To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-22
Świnoujście: Wykonanie okładzin ściennych oraz prac towarzyszących w lokalach socjalnych w budynku przy ul. Steyera 51 w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 92160 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18978 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okładzin ściennych oraz prac towarzyszących w lokalach socjalnych w budynku przy ul. Steyera 51 w Świnoujściu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie okładzin ściennych oraz prac towarzyszących w lokalach socjalnych w budynku przy ul. Steyera 51 w Świnoujściu, gdzie zakres prac został ujęty w: 1) załączniku nr 1 do SIWZ, 2) dokumentacji w formacie PDF stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. ww dokumenty stanowią podstawę do wyceny. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 2.1) zorganizowanie wyposażenia zaplecza budowy, 2.2) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych, 2.3) przestrzeganie przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego, 2.4) wykonanie i oddanie Zamawiającemu przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób nie zagrażający środowisku, bezpieczeństwu ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, 2.5) W trakcie prac Wykonawca ze szczególną uwaga realizować będzie roboty budowlane z uwagi na to, że plac i teren budowy występują w lokalach socjalnych. Zamawiający wymagać będzie wydzielenia tras i dojść dla pieszych, oznaczeń o występujących zagrożeniach, a także realizacji prac szczególnie uciążliwych w godzinach 08:00- 18:00, a także szczególnie niebezpiecznych dla użytkowników. 2.6) Wykonawca przygotuje dokumentację zdjęciową powykonawczą lokali i pomieszczeń (dokumentację należy przedłożyć na płycie CD/DVD min. w 2 egz. i winna przedstawiać stan przed pracami i po ich odebraniu przez Zamawiającego), 2.7) Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą wykonanych prac według wytycznych przedstawionych poniżej. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: a. spis treści, b. komplet deklaracji, posegregowanych atestów, gwarancji i dokumentów na poszczególne użyte materiały i urządzenia wbudowane w dany lokal (dokumentacja powinna być podzielona na branże /budowlaną elektryczną i sanitarną/, załączone dokumenty powinny określać poszczególne elementy realizowane w toku inwestycji, c. opis kolorystyki poszczególnych elementów na lokalu (symbole, firma, kolor) - ściany, posadzki itp. - wszystkie kolory użyte w toku realizacji przedmiotu zamówienia, d. Dokumentacja powinna być złożona z kompletem dokumentów w segregatorze z podziałem na poszczególne branże 2.8) powiadomienie Zamawiającego z wyprzedzeniem o zamiarze wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu, 2.9) powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania ewentualnych robót uzupełniających lub dodatkowych, 2.10) niezwłoczne usunięcie ujawnionych usterek, 2.11) zajmowanie stanowiska w odniesieniu do problemów zgłoszonych podczas realizacji umowy w formie odpowiadającej co najmniej formie ich zgłoszenia bez zbędnej zwłoki, przy czym na każde zapytanie lub problem zgłoszony przez Zamawiającego w formie pisemnej Wykonawca udzieli odpowiedzi również w formie pisemnej w terminie do 4 dni roboczych, 2.12) codziennie po zakończeniu robót posprzątanie terenu zabrudzonego w wyniku prowadzenia prac, 2.13) po zakończeniu prac generalne sprzątanie całe obiektu Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem określa załącznik do SIWZ. Uwaga: 1) Zamawiający zapewni na placu budowy ujęcia wody oraz zasilania w energię elektryczną - Ujęcie wody z istniejącego poboru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, opomiarowane przez Wykonawcę. - Energia elektryczna z istniejącego poboru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, opomiarowane przez Wykonawcę. 2) Wykonawca w okresie prowadzenia budowy pokrywać ma koszty dotyczących zużycia, wody i odprowadzenia ścieków oraz zużycia energii elektrycznej w porozumieniu z Zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. FOGT-TAK Marcin Roman Fogt, ul. Armii Ludowej 25, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46440,00
Oferta z najniższą ceną: 46440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46440,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH WRAZ Z KONSERWACJĄ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Awaryjny remont pędników azymutalnych na jednostce pływającej Bielik II - postępowanie nr 2.
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu.
- Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Ubezpieczenie jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- "Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Wolbromiu"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont korytarza I piętra i klatki schodowej w biurowcu przy ul. Budowlanych 59 w Tychach.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.