eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › REMONT CHODNIKÓW WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Pabianice: REMONT CHODNIKÓW WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 92347 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach , ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.pabianice.pl/index.php?idmp=701&r=o

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKÓW WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: 1.1 Część I: 1) ulica PIOTRA SKARGI (odcinek: ulica Nawrockiego - ulica Dobra, strona południowa) o długości ok. 351 m i powierzchni łącznie z wjazdami 802 m2, 2) ulica DOLNA (odcinek: ulica Myśliwska - parking, strona południowa) o długości ok. 64 m i powierzchni 131 m2 1.2. Część II: a) ulica ŁASKA (odcinek: od ulicy Tkackiej w stronę zachodnią, strona południowa) o długości ok. 110 m i powierzchni 851 m2 b) ulica ŚNIADECKIEGO (odcinek: ulica Wileńska - ulica Moniuszki, strona wschodnia) o długości ok. 197 m i powierzchni łącznie z wjazdami 714 m2 1.3.Część III: a) ulica TOROWA (odcinek: przejazd kolejowy - ulica Karniszewicka, strona zachodnia) o długości ok. 198 m i powierzchni łącznie z wjazdami 549 m2 b) ulica TOROWA (odcinek: ulica Wspólna - wjazd do GS, strona zachodnia) o długości 459 m i powierzchni łącznie z wjazdami 886 m2 1.4.Część IV: a) ulica MOKRA (odcinek: ulica Smugowa - droga wewnętrzna PSM, strona południowa) o długości 192 m i powierzchni łącznie z wjazdami 393 m2 b) ulica ZAMKOWA (odcinek: ulica Wyspiańskiego - ulica Wyszyńskiego, strona południowa) o długości 195 m i powierzchni 607 m2 c) ulica GROTA ROWECKIEGO (okolice wjazdu do SP nr 3, strona południowa) o długości 110 m i powierzchni 348 m2 d) ulica OSSOWSKIEGO (okolice bloku nr 47/49, strona południowa) o długości 122 m i powierzchni 805 m Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według powyższego podziału. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) ulica Piotra Skargi (odcinek: ulica Nawrockiego - ulica Dobra, strona południowa) - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - transport gruzu samochodem samowyładowczym na odległość do 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm (wjazdy) - warstwa odsączająca gr. 10 cm (wjazdy) - podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy) - obrzeża betonowe o wymiarach 6x20 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa, spoiny wypełnione piaskiem, - ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, szarej, gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, (stabilizacja 5 Mpa) - emont cząstkowy nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną gr. 5 cm, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. b) ulica DOLNA (odcinek: ulica Myśliwska - parking, strona południowa) - rozebranie chodników z płyt 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej, - wywóz gruzu na odl. 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm - ustawienie obrzeża 6x20x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 MPa) c) ulica ŁASKA (odcinek: od ulicy Tkackiej w stronę zachodnią, strona południowa) - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, - wywóz gruzu na odległość do 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm, - obrzeża betonowe o wymiarach 6x20 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 MPa), spoiny wypełnione piaskiem, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, szarej, gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. d) ulica ŚNIADECKIEGO (odcinek: ulica Wileńska - ulica Moniuszki, strona wschodnia) - rozebranie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - rozebranie chodnika z płyt 35x35 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie nawierzchni z trylinki gr. 15 cm, - wywóz gruzu na odległość 5 km. - koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm, 20 cm i 10 cm, - warstwa odsączajaca gr. 10 cm (wjazdy + miejsca postojowe) - podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy + miejsca postojowe) - ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeży 6x20 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa) - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa) - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno - bitumiczną gr. 5 cm - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. e) ulica TOROWA (odcinek: przejazd kolejowy - ulica Karniszewicka, strona zachodnia) - rozebranie chodnika z płyt 50x50 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie wjazdów z trylinki gr. 15 cm, - wywóz gruzu na odległość 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie na gł. 25 cm i 10 cm, - warstwa odsączająca gr. 10 cm (wjazdy) - podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy) - ustawienie obrzeża 6x20 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa), - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, f) ulica TOROWA (odcinek: ulica Wspólna - wjazd do GS, strona zachodnia) - rozebranie chodnika z płyt 50x50 cm na podsypce piaskowej, - wywóz gruzu na odległość 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm i 40 cm, - warstwa odsączająca gr. 10 cm (wjazdy), - podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy), - ustawienie obrzeży 6x230 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa), - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowow - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa - wjazdy) - ułożenie płyt chodnikowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 MPa) - regulacja krawężnika 20x30 cm na ławie betonowej z oporem, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. g) ulica MOKRA (odcinek: ulica Smugowa - droga wewnętrzna PSM, strona południowa) - rozebranie krawężników 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - rozebranie chodnika z płyt 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie obrzeży 6x20x100 cm na podsypce piaskowej, - wywóz gruzu na odległość 5 km - koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm (wjazdy) I 15 cm (chodnik), - warstwa odsączająca gr. 10 cm (wjazdy), - podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy), - ustawienie obrzeża 6x20x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa) - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa) - remont cząstkowy masą mineralno - bitumiczną gr. 5 cm, h) ulica ZAMKOWA (odcinek: ulica Wyspiańskiego - ulica Wyszyńskiego, strona południowa - rozebranie krawężnika 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - rozebranie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa) - ustawienie krawężnika 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (odzysk) - warstwa odsączająca gr. 10 cm, - podbudowa z kruszywa gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm - stabilizacja 5 MPa (odzysk), i) ulica GROTA ROWECKIEGO (okolice wjazdu do SP nr 3, strona południowa) - rozebranie chodnika z płyt 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie obrzeży 6x20x100 cm na podsypce piaskowej, - wywóz gruzu na odległość 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm, - ustawienie obrzeża 6x20x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa), - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa) - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, j) ulica OSSOWSKIEGO (okolice bloku nr 47/49, strona południowa) - rozebranie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - rozebranie chodnika z płyt 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie obrzeży 6x20x100 cm na podsypce piaskowej, - wywóz gruzu na odległość 5 km, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm i 25 cm (miejsca postojowe, chodnik) - warstwa odsączająca gr. 10 cm, (miejsca postojowe), - podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (miejsca postojowe), - ustawienie obrzeży 6x20x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa), - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa) - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno - bitumiczną gr. 5 cm, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, - remont cząstkowy chodników z kostki gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się: 1) Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 6. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy: 1) Część I - do dnia 30.06.2014 roku, 2) Część II - do dnia 18.07.2014 roku. 3) Część III - do dnia 07.08.2014 roku. 4) Część IV - do dnia 31.08.2014 roku. Zamawiający wymaga aby Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawił harmonogram terminowy wykonywania robót. 7. Uwagi realizacyjne: 1) Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, 3) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, 4) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% zamówienia podstawowego. 6) Od daty protokolarnego przekazania terenu robót do chwili protokolarnego odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych) z zastrzeżeniem, iż będzie to rozumiane jako fakturowanie etapowe dla poszczególnych ulic, podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy; Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. b). przebieg czynności odbiorowych: a. Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu. b. Odbiór dokonywany będzie w oparciu o SIWZ, obowiązujące przepisy prawa budowlanego i Polskie Normy c. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanych robót w ciągu 14 dni od dnia ich zakończenia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego. d. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów. c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 9. Kody CPV: - 45.23.32.22 - 1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do wysokości 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu (wzór w SIWZ) zrealizowanych minimum 3 podobnych zamówień, tj. wykonania robót remontowych (modernizacyjnych) i/lub inwestycyjnych drogowych (tj. remont i/lub budowa powierzchni utwardzonych z płyt betonowych i/lub kostki betonowej) o wartości brutto każdej z nich równej minimum 50.000,00 zł i zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedłożenie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przedłożenie minimum 3 robót polegających na wykonaniu robót remontowych (modernizacyjnych) i/lub inwestycyjnych drogowych (tj. remont i/lub budowa powierzchni utwardzonych z płyt betonowych i/lub kostki betonowej) o wartości brutto każdej z nich równej minimum 50.000,00 zł - Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 w/w rozporządzenia są: - poświadczenie; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt powyżej; - W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ), b) formularz cenowy (wzór w SIWZ). c) formularz oferty (wzór w SIWZ). d) kosztorysy ofertowe sporządzone z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarach robót (kosztorysach nakładczych) pozycji, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony każdy z kosztorysów ofertowych. Każdy kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej lub szczegółowej, winny zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania oraz wszelkie zestawienia R, M, S.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.pabianice.pl/index.php?idmp=701&r=o
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Warzywna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Pabianice, ul. Warzywna 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ulica PIOTRA SKARGI (odcinek: ulica Nawrockiego - ulica Dobra, strona południowa) o długości ok. 351 m i powierzchni łącznie z wjazdami 802 m2, 2) ulica DOLNA (odcinek: ulica Myśliwska - parking, strona południowa) o długości ok. 64 m i powierzchni 131 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ulica ŁASKA (odcinek: od ulicy Tkackiej w stronę zachodnią, strona południowa) o długości ok. 110 m i powierzchni 851 m2 b) ulica ŚNIADECKIEGO (odcinek: ulica Wileńska - ulica Moniuszki, strona wschodnia) o długości ok. 197 m i powierzchni łącznie z wjazdami 714 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ulica TOROWA (odcinek: przejazd kolejowy - ulica Karniszewicka, strona zachodnia) o długości ok. 198 m i powierzchni łącznie z wjazdami 549 m2 b) ulica TOROWA (odcinek: ulica Wspólna - wjazd do GS, strona zachodnia) o długości 459 m i powierzchni łącznie z wjazdami 886 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ulica MOKRA (odcinek: ulica Smugowa - droga wewnętrzna PSM, strona południowa) o długości 192 m i powierzchni łącznie z wjazdami 393 m2 b) ulica ZAMKOWA (odcinek: ulica Wyspiańskiego - ulica Wyszyńskiego, strona południowa) o długości 195 m i powierzchni 607 m2 c) ulica GROTA ROWECKIEGO (okolice wjazdu do SP nr 3, strona południowa) o długości 110 m i powierzchni 348 m2 d) ulica OSSOWSKIEGO (okolice bloku nr 47/49, strona południowa) o długości 122 m i powierzchni 805 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.