Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-06
Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu ORYGINALNYCH lub równoważnych tonerów i tuszy do urządzeń biurowych Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 92302 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu ORYGINALNYCH lub równoważnych tonerów i tuszy do urządzeń biurowych Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa, na każdorazowe pisemne zamówienie Zamawiającego, oryginalnych lub równoważnych tonerów i tuszy do urządzeń biurowych. Pod pojęciem / materiały równoważne/ należy rozumieć: - produkty nie regenerowane w ogóle - produkty nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów - produkty fabrycznie nowe - produkty wyprodukowane od początku do końca bez elementów wcześniej użytych - dostarczone produkty winne być w oryginalnych opakowaniach lub opakowaniach zabezpieczających ich przed uszkodzeniem. B/ W przypadku zawarcia w ofercie materiału/materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tego materiału/materiałów w rubryce Załącznika do oferty cenowej oraz do złożenia oświadczenia, iż materiał/materiały są w pełni kompatybilne z urządzeniami i ich stosowanie nie spowoduje uszkodzenia sprzętu lub obniżenia jakości wydruku i pracy urządzeń. C/ Zamawiający zastrzega, iż w przypadku, gdy użycie tonera/tuszu dostarczonego przez Wykonawcę spowoduje uszkodzenia sprzętu objętego gwarancją, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami naprawy wykonanej przez serwisanta sprzętu. D/ Wykaz urządzeń stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. E/ Wymagania odnośnie realizacji dostawy opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. F/ Termin dostawy przedmiotu zamówienia - do 7 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania pisemnego zamówienia. G/ Z wyłonionym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na czas określony, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2010 roku. H/ Miejscem dostawy jest: Magazyn Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia jest Pan Bogusław Kawczyński lub Pan Mirosław Sipiora tel.058/666-90-17, 058/666-91-78. I/ Termin płatności - do 21 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Załącznik Nr 1 - sprawa 2531-PN-3/09 - opis przedmiotu zamówienia Nazwa i model urządzenia Typ tonera Kolor Wydajność (minimum) Przewidywana do zakupu ilość/szt. HPLJ 2015 Q7553x czarny 7000/5% 4 HPLJ M1522 CB436a czarny 2000/5% 6 HPLJ 1312nfi MFP CB540A czarny 2200/5% 6 CB541A niebieski 1400/5% 5 CB542A żółty 1400/5% 5 CB543A czerwony 1400/5% 5 HPOJ H470 HP337 czarny 400/5% 15 HP343 trójkolor 330/5% 12 KYOCERA 3700 TK20H czarny 20000/5% 12 KYOCERA 2000DN TK310 czarny 12000/5% 12 SAMSUNG ML4050N ML-D4550B czarny 20000/5% 18 SAMSUNG SCX 4828 FN MLT-D2092L/ ELS czarny 5000/5% 12 TOSHIBA - e STUDIO 450 T-3520E czarny 21000/5% 15 TB-3520 pojemnik b/n 5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3.złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, w przypadku złożenia oferty na dostarczanie materiału/materiałów równoważnych, iż oferowany materiał/materiały są w pełni kompatybilne z urządzeniem i ich stosowanie nie spowoduje uszkodzenia sprzetu lub obniżenia jakości wydruku i pracy urządzania. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa i montaż komory kriogenicznej ze zbiornikiem ciekłego azotu
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.