eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Przebudowa drogi powiatowej nr 1 368 R Trzeboś - Rakszawa - Basakówka dostosowanie pobocza do ruchu pieszego Istotnych miejscowości Rakszawa na odcinku od km 8+905 do km 9+957 oraz do 11+352.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Łańcut: Przebudowa drogi powiatowej nr 1 368 R Trzeboś - Rakszawa - Basakówka dostosowanie pobocza do ruchu pieszego Istotnych miejscowości Rakszawa na odcinku od km 8+905 do km 9+957 oraz do 11+352.
Numer ogłoszenia: 92158 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie, ul. Polna 3b, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2257448, fax 017 2257448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lancut.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1 368 R Trzeboś - Rakszawa - Basakówka dostosowanie pobocza do ruchu pieszego Istotnych miejscowości Rakszawa na odcinku od km 8+905 do km 9+957 oraz do 11+352..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1 368 R Trzeboś - Rakszawa - Basakówka dostosowanie pobocza do ruchu pieszego Istotnych miejscowości Rakszawa na odcinku od km 8+905 do km 9+957 oraz do 11+352.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium Wadium należy wnieść w następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łańcucie Nr 59 9177 0008 2001 0004 0253 0002 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) w gwarancjach bankowych d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 177)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest pobranie od Zamawiającego specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie oferty, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Wszelkie pozostałe warunki i wymogi udziału, techniczne, kadrowe oraz wymagane doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac są wymienione przez Zamawiającego w pkt 11. niniejszej specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m. in.: zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty ustawowe (numer przy dokumencie oznacza kolejność załączenia w ofercie) Nr 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta) Nr 4. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), Nr 5. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), Nr 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Nr 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta) Nr 8. Zaświadczenia: z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składają ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta) Nr 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia a także zakresy wykonywanych przez ich czynności przy realizacji zamówienia (podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta na druku stanowiącym załącznik nr 3), załączyć kopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Nr 10. Wykaz robót (części zamówienia), które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom ( w przypadku gdy niniejszy dokument nie dotyczy oferenta, należy złożyć stosowne oświadczenie) Nr 11. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych co najmniej jeden raz w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w jednym zadaniu odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Podwykonawcy oddzielnie dla swojej części.) (podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta na druku stanowiącym załącznik nr 5) wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. Nr 12. Wykaz narzędzi i sprzętu niezbędnych do wykonania zamówienia jakimi dysponuje Wykonawca (podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta na druku stanowiącym załącznik nr 4). II. Dokumenty podstawowe (numer przy dokumencie oznacza kolejność załączenia w ofercie) Nr 1. Wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru Rozdział II) Nr 2. Kosztorys ofertowy. Nr 13. Dowód wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lancut.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie ul. Polna 3b, 37 -100 Łańcut.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie ul. Polna 3b, 37 -100 Łańcut.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.