eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Budowa boiska wielofunkcyjnego w Krzynce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 92191 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Barlinek: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Krzynce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74052-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, krajowy numer identyfikacyjny 52837900000, ul. ul. Niepodległości 20, 74320 Barlinek, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7462450 w. 16, faks 957 461 704, e-mail umig@barlinek.pl
Adres strony internetowej (URL): http://gmina.barlinek.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa boiska wielofunkcyjnego w Krzynce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGPI.IX.7013.03.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa boiska wielofunkcyjnego w Krzynce", na działce o nr ewidencyjnym 313/1 obręb 0017 Krzynka. 1.Zakres zadania obejmuje m. in.: 1) budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni wykonanej z trawy naturalnej w rolkach o szerokości minimum 1,5m wraz z zagospodarowaniem terenu. Na terenie boiska zostaną umieszczone place do gry w siatkówkę, piłkę nożną dla dzieci z bramkami o wymiarach 2m x 3m oraz stojaki z tablicami do gry w koszykówkę. 2)wykonanie warstwy podbudowy boiska, 3) wykonanie ogrodzenia systemowego boiska wraz z piłkochwytami za bramkami, 4) wykonanie wycinki drzewa 2-pniowego zgodnie z decyzją Starosty Myśliborskiego nr BOŚ.613.190.2016.MSz z dnia 16.12.2016r., 5) montaż lampy solarnej o wysokości minimum 4,8m, 6) montaż tablicy informacyjnej. 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany - załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 10 do SIWZ; 3) Przedmiar robót - Załącznik nr 11 do SIWZ. 3. W zakresie robót realizowanych w ramach zamówienia ujęte są również: a. wykonanie pomiarów geodezyjnych; b. wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; c. wprowadzenie oznakowania mającego na celu zabezpieczenie robót w trakcie trwania robót; d. wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej; e. wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; f. pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; g. pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; h. zagospodarowanie we własnym zakresie lub utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót odpadów i ziemi; i. wycinkę drzewa zgodnie z decyzją Starosty Myśliborskiego z dnia 16 grudnia 2016r. znak BOŚ.613.190.2016.MSz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212220-4
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45342000-6, 31500000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT152249.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MADEX Sp. z o.o., madex1@tlen.pl, ul. Pełczycka 3a, 74-320, Barlinek, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174638.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174638.18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174638.18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.