Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Łódź: Usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 92263 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty, ul. Smugowa 6, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6577970, fax 042 6577228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania budynków zespołu opieki zdrowotnej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniajacy warunki określone w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą następujące dokumenty: 1.wypełniony formularz cenowy oferty- załącznik nr 5 do siwz, 2.oświadczenie o spełnianiu warunków wg art. 22 i art. 24 -załącznik nr 6 do siwz, 3.zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 7 do siwz, 4.akceptują termin płatności 30 dni, zał.nr 8 do siwz, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług czystościowych w jednostkach służby zdrowia , których łączna powierzchnia wynosiła minimum 10.000 m2, z podaniem ich wartości, zakresu, adresu i telefonu, 7.referencje potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane z należytą starannością, 8.wykaz sprzętu używanego do sprzątania, 9.oświadczenie, że używane przez wykonawcę środki myjąco-dezynfekujące zgodne są z wymogami organów kontrolnych ( stacji sanitarno-epidemiologicznej, państwowej inspekji pracy, służby bhp), 10.wykaz środków chemicznych, które będzie stosował wykonawca, załącznik nr 9 do siwz. 11.oświadczenie o posiadaniu lub gotowości zawarcia polisy ubezpieczenia OC kontraktowej oraz deliktowej na czas trwania umowy w kwocie nie mniejszej niż po 50 tys. na każdy rodzaj ubezpieczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz cenowy oferty- załącznik nr 5 do siwz, 2.oświadczenie o spełnianiu warunków wg art. 22 i art. 24 -załącznik nr 6 do siwz, 3.zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 7 do siwz, 4.akceptują termin płatności 30 dni, zał.nr 8 do siwz, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług czystościowych w jednostkach służby zdrowia , których łączna powierzchnia wynosiła minimum 10.000 m2, z podaniem ich wartości, zakresu, adresu i telefonu, 7.referencje potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane z należytą starannością, 8.wykaz sprzętu używanego do sprzątania, 9.oświadczenie, że używane przez wykonawcę środki myjąco-dezynfekujące zgodne są z wymogami organów kontrolnych ( stacji sanitarno-epidemiologicznej, państwowej inspekji pracy, służby bhp), 10.wykaz środków chemicznych, które będzie stosował wykonawca, załącznik nr 9 do siwz. 11.oświadczenie o posiadaniu lub gotowości zawarcia polisy ubezpieczenia OC kontraktowej oraz deliktowej na czas trwania umowy w kwocie nie mniejszej niż po 50 tys. na każdy rodzaj ubezpieczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Łódź-Bałuty, 91-433 Łódź, ul. Smugowa 6, pok.402.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: ZOZ Łódź-Bałuty, 91-433 Łódź, ul. Smugowa 6, pok.313.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywieniowego w Szkole Podstawowej nr 172 w Łodzi
- 94/TP/ZP/D/2024 Dostawa akcesoriów elektrycznych
- SZP.281.41.2024 - Dostawa żeli medycznych dla Instytutu "CZMP"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- Dostawa amunicji na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Monitoring stanu środowiska, transport odpadów, dowóz pracowników i sprzętu do miejsca pracy, sprzątanie wyznaczonych terenów wraz z zapewnieniem pracownikom niezbędnego sprzętu.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.