Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-09
Zabrze: Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze
Numer ogłoszenia: 9221 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami , ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3734810, faks 032 3734821.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. Obszar w/w czynności dzieli się na 5 części wg poniższych punktów: Część nr 1 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - POM 1 - 71 635,26 m2 - ul. 3 Maja Część nr 2 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - POM 2 - 52 927,34 m2 - ul. Żółkiewskiego Część nr 3 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - POM 3 - 72 351,40 m2 - ul. Staromiejska Część nr 4 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - POM 4 - 41 445,69 m2 - ul. Tarnopolska Część nr 5 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - POM 5 - 19 751,07 m2 - ul. Wajzera; POM 6 - 8 411,17 m2 - ul.Kruczkowskiego (razem - 28 162,24 m2)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - Część nr 1 - 6 000,00 PLN, (słownie: sześć tysięcy 00/100 groszy), - Część nr 2 - 4 600,00 PLN, (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100 groszy), - Część nr 3 - 6 300,00 PLN, (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 00/100 groszy), - Część nr 4 - 3 500,00 PLN, (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 groszy), - Część nr 5 - 2 400,00 PLN, (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100 groszy).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; D) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz nie mniej niż 3 wykonanych usług , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości 50 000,00 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) Wykaz co najmniej 3 osób posiadających odpowiednie kwalifikacje lub uprawnienia w zależności od wykonywanych prac w tym: - 1 osoba posiadająca uprawnienia elektryczne do 1kV kategorii D i E, - 1 osoba posiadająca uprawnienia w zakresie urządzeń i instalacji gazowych kat. D i E - 1 osoba posiadająca minimum wykształcenie średnie techniczne (tytuł technika) w zakresie budownictwa. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą niż 50 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jofgn.zabrze.madistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami
ul. Targowa 2,
41 - 800 Zabrze
pokój nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41 - 800 Zabrze pokój nr 14 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. Część nr 1 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - POM 1 - 71 635,26 m2 - ul. 3 Maja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. Część nr 2 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - POM 2 - 52 927,34 m2 - ul. Żółkiewskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. Część nr 3 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - POM 3 - 72 351,40 m2 - ul. Staromiejska.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. Część nr 4 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - POM 4 - 41 445,69 m2 - ul. Tarnopolska.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. Część nr 5 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - POM 5 - 19 751,07 m2 - ul. Wajzera; POM 6 - 8 411,17 m2 - ul.Kruczkowskiego (razem - 28 162,24 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
- Dostawę elektrod ablacyjnych
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozbiórka istniejących obiektów, budowa szklarni specjalistycznej z zapleczem eduk. i techn., zagospodarowaniem terenu w Zabrzu..."
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 - remonty cząstkowe
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Wymiana instalacji klimatyzacji w budynku A V, VI, VII p. w Oddziale Okręgowym NBP w Olsztynie.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Prace konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Obsługa techniczna systemów bezpieczeństwa: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego (CCTV)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.