eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Doruchów › Remont cząstkowy nawierzchni dróg Gminnych w Doruchowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Doruchów: Remont cząstkowy nawierzchni dróg Gminnych w Doruchowie.
Numer ogłoszenia: 92339 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Doruchów , ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7363221, faks 62 7363240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.doruchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg Gminnych w Doruchowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planuje się przebudowę drogi z lokalizacją jezdni w miejscu istniejącego przebiegu pasa ruchu. Podstawowy zakres rzeczowy obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót w zależności od odcinka drogi 1. Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni 1. Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej przy małym stopniu zanieczyszczenia 2. Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej jednowarstwowej z zasypaniem grysami 2. Wykonanie nakładki bitumicznej 1. Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej stanowiącej podłoże pod nakładkę przy małym stopniu zanieczyszczenia 2. Skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 0,7 kg/m2 3. Ułożenie dywanika bitumicznego gr. 4 cm zgodnie z zestawieniem niżej wymienionych odcinków: 1. nr. drogi: 840-547P, odcinek: Doruchów ul. Leśna ( odcinek środkowy) rodzaj robót: Nakładka nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm 2 nr drogi: 840-533P,odcinek :Torzeniec od posesji nr 45 do posesji nr 48 rodzaj robót: Nakładka nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm 3 nr. drogi: 840-530P, odcinek: Granica gminy Doruchów Wygoda Tokarska - Tokarzew, rodzaj robót: Nakładka nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm - w dwóch odcinkach 4 nr. drogi: 840-547P, odcinek : Doruchów ul. Leśna drogi powiatowej do nakładki wymienionej w punkcie 1 oraz od końca nakładki do posesji Leśna 7 (koniec nawierzchni), rodzaj robót:Utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym 5 nr. drogi: 840-556P, odcinek: Doruchów ul. Rolna od wjazdu do bazy SKR-u w kierunku Godziętów, rodzaj robót, Utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym 6 nr drogi: 840-565P,odcinek: Od poczty w kierunku Starej Kuźnicy do posesji nr 21 + odcinek do drogi wojewódzkiej obok młyna posesja 87 wraz z rozjazdem, rodzaj robót: Utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym 7 nr. drogi: 840-565P, odcinek : Miejscowość Zalesie od posesji nr 2 do drogi wojewódzkiej Nr 450 , rodzaj robót: Utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym 8 nr. drogi: 840-584P, odcinek: Miejscowość Skarydzew obok posesji 33 oraz 34 - cały odcinek 360 mb, rodzaj robót: Utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym 9 nr. drogi: 840-591P, odcinek: Miejscowość Tonia, rodzaj robót: Utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym 10 nr. drogi: 840-533P, odcinek : Stary Pan - posesji nr 43 do krzyżówki z drogą Wygoda Plugawska - Wyszanów, rodzaj robót: Utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym 11 nr. drogi: 840-530P, odcinek: Od granicy z gminą Ostrzeszów do Wygody Tokarskiej, rodzaj robót:Utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób przeprowadzenia prac zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dołączone do SIWZ. Odcinki dróg do remontu zaznaczono na orientacyjnej mapie oraz zaznaczono w terenie na nawierzchni jezdni.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00zł. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - posiadacz rachunku : Gmina Doruchów, - numer rachunku: Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie 38 8413 0000 0906 6483 2000 0005 - tytuł: wadium - Remont czastkowy nawierzchni dróg Gminnych w Doruchowie. Termin wniesienia wadium upływa dnia 08.07.2015r.do godziny 10:00. Wadium może być wznoszone wjednek lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczejkasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109, poz. 1158 z póź. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje w celu wykonania zamówieni, osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności : drogowej, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy przy realizacji w/w zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał dwa zadania polegające na ułożeniu nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszyw łamanych na drogach o łącznej pow. 3000m2 oraz dwa zadania polegające na wykonaniu odcinkowej odnowy nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni min 9000 m2 Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymienione w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres gwarancji - 3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.doruchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Doruchów ul.Kępińska 13 63-505 Doruchów w godz.od 8:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Doruchów ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów biuro nr.16 (sekretariat - Wronka Lucjana).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.