Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Jelenia Góra: Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Jeleniej Górze - Doposażenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków mające na celu poprawę jej funkcjonowania
Numer ogłoszenia: 92352 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Jeleniej Górze - Doposażenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków mające na celu poprawę jej funkcjonowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty budowlane przy realizacji zadania pn.: Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Jeleniej Górze -Doposażenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Jeleniej Górze mające na celu poprawę jej funkcjonowania. Termin zakończenia robót budowlanych: 20.05.2010 r. Zakres zamówienia obejmuje: 1.przebudowę sposobu włączenia do sieci agregatu prądotwórczego 375 kVA na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Jeleniej Górze, 2.podłączenie kanalizacji tłocznej osadu zagęszczonego do zbiornika zagęszczania osadu, zlokalizowanego na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Jeleniej Górze, 3.przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej w hali kompostowni osadu, zlokalizowanej na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Jeleniej Górze. Szczegółowy opis zakresu zamówienia znajduje się w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w łącznej kwocie nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego, którego zakres będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.31.10.00-0, 45.33.12.10-1, 45.11.12.00-0, 45.33.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku zapisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wszystkich Wykonawców: 1 posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - w dalszej części zwrot >>ustawa Prawo zamówień publicznych<< będzie zastępowany zwrotem u.p.z.p.). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: >>spełnia - nie spełnia<<
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie- w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): 1. wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem było wykonanie: a) w przypadku wykonawców składających ofertę na część 1: włączenia do sieci agregatu prądotwórczego o mocy minimum 375kVA; b) w przypadku wykonawców składających ofertę na część 2: wykonanie rurociągu tłocznego o średnicy minimum 160 mm i długości minimum 36 m; c) w przypadku wykonawców składających ofertę na część 3: wykonanie i montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach przemysłowych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie wykonanych robót sporządzone zgodnie z treścią określoną w załączniku nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony również w przypadku wykazania przez Wykonawcę kilku robót, które łącznie spełnią ten warunek. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, mają zawierać, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), e. wskazanie miejsca wykonania, f. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania roboty skutkować będzie nie uznaniem danej roboty za wykonaną należycie; Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: >>spełnia - nie spełnia<<.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: >>spełnia - nie spełnia<<
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia osobę wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nią czynności: Kierownika robót- mającego doświadczenie w pełnieniu funkcji robót, posiadającego co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie: a. w przypadku Wykonawców składających ofertę na część 1: - sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b. w przypadku Wykonawców składających ofertę na część 2: - sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c. w przypadku Wykonawców składających ofertę na część 3: - sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art.12 ust.2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wskaże wykonanie co najmniej jednego zadania inwestycyjnego obejmującego roboty budowlane o podobnym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: oświadczenie sporządzone zgodnie z treścią określoną załączniku nr 3 do SIWZ (tom I) oraz dokumenty potwierdzające, że wskazane osoby posiadają wymagane kwalifikacje, doświadczenie oraz uprawnienia. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: >>spełnia - nie spełnia<<
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości: a. w przypadku Wykonawców składających ofertę na część 1: co najmniej 80 000 PLN; b. w przypadku Wykonawców składających ofertę na część 2: co najmniej 60 000 PLN; c. w przypadku Wykonawców składających ofertę na część 3: co najmniej 60 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne przez cały czas trwania umowy. Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą wykazać się ubezpieczeniem łącznie w wyżej wymienionej wysokości. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: >>spełnia - nie spełnia<<
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl,zakładka Menu przedmiotowe,Zamówienia publiczne,Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest bezpłatna i zostanie przekazana na CD tym Wykonawcom, którzy zwrócą się na piśmie pod adres:Urząd Miasta Jelenia Góra,ul. Sudecka 29,Zespół ds. Wdrożenia Projektu FS,58-500 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra, ul. Sudecka 29, pokój 51, 58-500 Jelenia Góra, Polska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa realizowana w ramach zadania inwestycyjnego z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Projektu Funduszu Spójności Nr 2002/PL/16/P/PE/033 pn.: Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Jeleniej Górze.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa sposobu włączenia do sieci agregatu prądotwórczego 375 kVA na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Jeleniej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa sposobu włączenia do sieci agregatu prądotwórczego 375 kVA na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Jeleniej Górze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0, 45.11.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłączenie kanalizacji tłocznej osadu zagęszczonego do zbiornika zagęszczania osadu, zlokalizowanego na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Jeleniej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie kanalizacji tłocznej osadu zagęszczonego do zbiornika zagęszczania osadu, zlokalizowanego na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Jeleniej Górze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.11.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej w hali kompostowni osadu, zlokalizowanej na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Jeleniej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej w hali kompostowni osadu, zlokalizowanej na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Jeleniej Górze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6, 45.33.12.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Zakup dwóch samochodów osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.