania wykładowcy obejmujące swoim zakresem tematykę szkolenia oraz jego cały cykl, w estetyczny sposób spięte lub zbindowane i wydane kursantom w momencie rozpoczęcia szkolenia. - Sprzęt, materiały i wyposażenie do zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia oraz odpowiedni sposób ich organizacji zapewniający między innymi każdemu uczestnikowi szkolenia jednakowy do nich dostęp. - Poczęstunek dla uczestników szkolenia w dniach zajęć szkoleniowych. - Ubezpieczenie uczestników szkolenia w zakresie NW, ale tylko osób wskazanych przez Zamawiającego. - Zakres szkolenia dostosowany do potrzeb rynku pracy, oraz umiejętności praktyczne zdobywane w trakcie szkolenia zgodne z wymogami stanowiska pracy. - Odpowiednią jakość programu szkolenia, w tym z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń. - Odpowiedni rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. - Powierzenie prowadzenia szkolenia wykładowcom posiadającym kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia zgodne z zakresem szkolenia. - Czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. - Rejestrację szkolenia przed jego rozpoczęciem w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej pod adresem http: //www.inwestycjawkadry.pl/ Rejestracja ta winna przebiegać w dwóch etapach: a. rejestracja instytucji szkoleniowej(wykonawcy szkolenia); b. rejestracja szkolenia. Przedmiotem oceny i wyboru oferty wg kryteriów podanych w pkt. 7 niniejszej siwz w ramach złożonej oferty będzie kalkulacja kosztów usługi szkoleniowej i warunki jej wykonywania. Rozliczenie udzielonego zamówienia będzie dotyczyło faktycznie poniesionych i udokumentowanych kosztów realizacji zamówienia. Dodatkowe wymagania: - Informacje o przeprowadzanym szkoleniu winny wskazywać, że jest ono realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez umieszczenie: logo Kapitał Ludzki, logo Unia Europejska a także logo Powiatowego Urzędu Pracy we Włodawie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej WUP Lublin www.wup.lublin.pl). Dotyczy to zarówno plakatów, które powinny znajdować się w pomieszczeniach, gdzie odbywać się będą zajęcia szkoleniowe, jak i materiałów dydaktycznych przeznaczonych dla uczestników szkolenia oraz wydanych im po odbytym szkoleniu dyplomów bądź certyfikatów. - Szkolenie powinno mieć charakter wykładów, ćwiczeń i praktyk z zakresu materiału objętego programem szkolenia, - Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać pełen zestaw materiałów pomocniczych, niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkolenia. - Koszty wyżej wymienionych materiałów winny być elementem kalkulacji, a ich cena nie powinna przekraczać ogólnie przyjętych w tym zakresie standardów. Zakres programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującą klasyfikacją zawodową i powinien obejmować minimum 200 godzin zegarowych. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanej w siwz, zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie liczby osób skierowanych na szkolenie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. nr 236, poz. 2365) i zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.u. nr 69 poz.415 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień i prowadzi nadal aktualnie ten rodzaj działalności - przedłoży referencje. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w celu realizacji zamówienia dysponuje: a)salą wykładową spełniającą odpowiednie warunki pracy zgodnie z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia; b) koniecznym sprzętem i wyposażeniem sali dydaktycznej; c) niezbędnymi materiałami dydaktycznymi i technicznymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA warunki

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje w celu realizacji zamówienia kadrą dydaktyczną z uprawnieniami i doświadczeniem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA warunki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Referencje z uprzednio wykonywanych zamówień. - Informacja o dysponowaniu lokalem i jego wyposażeniu do przeprowadzania zajęć szkoleniowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40.00
  • 2 - Program szkolenia i metody nauczania - 30.00
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń o podobnym charakterze - 20.00
  • 4 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10.00

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22-200 Włodawa Powiatowy Urzęd Pracy we Włodawie ul. Niecała 2 pokój nr. 10 - Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urzęd Pracy we Włodawie ul. Niecała 2 pokój nr. 10 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez projekt : Aktywizacja zawodowa drogą do zatrudnienia Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.