Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-27
Zielona Góra: Wymiana elementów zabezpieczenia w budynkach magazynowych w Skwierzynie, Nowogrodzie Bobrzańskim, Potoku. Spr. nr 43/PN/2011
Numer ogłoszenia: 92154 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, faks 068 3243307, 3246744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa Ministrowi Obrony Narodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana elementów zabezpieczenia w budynkach magazynowych w Skwierzynie, Nowogrodzie Bobrzańskim, Potoku. Spr. nr 43/PN/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana elementów zabezpieczenia w budynkach magazynowych w Skwierzynie, Nowogrodzie Bobrzańskim, Potoku: - wymiana bram, drzwi, krat okiennych i wentylacyjnych w budynku magazynowym nr 28 JW. 2211 Skwierzyna - wymiana bram, drzwi, krat okiennych i wentylacyjnych w budynkach magazynowych nr 528, 451, 452, 453, 454, 455, 108, 426, 147 JW. 3036 Nowogród Bobrzański - wymiana bram, drzwi, krat okiennych i wentylacyjnych w budynkach magazynowych nr 117, 118, 126, 127, 157, 159 JW. 3036 Potok.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50 % zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1, 2. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia tj. minimum 3 robót polegających na wymianie bram, drzwi, krat, przy czym każda wartość tych robót musi wynosić minimum 50.000,00 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (w przypadku krótszego okresu działalności - wykaz robót wykonanych w tym okresie) z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1.oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1, 2.oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tzn. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadają aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego) 3. oświadczenie Wykonawcy, że pracownicy wykonujący roboty remontowe, od dnia wejścia na teren robót, będą posiadać aktualne zaświadczenie o niekaralności oraz aktualne fotografie (po 1 sztuce każdy) do wykonania przepustek 4. Oświadczenie Wykonawcy, że: - kierownik robót będzie posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Poufne oraz będzie przestrzegać wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 5.06.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (dotyczy oferty częściowej nr 1) - kierownik robót i osoby biorące udział w robotach związanych z wymianą bram i krat w budynkach magazynowych będą przestrzegać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 5.06.2010 r. o ochronie informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone (dotyczy oferty częściowej nr 2 i 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1.oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1, 2.oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż -800.000,00 zł, dla części nr 1 -800.000,00 zł, dla części nr 2 -800.000,00 zł, dla części nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o robotach podzleconych (opis części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, lub w przypadku gdy wykonawca wykona zamówienie w całości siłami własnymi zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że zamówienie zostanie wykonane w całości siłami własnymi)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień do zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy siedziby, adresu, numeru konta bankowego w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS itp., 2) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy itp., 3) powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom - w ilości 50 % wartości umownej, według cen zawartych w formularzu cenowym z możliwością powierzenia całej pozycji wyodrębnionej w formularzu cenowym dla usług specjalistycznych 4) zmiana terminu umownego tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności: zaistnienie awarii; konieczności zmian będących następstwem działalności organów nadzorczo-kontrolnych; w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych 5) zmiana podatku VAT i podatku akcyzowego z chwilą wejścia w życie przepisów prawnych, przy czym cena umowna brutto pozostaje bez zmian, 6) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 148 Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury 65-043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7, Sekcja Zamówień Publicznych tel. 68 47 78 388.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 65 - 043 Zielona Góra,ul.B. Chrobrego 7,kancelaria jawna, I piętro pokój 104-105. Data otwarcia ofert:16.05.2011r. o godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana elementów zabezpieczenia w budynkach magazynowych w Skwierzynie, Nowogrodzie Bobrzańskim, Potoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana bram, drzwi, krat okiennych i wentylacyjnych w budynku magazynowym nr 28 JW. 2211 Skwierzyna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana elementów zabezpieczenia w budynkach magazynowych w Skwierzynie, Nowogrodzie Bobrzańskim, Potoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana bram, drzwi, krat okiennych i wentylacyjnych w budynkach magazynowych nr 528, 451, 452, 453, 454, 455, 108, 426, 147 JW. 3036 Nowogród Bobrzański.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana elementów zabezpieczenia w budynkach magazynowych w Skwierzynie, Nowogrodzie Bobrzańskim, Potoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana bram, drzwi, krat okiennych i wentylacyjnych w budynkach magazynowych nr 117, 118, 126, 127, 157, 159 JW. 3036 Potok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa osprzętu sieciowego i wyposażenia elektronicznego dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze
- Dostawa drukarek 3D, filamentów i żywicy oraz skanerów 3D dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
- Dostawa stołów montażowych, mebli i krzeseł warsztatowych dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze."
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 136 w km 8+736 w m. Lubniewice
- Zakup i dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Żłobka Miejskiego nr 4
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- 41/PM/2024 Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 23-25 / Długosza 16 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Remont gminnej hali sportowej w Puszczy Mariańskiej.
- Zagospodarowanie terenu wokół zalewu w Strykowie
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.