eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia › Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1303E i 4110E w Żelechlinku na rondo (etap I)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Lubochnia: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1303E i 4110E w Żelechlinku na rondo (etap I)
Numer ogłoszenia: 9219 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl Zakładka:Jednostki Samorządowe=>Wykaz jednostek=> Zarząd Dróg

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1303E i 4110E w Żelechlinku na rondo (etap I).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót i działań: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 2. Roboty ziemne 3. Przebudowa infrastruktury podziemnej i naziemnej a) Urządzenia energetyczne (w tym oświetlenie) b) Urządzenia teletechniczne 4. Budowa jezdni i chodników 5. Budowa wyspy centralnej 6. Roboty wykończeniowe 7. Oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu 8. Oznakowanie poziome 9. Zieleń 10. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej Szczegółowy zakres robót (przedmiar robót) zawiera załącznik nr 7 do niniejszej instrukcji, zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektowo - kosztorysową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.) 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji: a) kierownik budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót drogowych - co najmniej 6 lat, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; b) majster dla robót w specjalności drogowej - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót drogowych - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; c) kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej: osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami których przedmiotem była realizacja robót teletechnicznych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; d) kierownik robót instalacyjnych (sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne): osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi których przedmiotem było wykonanie sieci oraz instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym oświetlenia drogowego, na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Ponadto dla powyższych osób wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada w dyspozycji następujący potencjał sprzętowy zgodnie z pkt. IV.3. SIWZ 4. Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności tj. zrealizowanie w okresie ubiegłych 5 lat od daty składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na przebudowie skrzyżowania dróg publicznych na rondo wraz z przebudową urządzeń infrastruktury towarzyszącej w co najmniej jednej z następujących branż: a) sieci elektroenergetycznej (przebudowa linii kablowych n/n oraz oświetlenia ulicznego), b) sieci teletechnicznej (przebudowa linii doziemnych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje, wystawione przez zamawiających - zarządców (zarządy) dróg, potwierdzające że powyższe roboty zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty (stanowiącej załącznik nr 1) następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dopuszczające wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (poświadczone kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), zgodnie z pkt. IV.2. SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, z udokumentowaniem ich posiadania (umowy najmu, dzierżawy), zgodnie z pkt. IV.3. SIWZ Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, roku wykonania i odbiorców, zgodnie z pkt. IV.4. SIWZ Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.) stanowiące załącznik nr 6 do Specyfikacji. 7. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 8. Kopię dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na cały okres trwania realizacji zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl ! Zakładka:Jednostki samorządowe=>Wykaz jednostek=>Zarząd Dróg....
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie 19/21, 97-217 Lubochnia, pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie 19/21, 97-217 Lubochnia, pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.