eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu medycznego ASK/DZP/PN-161/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Wrocław: Dostawa sprzętu medycznego ASK/DZP/PN-161/2012
Numer ogłoszenia: 9229 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego , ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, faks 071 733 11 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego ASK/DZP/PN-161/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego ASK/DZP/PN-161/2012 - 92 zadania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 92.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 4.554,69 zł słownie: (cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt cztery zł 69/100) lub w rozbiciu na poszczególne zadania: 1. Pakiet nr 1 pozycja 5 36,72 2. Pakiet nr 1 pozycja 6 26,78 3. Pakiet nr 1 pozycja 15 45,00 4. Pakiet nr 2 pozycja 4 79,20 5. Pakiet nr 2 pozycja 6 10,80 6. Pakiet nr 2 pozycja 7 13,80 7. Pakiet nr 2 pozycja 9 1,46 8. Pakiet nr 2 pozycja 11 51,80 9. Pakiet nr 2 pozycja 14 20,80 10. Pakiet nr 2 pozycja 15 150,00 11. Pakiet nr 2 pozycja 16 6,90 12. Pakiet nr 2 pozycja 17 44,00 13. Pakiet nr 3 pozycja 1 3,71 14. Pakiet nr 4 pozycja 7 5,56 15. Pakiet nr 4 pozycja 8 4,96 16. Pakiet nr 4 pozycja 9 150,96 17. Pakiet nr 4 pozycja 10 18,20 18. Pakiet nr 6 pozycja 1 56,48 19. Pakiet nr 6 pozycja 2 43,13 20. Pakiet nr 6 pozycja 3 21,56 21. Pakiet nr 38E 5,00 22. Pakiet nr 38J 90,00 23. Pakiet nr 45C 20,00 24. Pakiet nr 53 pozycja 4 3,84 25. Pakiet nr 53 pozycja 5 7,20 26. Pakiet nr 53 pozycja 6 7,20 27. Pakiet nr 53 pozycja 7 7,68 28. Pakiet nr 53A pozycja 8 37,60 29. Pakiet nr 53A pozycja 14 19,20 30. Pakiet nr 53A pozycja 15 0,96 31. Pakiet nr 53A pozycja 16 0,96 32. Pakiet nr 53A pozycja 19 4,70 33. Pakiet nr 68 pozycja 1 530,00 34. Pakiet nr 74 pozycja 1 3,40 35. Pakiet nr 74 pozycja 2 6,00 36. Pakiet nr 74 pozycja 3 6,00 37. Pakiet nr 74 pozycja 4 90,00 38. Pakiet nr 74 pozycja 5 0,38 39. Pakiet nr 74 pozycja 6 200,00 40. Pakiet nr 74 pozycja 14 120,00 41. Pakiet nr 74 pozycja 20 108,00 42. Pakiet nr 74 pozycja 21 118,52 43. Pakiet nr 74 pozycja 22 40,20 44. Pakiet nr 74 pozycja 23 75,60 45. Pakiet nr 74 pozycja 25 60,00 46. Pakiet nr 74 pozycja 28 30,00 47. Pakiet nr 74 pozycja 29 25,36 48. Pakiet nr 74 pozycja 30 24,80 49. Pakiet nr 74 pozycja 32 92,58 50. Pakiet nr 74 pozycja 35 204,00 51. Pakiet nr 74 pozycja 41 32,00 52. Pakiet nr 1A pozycja 1 197,05 53. Pakiet nr 1A pozycja 2 12,60 54. Pakiet nr 1A pozycja 3 21,47 55. Pakiet nr 1A pozycja 4 6,32 56. Pakiet nr 1A pozycja 5 23,53 57. Pakiet nr 1A pozycja 6 73,20 58. Pakiet nr 1A pozycja 7 5,40 59. Pakiet nr 1A pozycja 8 7,60 60. Pakiet nr 1A pozycja 9 21,60 61. Pakiet nr 1A pozycja 10 459,54 62. Pakiet nr 1A pozycja 11 18,00 63. Pakiet nr 1A pozycja 12 18,00 64. Pakiet nr 1A pozycja 13 8,80 65. Pakiet nr 1A pozycja 14 7,50 66. Pakiet nr 1A pozycja 15 121,00 67. Pakiet nr 1A pozycja 16 48,22 68. Pakiet nr 1A pozycja 17 17,99 69. Pakiet nr 1A pozycja 18 12,00 70. Pakiet nr 1A pozycja 19 7,08 71. Pakiet nr 1A pozycja 20 11,61 72. Pakiet nr 1A pozycja 21 5,20 73. Pakiet nr 1A pozycja 22 33,44 74. Pakiet nr 1A pozycja 23 11,41 75. Pakiet nr 1A pozycja 24 17,85 76. Pakiet nr 1A pozycja 25 18,39 77. Pakiet nr 1A pozycja 26 10,71 78. Pakiet nr 1A pozycja 27 5,28 79. Pakiet nr 1A pozycja 28 153,00 80. Pakiet nr 1A pozycja 29 36,72 81. Pakiet nr 1A pozycja 30 16,00 82. Pakiet nr 1A pozycja 31 48,00 83. Pakiet nr 1A pozycja 32 9,79 84. Pakiet nr 1A pozycja 33 2,66 85. Pakiet nr 1A pozycja 34 38,00 86. Pakiet nr 1A pozycja 35 5,60 87. Pakiet nr 1A pozycja 36 7,62 88. Pakiet nr 1A pozycja 37 76,67 89. Pakiet nr 1A pozycja 38 88,00 90. Pakiet nr 1A pozycja 39 22,80 91. Pakiet nr 2A pozycja 1 60,00 92. Pakiet nr 2A pozycja 2 26,04

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 uPzp 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 uPzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów producenta, itp. w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie. 2. zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy). Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić: Deklarację Zgodności wydaną przez producenta oraz Certyfikat CE (jeżeli dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikacyjną w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach: - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, - gwałtownej dekoniunktury, - ograniczenia dostępności surowców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aszk.wroc.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 12:00, miejsce: w: Dziale Zamówień Publicznych Akademickiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.