eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Świeradów-Zdrój: Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój
Numer ogłoszenia: 92218 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55399 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Świeradów-Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: standard I obejmuje powierzchnie utwardzone o długości 11393 m i powierzchni 78902 m2, chodniki o powierzchni 5984,5 m2, place o powierzchni 2000 m2 Zakres prac: A. Element 1 zamówienia- Utrzymanie porządku na terenie objętym standardem I 1)Uprzątnięcie materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1. 2)Utrzymanie w systemie ciągłym czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. 3)Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. 4)Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt. 1. Prace należy wykonywać na bieżąco, z chwilą wystąpienia ich opadu. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 5)Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. 6)Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Prace należy wykonać dwa razy w roku. Zniszczenia przylegających terenów zieleni dokonane przez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. 7)Obowiązek usuwania na bieżąco nieczystości zebranych z chodników przez właścicieli sąsiadujących posesji. 8)Zabrania się wjazdu na chodniki pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 2,5 tony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia w/w zakazu będzie traktowane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. 9)Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 1/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 10)Wykonanie usługi winno odbywać się w godzinach od 5 do 10 i od 17 do 22. Użycie sprzętu mechanicznego (zamiatarka) może nastąpić w godzinach od 17 do 22. W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca za zgodą Zamawiającego będzie mógł świadczyć usługę w innych godzinach. 11)Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia kontroli wyrywkowej realizacji przedmiotu zamówienia bez powiadamiania Wykonawcy usługi. Ocenie będzie podlegała czystość terenów objętych przedmiotem zamówienia według stanu na godzinę 800 każdego dnia świadczenia usługi. B. Element 2 zamówienia - Utrzymanie w czystości terenów przed przystankami oraz pod zadaszeniem przystanków autobusowych - załącznik graficzny nr 1/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 1) Bieżąca konserwacje ławek znajdujących się we wiatach przystankowych, w szczególności poprzez mycie z użyciem środków chemicznych raz na miesiąc i impregnację jeden raz w trakcie trwania umowy. 2) Zamiatanie terenu przystanków z liści w czasie ich opadania oraz ich wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5km od siedziby Zamawiającego. 3) Zamiatanie terenu przed przystankami oraz pod zadaszeniem na powierzchni 20m2 każdy, wraz z wywozem zebranych nieczystości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 35km od siedziby Zamawiającego w przypadku odpadów nieorganicznych oraz 5 km w przypadku odpadów organicznych. 4) Wykaszanie traw wokół przystanków na powierzchni 8m x 3m = 24m2 każdy, wraz z wywozem trawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5km od siedziby Zamawiającego. 5) Zakres prac obejmuje przystanki: a) dworzec PKS przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego, b) przystanki PKS przy ulicy Grunwaldzkiej - 2szt., c)przystanek PKS przy ulicy Nadbrzeżnej. Zadanie nr 2: a)standard II obejmuje powierzchnie utwardzone o długości 4985 m i powierzchni 21483 m2 oraz rowy o długości 3825 m, b)standard III obejmuje powierzchnie utwardzone o długości 8549 m i powierzchni 30786 m2 oraz rowy o długości 1750 m. Zakres prac: A. Element 1 zamówienia - Utrzymanie porządku na terenie objętym standardem II a)Uprzątnięcie materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1. b)Ulice wymienione w punkcie 1 będą sprzątane 2 razy w każdym pełnym miesiącu kalendarzowym trwania umowy oraz raz w miesiącu niepełnym (poniżej 20 dni). c)Prace objęte umową będą odbierane po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości ich odbioru (nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu). d)Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. e)Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Zniszczenia przylegających terenów zieleni dokonane przez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. f)Wykaszanie poboczy, na terenach zawartych w punkcie 1, dwa razy w każdym pełnym miesiącu kalendarzowym trwania umowy oraz raz w miesiącu niepełnym (poniżej 20 dni), w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity z 2009 r. Dz. U. Nr 151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami). g)Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt.1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. h)Bieżące utrzymanie czystości rowów przydrożnych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie nieczystości i nanosów po ulewnych deszczach. Dwa razy w trakcie trwania umowy (na koniec czerwca i na koniec października) usuwanie materii organicznej, w tym liści i koszenie trawy. i)Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. j)Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 2/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. B. Element 2 zamówienia - Utrzymanie porządku na terenie objętym standardem III Obszar prac - Załącznik graficzny nr 2/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres prac: 1.Uprzątnięcie materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1. 2.Ulice wymienione w punkcie 1 będą sprzątane raz w miesiącu. 3.Prace objęte umową będą odbierane po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości ich odbioru (nie rzadziej niż raz w miesiącu). 4.Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. 5.Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Zniszczenia przylegających terenów zieleni dokonane przez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. 6.Wykaszanie poboczy, na terenach zawartych w punkcie 1, raz w miesiącu, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity z 2009 r. Dz. U. Nr 151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami) oraz oczyszczanie opasek przy zieleni przyulicznej od strony jezdni polegające na odchwaszczaniu. 7.Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt. 1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 8.Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy oraz nieczystości i nanosów po ulewnych deszczach. 9.Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. 10.Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 2/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 3: standard IV obejmuje powierzchnie nieutwardzone o długości 9123 m i powierzchni 20892 m2 oraz rowy o długości 1720 m, Zakres prac: 1.Uprzątnięcie materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1 2.Drogi nieutwardzone wymienione w punkcie 1 będą sprzątane 3 razy w trakcie trwania umowy. Terminy sprzątania będą wyznaczone przez pracownika Zamawiającego na 2 dni przed ich rozpoczęciem. 3.Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. 4.Uprzątnięcie z liści terenów określonych w pkt. 1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 5.Wykaszanie pasa drogowego na terenach zawartych w punkcie 1, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity z 2009 r. Dz. U. Nr 151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami). 6.Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych i odwodnień poprzecznych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy, nieczystości oraz nanosów po ulewnych deszczach. 7.Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. 8.Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 3/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 4: obejmuje powierzchnie utwardzone o długości 8349 m i powierzchni 32996 m2 oraz rowy o długości 2340 m, chodniki o powierzchni 1184 m2 A. Element 1 zamówienia: Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów o powierzchniach utwardzonych - załącznik graficzny nr 4/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres prac: a)Uprzątnięcie materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1. b)Utrzymanie w systemie ciągłym czystości na terenach określonych w punkcie 1, poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. c)Wykaszanie poboczy pasa drogowego na terenach zawartych w punkcie 1, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity z 2009 r. Dz. U. Nr 151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami). d)Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych i odwodnień poprzecznych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy, nieczystości oraz nanosów po ulewnych deszczach. e)Uprzątnięcie liści z terenów określonych w pkt. 1. Prace należy wykonywać na bieżąco, z chwilą wystąpienia ich opadu. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. f)Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. g)Mechaniczne i chemiczne odchwaszczanie jezdni i chodników. Prace należy wykonać dwa razy w roku. Zniszczenia terenów zieleni przylegających poprzez niewłaściwe użycie środków chemicznych będzie uważane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. h)Obowiązek usuwania na bieżąco nieczystości zebranych z chodników przez właścicieli sąsiadujących posesji. i)Zabrania się wjazdu na chodniki pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 2,5 tony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia w/w zakazu będzie traktowane jako nienależyte wykonanie elementu zamówienia. j)Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 4/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. B. Element 2 zamówienia: Utrzymanie czystości dróg gminnych nieutwardzonych - załącznik graficzny 4/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres prac: a)Uprzątnięcie materiału uszorstniającego wysypanego w okresie zimowym z terenów określonych w pkt 1 b)Wykaszanie pasa drogowego na terenach zawartych w punkcie 1, w tym koszenie traw wraz z usuwaniem samosiewów drzew nie starszych niż 5 lat (zgodnie z art. 83, ust. 6 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody tekst jednolity z 2009 r. Dz. U. Nr 151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami). c)Utrzymanie należytego stanu rowów przydrożnych i odwodnień poprzecznych, na terenach zawartych w punkcie 1, usuwanie materii organicznej, w tym liści, trawy, nieczystości oraz nanosów po ulewnych deszczach. d)Utrzymanie czystości na terenach określonych w punkcie 1 poprzez ręczne i mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z pasa drogowego. Wywóz zebranych nieczystości organicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Wywóz zebranych nieczystości nieorganicznych winien nastąpić na składowisko odpadów komunalnych na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego. Nie jest to odległość limitowana lecz szacunkowa dla określenia kosztów transportu odpadów. e)Uprzątnięcie z liści terenów określonych w pkt. 1. Wywóz uprzątniętych liści w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. f)Usuwaniu skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na terenach wymienionych w pkt. 1, w szczególności: usuwanie wywróconych drzew, połamanych konarów, naniesionego rumoszu i nieczystości w czasie ulewnych deszczy. W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej prace będą wykonywane na odrębne zlecenie. g)Utrzymanie czystości i porządku terenów przy parkingach rowerowych, w tym koszenie traw, mycie co najmniej 1 raz w sezonie - Lokalizacja w Załączniku graficznym nr 4/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. C. Element 3 zamówienia: Utrzymanie w czystości terenów przed przystankami oraz pod zadaszeniem przystanków autobusowych - załącznik graficzny nr 4/1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 1. Bieżące konserwacje ławek znajdujących się w wiatach przystankowych poprzez mycie z użyciem środków chemicznych i impregnację. 2. Zamiatanie terenu przystanków z liści w czasie ich opadania oraz ich wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 3. Zamiatanie terenu przed przystankiem oraz pod zadaszeniem na powierzchni 20m2 każdy, wraz z wywozem zebranych nieczystości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 35 km od siedziby Zamawiającego w przypadku odpadów nieorganicznych oraz 10 km w przypadku odpadów organicznych. a)Wykaszanie traw wokół przystanków na powierzchni 8m x 3m = 24m2 każdy wraz z wywozem trawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km od siedziby Zamawiającego. b)Zakres prac obejmuje przystanki: a) przystanek PKS przy ulicy Lwóweckiej, b) przystanek PKS przy ulicy Sanatoryjnej, c) przystanek PKS przy ulicy Izerskiej, d)przystanek PKS przy ulicy Sudeckiej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00 - 90.21.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO - BART Usługi Komunalno - Transportowe Bartosz Kudera, Ul. Sienkiewicza 7, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROBOTY ZIEMNIE I BUDOWLANE Paweł Pasierb, Ul. Korczaka 6d/9, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROBOTY ZIEMNIE I BUDOWLANE Paweł Pasierb, Ul. Korczaka 6d/9, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1177,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1177,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZUH Leopold Leopold Ochramowicz Spółka Jawna, Ul. Wierzbowa 4, 59-850 Świeradów-Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5885,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.