eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont drogi powiatowej nr 6232 P na odcinku Borek-Godziesze Wielkie w zakresie likwidacji przełomów i kolein

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Kalisz: Remont drogi powiatowej nr 6232 P na odcinku Borek-Godziesze Wielkie w zakresie likwidacji przełomów i kolein
Numer ogłoszenia: 92344 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 6232 P na odcinku Borek-Godziesze Wielkie w zakresie likwidacji przełomów i kolein.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 6232 P na odcinku Borek-Godziesze Wielkie w zakresie likwidacji przełomów i kolein. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce i powtórnym odtworzeniu konstrukcji nawierzchni w miejscach powstania przełomów oraz wykonania nowej nawierzchni ścieralnej jezdni o grubości 5 cm w miejscach kolein z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, o uziarnieniu do 16 mm, stabilności minimum 8,0 kN, wyprodukowanej wg PN-S-96025.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, (Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A), 4)dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, 5)dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia w szczególności: walcem stalowym samojezdnym, wytwórnią mas bitumicznych o minimalnej wydajności 30 Mg/h. 6)udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy. 2.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1: 1)warunek określony w ust. 1 pkt. 1 i2 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia , 2) warunek określony w ust. 1 pkt. 3 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( na każdej zapisanej stronie) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z następującym wpisem przedmiotu działalności: Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A 3)warunek określony w ust. 1 pkt. 4 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie: a)oryginał oświadczenia, że dysponuje osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi podając imię i nazwisko, kwalifikacje zawodowe (uprawnienia), zakres wykonywanych czynności, oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków b)oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( na każdej zapisanej stronie):decyzji o posiadaniu przez osobę o której mowa w ust. 2 pkt. 3 lit. a, uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo okręgowej izbie architektów. 4)warunek określony w ust. 1 pkt. 5 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia, że dysponuje minimum jednym walcem stalowym samojezdnym, posiada lub ma dostęp do wytwórni mas bitumicznych o minimalnej wydajności 30 Mg/h, oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 4 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia ,, 5)warunek określony w ust. 1 pkt. 6 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty (Rozdział 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia ) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy. Spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie zgodnie z poniższą informacją, stosując kryteria: spełnia, /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia ,). 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg załącznika nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia ), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - do wykazu należy wpisać osobę która będzie wykonywać czynności kierownika budowy - sporządzony wg załącznika nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia , 5)dokumenty stwierdzające, że osoba, która przewidziana jest do kierowania robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia, tj.: a)decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, b)zaświadczenie o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa lub okręgowej izbie architektów, 6)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca sporządzony wg załącznika nr 4 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w wykazie należy wymienić w szczególności: walc stalowy samojezdny, wytwórnię mas bitumicznych o minimalnej wydajności 30 Mg/h, 7)oświadczenie o udzieleniu gwarancji (w formularzu oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl.św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, pok. 236.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Satrostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria pok. 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.