eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › usługa przewozu i holowania polegająca na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Oleśnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Oławie, Komendzie Powiatowej Policji w Świdnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. Komendzie Powiatowej Policji w Kamiennej Górze Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Wrocław: usługa przewozu i holowania polegająca na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Oleśnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Oławie, Komendzie Powiatowej Policji w Świdnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. Komendzie Powiatowej Policji w Kamiennej Górze Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 92311 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246911 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa przewozu i holowania polegająca na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Oleśnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Oławie, Komendzie Powiatowej Policji w Świdnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. Komendzie Powiatowej Policji w Kamiennej Górze Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu i holowania polegająca na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Oleśnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Oławie, Komendzie Powiatowej Policji w Świdnicy, Komendzie Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. Komendzie Powiatowej Policji w Kamiennej Górze Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu, oraz na przewożeniu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę; oznaczenie sprawy 363-046-265/2014/AB. II. Usługa holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony obejmuje w szczególności: II.1. Załadunek, transport oraz wyładunek pojazdów lub części pojazdów, wraz ze wszelkimi pracami towarzyszącymi tym czynnością, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. II.2. Usunięcie lub przemieszczenie pojazdu lub części pojazdu na miejsce wskazane w dyspozycji usunięcia pojazdu, na parkingu strzeżonym. II.3. Przewozu uszkodzonego pojazdu służbowego do wskazanego miejsca naprawy. II.4. Zabranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów przekazujących pojazd lub części pojazdu i opisanych w dyspozycji usunięcia pojazdu. II.5. Zabezpieczenie pojazdu lub części pojazdu przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu na wskazany parking strzeżony. II.6. Czas dojazdu do miejsca wskazanego przez zamawiającego oraz podjęcie czynności związanych z załadunkiem pojazdu, nie dłuższy niż 60 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia. II.7. Utworzenie stanowiska dyspozytorskiego (przyjmującego zlecenia od zamawiającego i wydającego polecenia holownikom) wyposażonego w urządzenia łączności (w postaci aktywnych telefonów stacjonarnych lub telefonów komórkowych), zapewniające możliwość przekazania dyspozycji i komunikację z holującym w trakcie holowania w każdym momencie. II.8. Przedstawienie wykazu osób przewidzianych do realizacji umowy z podaniem ich roli (kierowca, dyspozytor) oraz określenie sposobu łączności z tymi osobami (numer telefonu). Wykaz osób stanowi załącznik nr 2 do umowy. W przypadku zmian w załączniku nr 2 Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o tym, w terminie do 7 dni przed zmianami. Zmiana wymaga formy pisemnej. II.9. Sporządzenie w trzech egzemplarzach protokołu przekazania pojazdu/części w obecności policjanta/pracownika cywilnego odpowiedzialnego za zabezpieczenie depozytu (wzór załącznik nr 3 i 4). II.10. Przekazanie zabezpieczonego depozytu na wskazany parking strzeżony, na podstawie otrzymanego protokółu przyjęcia pojazdu lub części pojazdu, podpisanego przez policjanta odpowiedzialnego za jego zabezpieczenie. II.11. Przekazanie uszkodzonego pojazdu służbowego na wskazane miejsce, na podstawie protokołu przekazania pojazdu podpisanego przez policjanta/pracownika cywilnego. III. Wymagania dotyczące sprzętu używanego przy realizacji usługi. Pojazd przeznaczony do holowania i przewozu pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony odpowiada następującym wymaganiom zamawiającego: III.1. Pojazd specjalny pomocy drogowej, tj. pojazd posiadający wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu - pomoc drogowa. III.2. Pojazd o dopuszczalnej ładowności co najmniej 3,5 tony. W przypadku gdy w dowodzie rejestracyjnym przedstawionym przez wykonawcę, nie będzie określona dopuszczalna ładowność, zamawiający obliczy ww. wartość w sposób określony w art. 2 pkt 56 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami), tj. przyjmie różnicę dopuszczalnej masy całkowitej i masy własnej pojazdu; III.3. Pojazd posiadającym ważne badania techniczne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami). III.4. Oznakowanym oraz spełniającym pozostałe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 951 z późniejszymi zmianami). IV. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części w zależności od miejsca realizowania usługi, to jest miasta i powiatu oraz poza granicami powiatu: IV.1. Część 1 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu kamiennogórskiego (Komenda Powiatowa Policji w Kamiennej Górze): IV.1.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 50. IV.1.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 50 km. IV.2. Część 2 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu oleśnickiego (Komenda Powiatowa Policji w Oleśnicy): IV.2.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 50. IV.2.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 300 km. IV.3. Część 3 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu oławskiego (Komenda Powiatowa Policji w Oławie): IV.3.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 50. IV.3.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 75 km. IV.4. Część 4 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu świdnickiego (Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy): IV.4.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 400. IV.4.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 300 km. IV.5. Część 5 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu wałbrzyskiego (Komenda Powiatowa Policji w Wałbrzychu ): IV.5.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 170. IV.5.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 200 km. IV.6. Część 6 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu ząbkowickiego (Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich): IV.6.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 35. IV.6.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 150 km. V. Przewidywane ilości przewozów oraz ilości kilometrów zamówienia są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. ilości przewozów i kilometrów w granicach oferowanej przez wykonawcę wartości umowy. VI. Kod CPV: 50118110-9 - usługi holownicze. VII. Oferty równoważne. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. VIII. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcy.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: I.1. Część 1 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu kamiennogórskiego (Komenda Powiatowa Policji w Kamiennej Górze)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Wodecki Pomoc Drogowa Parking Strzeżony, Ul. Księcia Bolka I, 58-400 Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10045,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10045,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14650,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: I.1. Część 4 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu świdnickiego (Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomoc Drogowa Aleksander Szeredi, Karol Szeredi, Ul. Zacisze 2, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92357,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: zęść 6 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu ząbkowickiego (Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szyl Marek Koszil (, ), Ul. 22-go Lipca 23, 58-260 Bielawa, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8483,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8941,50

  • Oferta z najniższą ceną: 8941,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8941,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.