eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1827C ul. 18 Stycznia w Brodnicy od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 560 na odcinku 1,100 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Brodnica: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1827C ul. 18 Stycznia w Brodnicy od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 560 na odcinku 1,100 km
Numer ogłoszenia: 92332 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy , Karbowo ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4982859, faks 56 4934031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1827C ul. 18 Stycznia w Brodnicy od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 560 na odcinku 1,100 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1827C ul. 18 Stycznia w Brodnicy od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 560 na odcinku 1,100 km Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - rozebranie chodników z płytek betonowych 50x50 - 1712,38 m2, rozebranie nawierzchni bitumicznej o grub. 10 cm - 340 m2, rozebranie krawężników - 1505 m, rozebranie obrzeży - 425 m, wywóz gruzu - 539,03 m3 - Kanalizacja deszczowa - wykonanie wykopów - 1544 m2, wykonanie podłoża o grub. 15 cm- 36,75 m2, ułożenie kanalizacji deszczowej - 73,5 m, studzienki ściekowe - 20 szt., studzienki rewizyjne - 2 szt., zasypanie wykopów - 1242,4 m3; - Remont po wybudowaniu kanalizacji deszczowej - wykonanie koryta z wywozem ziemi - 340 m2, wykonanie warstwy odsączającej o grub. 20 cm - 340 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna o grub. 15cm i warstwa górna o grub. 15 cm - 340 m2, oczyszczenie i skropienie nawierzchni - 340 m2, ułożenie warstwy profilowo-wiążącej o grub. 7 cm - 340 m2; - Jezdnia - frezowanie nawierzchni 8500 m2, oczyszczenie i skropienie nawierzchni - 8500 m2, ułożenie warstwy profilowo-wiążącej wraz z regulacją istniejących urządzeń - 8500 m2, oczyszczenie i skropienie nawierzchni - 8500 m2, ułożenie warstwy ścieralnej o grub. 3 cm - 8500 m2; - Chodniki - wykonanie koryta z wywozem ziemi - 1849,31 m2, wykonanie warstwy odsączającej o grub. 20 cm - 1849,31 m2, ustawienie krawężników bet. 15x30x100 na ławie betonowej z oporem- 1080 m, ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 na ławie betonowej - 800 m, wykonanie podbudowy z chudego betonu o grub. 10 cm - 1712,38 m2, ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grub. 6 cm - 1712,38 m2 - Zjazdy do posesji - wykonanie koryta wraz z wywozem ziemi - 1169,285 m2, wykonanie warstwy odsączającej o grub. 20 cm - 1169,285 m2, ustawienie krawężników najazdowych wtopionych na ławie betonowej z oporem - 425 m, ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem - 425 m, wykonanie podbudowy z chudego betonu o grub. 20 cm - 900 m2, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o grub. 6cm - 900 m2; - Roboty wykończeniowe - regulacja nawierzchni na istniejących zjazdach - 436 m2, plantowanie terenu wokół - 868 m2, wykonanie trawników- 868 m2, wykonanie oznakowania poziomego - 372,185 m2; - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na ułożeniu nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada lub ma dostęp do n/w jednostek sprzętowych: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada lub ma dostęp do n/w jednostek sprzętowych: - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem- min. 1 jednostka - walec stalowy - min. 1 jednostka - walec ogumiony - min. 1 jednostka - koparko-ładowarka - min. 1 jednostka - szczotka mechaniczna - min. 1 jednostka - zagęszczarka - min. 1 jednostka - piła do cięcia betonu - min. 1 jednostka Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 3 siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na funkcję wymienioną poniżej, wykaże osoby, które spełniają następujące wymagania: kierownik budowy minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane. Minimalne doświadczenie 2 lata przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt.4 siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800 000,00 PLN Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 6 siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    W związku z nowelizacją ustawy Pzp i komunikatem UZP wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu podaje się poniżej. Wymagane w sekcji III.4 dokumenty: III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeniach technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ; - oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2. oraz pozostałe dokumenty: Formularz ofertowy; kosztorys ofertowy; lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; parafowany wzór umowy; harmonogram rzeczowo-finansowy; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy); pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); potwierdzenie wniesienia wadium.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: a) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ po uzgodnieniu z Zamawiającym, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, potwierdzoną przez Inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią (opady, zbyt niskie temperatury), c) błędów projektowych lub zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej, zmian w zasadach finansowania. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji tych robót. d) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-brodnica.bip.net.pl/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Karbowo, ul. Wczasowa 46., 87-300 Brodnica.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Karbowo, ul. Wczasowa 46., 87-300 Brodnica.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.04.2013.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.